Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שאלה רגע הגומיה בסאנרוף שלי ממש אכולה אני רוצה לקנות אחת חדשה ולא מצאתי.

הבנתי שיש מפעל לגומי בחייפה שקוראים לו "אחים ורטהיים" שאתה נותן להם את הגומי שלך והם עושים לך את אותו גומי אחד על אחד.?

מה אתם אומרים כדי ללכת לשמה עם הגומיה שלי?

פורסם

שים לב שלא ניתן להזמין דרכם גומייה לסאנרוף בלבד , אלא את החלון כולו .

 

את הגומייה בלבד ניתן להשיג אך ורק דרך איבי האנגלי , קישור מצורף :

 

http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1311&_nkw=rover+25+sunroof&_sacat=See-All-Categories

 

שים לב שהמחירים דיי יקרים יחסית לגומייה ....

פורסם

קודם כל תודה רבה לשניכם.!

אבל זה יוצא ממש יקר כנראה עם לא תיהיה לי ברירה אני יזמין תגומיה ב270 שקל.

אבל מה אתם אומרים על הרעיון השני שהעלתי?

על המפעל ההוא בחיפה שמעתיק גומיות?

פורסם
עמנואל

ראשית תודה רבה לך על האתר rimmer ממך קיבלתי את הקישור ועזר לי מאוד.

 

ושנית דווקא נראה לי שאפשר להזמין גומיות בנפרד

http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001297

 

ודרך אגב, באיביי האנגלי לא מצאתי מוכרי גומיות ששולחים לישראל.

 

אתה יכול להסביר לי כמה איך מזמינים וכמה עולה הגומיה?

פורסם

אתה צריך להירשם לאתר עם כרטיס אשראי בינלאומי

אתה בוחר את הפריטים שאתה צריך וקונה כמו כל אתר מכירות.

רק שצריך לוודא שבאמת זה החלק שאתה צריך.

 

במקרה שלך לפי התמונה אני מבין שאתה צריך את הפריטים 5 ו-8 אבל תבדוק טוב לפי התמונה והכיתוב.

ליתר ביטחון ואם יש לך אפשרות ללכת למוסך לבקש מהם את המקטים של החלקים שאתה צריך, זה יהיה עדיף.

 

בהצלחה

 

ודרך אגב לא נראה לי שייצור אישי לגומייה יעלה לך זול

×
×
  • תוכן חדש...