Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5678 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

אני מעוניין להוסיף לרכבי שעון טורים חיצוני שיעשה את העבודה.

אני לא מעוניין בשעונים המקצועיים של ה800 ש"ח ומעלה, כמה שפחות-יותר טוב.

על מה אתם ממליצים לי ? ומהיכן אפשר לרכוש את המוצר.

 

האם שווה להזמין מאיביי משהו ? למרות שכולם מדגדגים את ה50 דולר, אני מפחד שיחייבו אותי במכס.

פורסם

ב-ebay אפשר לקנות באופן די בטוח, רק אל תשכח לקחת בחשבון מיסים והובלה.

 

אם מדובר בשעון טורים בלבד, אין לי התנגדות שתזמין מאיביי ואני אוכל להביא לך מארה"ב במהלך חודש דצמבר (ללא עלות בכלל).

 

אגב, גם אני מחזיק סופר לנסר GLI (ללא שעון טורים), שנת 1995, ולמען האמת אני די אוהב את הרכב (שני במשפחה, לוקח את הילדים לגן וכו'), וגם מתעניין בשיפורים קלים.

פורסם

האם ניתן לחבר לכל רכב שעון טורים כזה? גם אצלי אין ולמען האמת זה דיי מפריע לי רק שאני לא בטוח אם אני יכול לחבר בכלל.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

shaihar, תודה רבה אני אבדוק לגבי המשלוח וההובלה שלך, באמת תודה.

וכן, רכב מאוד מפנק למרות שהוא כ"כ ישן, מראות חשמל, 4 חלונות חשמל, הגה כוח וכל התוספות.

האמת שיש את הדרך היותר יפה ויותר יקרה במעט, לקנות לוח שעונים של GLXI עם שעון טורים מקורי,

ולהחליף את הלוח שעונים ברכב שלי.

 

אבל, חשבתי שהשעון טורים החיצוני יוכל להוסיף גם טיפה למראה הפנימי של הרכב.

×
×
  • תוכן חדש...