Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5673 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.. ברשוני מאזדה 3 2004 שנקנה לפני כחצי שנה, הבדיקה יצאה מעולה מנוע וגיר 100 אחוז 0 תקלות..

לפני כחודש וחצי הרגשתי בנוחות הנסיעה לא כמו בעבר..

1. יותר מידי קופצני על הכביש גם בליטה קטנה ובכלל בבמפר הוא ממש קופץ ונע מצד לצד..

2. רעשני בהגזמה, כל לחיצה קטנה על הגז הוא משמיע רעש מוזר כמו רעש מהאגזוז (חבר שמבין נהג באוטו ואמר לי אולי הסעפת).

וגם בנסיעה ובמיוחד במהירות גבוהה רעש חזק מחריד בתוך האוטו שכניראה מהמנוע אפילו שהחלונות סגורים.

3. רעידות קלות, במושב ובמיוחד באיזור הדוושות ובמיוחד בדרייב בעמידה.

4. כשהאוטו מעביר הילוך בין 1 ל2 הוא ממש קופץ כשהאוטו קר, עם המשך הנסיעה הוא נירגע ולא לגמריי (לציין שהסל'ד מגיע ל3-3.5 בהעברת הילוך)

5. בעיה שהתחילה אתמול אחרי נסיעה של 20 דקות בערך, יש מין רעש צורם מזמזם יחסית חזק כאילו רמקול (כמו שמזיזים שולחן כבד) שהוא בא והולך בנסיעה של 10-30 קמ'ש.

 

לציין:

1. הוחלפו 4 צמיגים חדשים לפני כחצי שנה

2. בוצע טיפול 10,000 לפני כחצי שנה. (עבר מאז 4,000 ק'מ)

3. הוחלפו ברקסים- צלחות+סנדלים חדשים לפני שבוע.

 

ועכשיו אני שואל את חברי הפורום מה מקור הבעיה? זה דבר אחד שבגללו כל הסיפור הזה?

 

תודה לעוזרים.

פורסם

אתה אומר בעצם ש-4 חודשים היא הייתה בסדר גמור, ואז פתאום התחילו כל התקלות הללו ביחד?

זה די מוזר. חלק מהדברים אפשר לשייך באמת למשהו משוחרר בסעפת או באגזוז או בחלק אחר שם למטה, דבר שקורה לרוב רק אם החלקים האלו מקבלים מכה ממשהו. מומלץ ללכת עם זה למוסך. בנוגע לקופצניות על הכביש - זה לא דבר שאמור לקרות פתאום, אלא לאורך זמן. ככל הנראה מדובר בבולמי זעזועים שסיימו את חייהם.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

התכוונתי במשך החודשיים האחרונים התחיל בהדרגה אט אט עד שממש זה הגזים בנוחות הכביש וזה מאוד מעצבן..

 

רובם אמרו לי הצמיגים גורמים לבעיות אלו.. אבל לא ניראה לי שצמיגים חדשים יכולים לההרס מהר.

אולי באמת זה הסעפת הוא יכול לקשר להרבה דברים במיוחד הרעש ..

אני חושב שאלך למוסך מאזדה מורשה ויעשה נסיעת מבחן וירד לי הרבה דאגות.

 

אפשר לקבל עוד אינפורמציה שלא יתפרו אותי בדברים שלא קשורים..

אגב מה מחיר של סעפת שכזו עם עבודה?

פורסם

לגבי הקפיצה בגיר שהרכב קר בין 1-2 גש למורשה יבואן מזדה-פורד ובצע עידכון תוכנה למחשב זה פותר את הבעיה 100% בדוק!

לגבי הרעידות תבדוק בולמים{ ידועים כלא מחזיקים מעל 2-4 במאזדה} או לחילופין תבדוק תושבת מנוע\גיר.

לגבי רעש בסלד גבוה אני מניח שזו צורת הנהיגה שלך-

בהצלחה

פורסם

לסיכום:

1. להחליף בולמ"ז קדמיים.

2. לבצע עדכון תוכנה בגיר.

3. לבדוק סעפת פליטה(מחלה די ידועה ב-3 ובפוקוס).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...