Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל האחים המוטוריים.

 

אני חדש פה, וזה למעשה הנושא הראשון שלי. אני רוצה ליצור קשר עם חברה כמוני ששרופים על שיפורי רכב וספורט מוטורי. אני בטוח שמישה פה, הוא כבר כזה.

 

אני מתחיל פרוייקט מעניין, וארוך, ומאמין שהוא פוטנציאלי.

בבעלתי גולף2 1.3 (כן,זה לא נישמא פוטנציאלי) אבל אני בחור עם רצון, עם אהבה לזה,ומאמין שזה אפשרי.

האוטו במצב לא משהו, אבל אם לא קל אז לא מעניין, אני רוצה לשנות באוטו הכל,הכל,והכל, ממראה חיצוני(צבע,בודי-קיט,הנמכה וגלגלים וכו.) עד מראה פנימי (כיסאות,ריפודים,מולטימדיה וכו.) אבל האוטו אינו גרסת ספורט (ג.ט.י.), זה אומר שכל השיפורים החיצוניים והפנימיים פשוט חסרי משמעות.

אני מבין שאפילו עם אני יעשה צבע,בודי-קיט,זה יהיה יפה אבל מטרה שלי היא גם להנמיך את האוטו ולהגדיל גלגלים - ואז זה בעתיד גם ידפוק לי את הגיר (עם 4 הילוכים מסכנים) גם יזייף בספידומטר וגם לא יסחוב.

הכי חשוב זה הבסיס שממנו אני יוכל להתחיל, אולי קל יותר להחליף אוטו,אבל זה לא בישבילי.

 

אני בכייף רוצה להכיר חברה שמבינים אותי, עם ניסיון בשיפורים, ובעיקר אלה שעבדו עם גולפים כאלה,או בבעלותם דגם זה.

 

אני רוצה לדעת על תהליכי הגדלת נפח מנוע, או על הרכבת מנוע של גולף ג.ט.י. 1.8 16v בגולף רגיל.

האם מישהו עבר את זה?

האם זה אפשרי בארץ?

מי מתעסק בדברים כאלה ומוכן לעזור?

וכו.

 

גם כן איך מסיגים רישיון להגדלת מידות הגנטים? אצלי מקסימלי אפשרי 195.50.15 אבל זה פשוט אפילו לא רלוונטי בישבילי, אני רוצה מינימום 215.40.17 (אבל עוד פעם-ללא מנוע וגיר חזקים יותר זה לא רלוונטי).

 

אני פונה לחברה שמבינים אותי, תעזרו לי בבקשה, תמליצו על תהליכים, מקומות,אנשים מהתחום, בשלב ההתחלתי הזה הכי מעניין אותי תהליך החלפת מנוע וגיר לחזקים יותר, וקבלת אישור לגנטים.

 

תודה חברה, ישמח אם נרחיב את הנושא הזה.

רוסלן.

 

 

בתמונות מצורפות התיכנון שלי לפני ואחרי.

volkswagen_golf_2_43105_b.jpg

vw-golf-2.jpg

פורסם

ישנם כבר לא מעט פרוייקטים על רכביים כמו שלך בארץ, חלקן נוסעות חזק מאוד.

יצא לי לנסוע על דור 2 עם 20VT K04-023 ב1.3 באר בפיק, הרכב נסע מדהים!

 

פנה דרך ה"פ ואני יפנה אותך למי שמתעסק בזה ויש לו כמויות אדירות בניסיון עם הרכבים הנ"ל.

מן הסתם (מין זה לא סתם!) שאי אפשר לענות לך בפורום פתוח, בטח ובטח לא במצב הרגיש כיום.

פורסם

תהליך ההתקנה של מנוע 1800 ברכב שמגיע במקור עם 1300 הוא פשוט אבל הרבה יותר מורכב ממה שנראה.

 

הרכבה של מנוע וגיר מ GTI ברכב שלך הוא הליך פשוט מאוד!

 

הבעיה מתחילה בזה שהקלאצ שלך היום מופעל בכבל והקלאצ של 1800 הוא הידראולי אז אתה צריך סט דוושות, משאבת קלאצ תחתונה, משאבת קלאצ עליונה,צינור מקשר בניהן ואת מאגר השמן.

 

ברגע שהחלפת סט דוושות, דוושת הברקס לא מתאימה יותר לצנרת ומשאבת הברקס ולכן אתה זקוק לצנרת ומשאבת ברקס שונה.

 

יש עוד לא מעט חלקים נלוים שחייבים להחליף.

 

אני לא הייתי נכנס לכזה פרויקט בלי שאני קודם מוצא איזה תורמת איברים ורוכש אותה בשלמותה.

 

ראיתי אחת לאחר תאונה, 16V למכירה ביד 2.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ואם כבר אתה נכנס לפרוייקט הזה, עדיף שתמצא תורמת איברים עם ממנוע ה20VT כדוגמת האיביזה טורבו.

ההשקעה לא הרבה יותר גדולה אבל תוספת הכח ואופציות העלתו אחר כך בגרושים שווה כל שקל.

פורסם
ואם כבר אתה נכנס לפרוייקט הזה, עדיף שתמצא תורמת איברים עם ממנוע ה20VT כדוגמת האיביזה טורבו.

ההשקעה לא הרבה יותר גדולה אבל תוספת הכח ואופציות העלתו אחר כך בגרושים שווה כל שקל.

 

וסיכוי לאשר את הרכב בצורה חוקית הוא הרבה יותר נמוך.

פורסם

RUS,

באמת קח בחשבון את ההיבט החוקי מבחינת אישור השינוי הזה ברישיון וגם התמודדות עם ניסיונות של בוחני משטרה להוריד אות הרכב מהכביש.

להסתכל על פרוקייטים באירופה לא מוביל להרבה יותר מלהזיל ריר ולהתאכזב.

מה שמותר באנגליה וגרמניה אסור לגמרי כאן. כנראה שגוים עוד לא למדו על בטיחות דברים שכאן רשויות כבר שכחו מזמן....

 

אם יש לך תקציב לפרוייקט הזה - למה שלא תחליף רכב לדגם מגיעה חזק יותר במקור?

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

קיימת תורמת איברים פוטנציאלית.

אם תרצה לשמוע דבר איתי, 0526471719

ניר.

(אתה מוזמן לשלוח הודעה אם אני לא עונה).

פורסם
RUS,

באמת קח בחשבון את ההיבט החוקי מבחינת אישור השינוי הזה ברישיון וגם התמודדות עם ניסיונות של בוחני משטרה להוריד אות הרכב מהכביש.

להסתכל על פרוקייטים באירופה לא מוביל להרבה יותר מלהזיל ריר ולהתאכזב.

מה שמותר באנגליה וגרמניה אסור לגמרי כאן. כנראה שגוים עוד לא למדו על בטיחות דברים שכאן רשויות כבר שכחו מזמן....

 

אם יש לך תקציב לפרוייקט הזה - למה שלא תחליף רכב לדגם מגיעה חזק יותר במקור?

כנראה שהוא רוצה את הכיף שבעבודה,, אבל מה שכן.. צריך הרבה יותר כסף מאשר לקנות אחד כזה מוכן..

לכן מבחינה חיסכונית עדיף לקנות אחד מוכן גרסה חדשה מאשר לשפר אחד ישן כי זה הרבה הסבות..

מתושבות ועד מחשבים והכל חדש וברקסים והרבה הרבה הרבה הרבה מאוד בלאגן.

אחרי הכל, כל זה יהיה כיף בישבילו אם הוא יוכל לעמוד בתקציב זה מה שידבר אליו, הדבר היחידי!

פורסם

תודה על התגובות חברה, באמת מעניין לקרוא כל תגובה!

 

האמת היא שהאוטו עצלי כחודשיים, ובינתיים אני חסכוני לגביו. רק החלפתי מצבר...חחח:-P

 

אני חושב מה יותר שווה לי - להשקיע בגולף הישן הזה (לא ניראה שווה לעתיד), או שלהחליף לג.ט.י. אותו שנה או שהונדה הצבק 1995\1998(בטח כולם יגידו שזה יותר רלוונטי לשיפור), ואז להתחיל בגדול.

פורסם

mk2 GTI לצער רבים לא תמצא בארץ אחת למכירה כרגע.

הונדה סיויק זה עולם אחר של שיפורים לטוב ולרע, אל תשכח שלדעתי מוכרים אותן באזור ה20 כשהן סטנדרטיות (וגם אותן לא תוכל לאשר כחוק).

גם את הMK2 שלך לא תוכל לאשר חוקית אבל תוכל לעשות את זה ביותר זול מלרכוש הונדה ולשפר אותה.

במידה ואתה מתעניין יותר ותרצה לשמוע מאחד שעבר את החויה יש לך את הטלפון שלי כמה הודעות מעל ואתה מוזמן להתקשר.

 

ניר.

פורסם
תהליך ההתקנה של מנוע 1800 ברכב שמגיע במקור עם 1300 הוא פשוט אבל הרבה יותר מורכב ממה שנראה.

 

הרכבה של מנוע וגיר מ GTI ברכב שלך הוא הליך פשוט מאוד!

 

הבעיה מתחילה בזה שהקלאצ שלך היום מופעל בכבל והקלאצ של 1800 הוא הידראולי אז אתה צריך סט דוושות, משאבת קלאצ תחתונה, משאבת קלאצ עליונה,צינור מקשר בניהן ואת מאגר השמן.

 

ברגע שהחלפת סט דוושות, דוושת הברקס לא מתאימה יותר לצנרת ומשאבת הברקס ולכן אתה זקוק לצנרת ומשאבת ברקס שונה.

 

יש עוד לא מעט חלקים נלוים שחייבים להחליף.

 

אני לא הייתי נכנס לכזה פרויקט בלי שאני קודם מוצא איזה תורמת איברים ורוכש אותה בשלמותה.

 

ראיתי אחת לאחר תאונה, 16V למכירה ביד 2.

 

לא מדוייק. הקלאץ' הוא פונקציה של הגיר שמורכב. רק במנועי ה-G60 יש קלאץ' הידראולי.

אבל זאת לא הבעיה. הבעיה היא שצריך להחליף עם המנוע גם את הגיר ואת האגזוז, את צנרת הדלק, להתקין משאבת דלק חשמלית ומחשב...

פורסם

בדרך כלל הונדה באמת אופציה יותר זולה, אך לא במקרה הנל.

במקרה הנל קיימת תורמת איברים פוטנציאלית, מארק 2 שהייתה בעבר 1300 והוחלפה לבידיוק מה שהבחור רוצה.

הכל יושב אחד על אחד רק להעביר מהבודי הנל לבודי של הבחור=אופציה הרבה יותר זולה מהונדה.

פורסם

אפשר לאשר החלפה של מנוע 1600 ב-1800 בגולף דור 2?

מחפש פיאט פנדה 4X4 דור ראשון (שנות השמונים)

כל היודע דבר או אף חצי דבר על אחת, אנא צור קשר בה"פ, תודה!

×
×
  • תוכן חדש...