Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איתי היום אצל. אחד החברים בפורום .

{ספונסר}

המפרט שבקשתי לאחר. שקראתי הרבה תגובות באתר.

 

מגבר-F-45 SOLID AUDIO

קומפונט- Hybrid 6 Morel

אחורי-Tempo 6 Morel אולי אני יעלה בסט לDotech Ovation

סאב -12 דגם RW-12DLS. זה לא בטוח שזה. היהה סאב בסוף \אני יבדוק וישמע לאחר. שהכול היה מותקן ברכב.

פלוס ציוד התקנה. בידוד לדלתות וחיוט.

 

המחיר כולל הכול 5500

 

מה את חושבים על המפרט?

צריך משהו לשנות !

פורסם

המחיר נשמע לי טוב אבל אני לא סוגר על זה - כבר לא מתמצא כל כך במחירים לצערי.

 

הרכיבים טובים - אפילו טובים מאוד מה שהייתי לוקח זה אולי דווקא מגבר רמת כניסה של DLS אלא אם כן הסוליד דווקא מוצלח יותר או חזק יותר באופן מובהק לעומת הDLS וההספק הזה כן יבוא לידיי ביטוי בהגברה של אחד הרכיבים.

 

מה שהייתי מציע זה לבטל את הסט האחורי ולשדרג את הHU שלך לכזה שתומך בהגברה אקטיבית ולמצות את הסט הקדמי למקסימום שתוכל ע"י HU שכזה.

 

בהצלחה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הרכב שברולט אופטרה

 

מה זה HU ?

 

חשבתי לחבר את .הסט הקדמי +הסאב למגבר.

ואת הסט האחורי. למערכת מולטימדיה

 

בהמשך אני יקנה. מונו בלוק שיחובר לסאב

 

מה את אומרים ?

פורסם

גם אני ממליץ לא להתעסק עם רמקולים אחוריים, מקסימום להשאיר את הקיימים/ להתקין את הקדמיים מאחור.

את הכסף שנחסך להשקיע במקום רלוונטי יותר, או לחילופין לחסוך אותו ובהמשך להתקין רכיב שכרגע אתה לא יכול להרשות לעצמך.

מתחדשת*

פורסם

הסאב DLS-RW12 הוא סאב עם סליל בודד של 2 אום

המגבר סוליד אודיו F45 לא עובד ב-2 אום בגישור ,ולכן לא מתאים להגברת הסאב.

הייתי מוותר על סט אחורי ,והולך על מגבר DLS-CA31

פורסם

אין צורך ברמקולים אחוריים.

אין שום היגיון ברמקולים אחוריים , יש היגיון ברמקולים 6X9 אחוריים שבנויים לעבוד בנפח אינסופי של תא מטען ועם שטח ממברנה גדול יחסית הם מוציאים משהו שאפשר לקרוא לו באס .

 

אבל גם לזה אין היגיון אם יש לך סאב שעושה באס אמיתי.

 

במקום זה תשקיע באיטום. איטום חשוב יותר מכל שאר רכיבי המערכת חוץ מהקומפוננט עצמו. יושב חשוב מהמגבר יותר חשוב מהרדיו דיסק יותר חשוב מהכל. במיוחד כשמדובר בקומפוננט ברמה גבוהה.

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

אז מה אתם אומרים. ללכת על הסטאפ הזה ?

האם בתקציב שלי. אפשר להשיג חלקים יותר טובים?

 

המוזיקה שאני שומע

רוק \כבד

פופ\דנאס

כמאת כול סוגי המוזיקה .חוץ ממזרחית

 

תודה לעוזרים...

×
×
  • תוכן חדש...