Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

ברכב שלי מותקנת אזעקה של רב בריח - כשנשלחתי לבדיקת מיגון מטעם חברות הביטוח, הבודק קבע כי האזעקה מסוג "תמנון".

יש לי כמה וכמה כפתורים על השלט ובנוסף אני רוצה להחליף את הקוד.

 

מישהו יודע איפה אפשר למצוא את ספר ההוראות לאזעקה?

 

*חיפשתי ולא מצאתי אפילו את האתר של רב בריח (בנוגע לאזעקות).

 

תודה לעוזרים!

Bimmer

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
אתה יכול להעלות תמונה של הקודנית שלך?

אני לא בטוח שמה שיש לי זה תמנון, במידה וכן אז אולי אוכל לבדוק לך.

 

בבקשה:

70056878.th.gif

Bimmer

פורסם

שאלתי את הבחור שלומד איתי ומתעסק באזעקות.

הוא לא מכיר את המערכת הזאת, הוא עובד מטעם מזדאה פורד ומתקין מערכות של קוברה.

קובי

פורסם
שאלתי את הבחור שלומד איתי ומתעסק באזעקות.

הוא לא מכיר את המערכת הזאת, הוא עובד מטעם מזדאה פורד ומתקין מערכות של קוברה.

 

יש לי ספר של "ינשוף". תנסה.

 

תודה רבה חברים.

 

 

עוד שאלה,

אולי אתם יודעים איפה אפשר להשיג את חוברת ההוראות לאזעקה?

יש לי 2 כפתורים בשלט שאין לי מושג מה הם עושים, בנוסף אני יודע שיש להם הרבה פונקציות כמו מספר לחיצות, לחיצות ארוכות, שילובים וכו'.

Bimmer

פורסם
תודה רבה חברים.

 

 

עוד שאלה,

אולי אתם יודעים איפה אפשר להשיג את חוברת ההוראות לאזעקה?

יש לי 2 כפתורים בשלט שאין לי מושג מה הם עושים, בנוסף אני יודע שיש להם הרבה פונקציות כמו מספר לחיצות, לחיצות ארוכות, שילובים וכו'.

לדעתי אנחנו מדברים על קודן של רב בריח. מה קשר למערכת אזעקה ? יכול להיות שיש לך בנוסף לקודן גם מערכת אזעקה ?

פורסם
תודה רבה חברים.

 

עוד שאלה,

אולי אתם יודעים איפה אפשר להשיג את חוברת ההוראות לאזעקה?

יש לי 2 כפתורים בשלט שאין לי מושג מה הם עושים, בנוסף אני יודע שיש להם הרבה פונקציות כמו מספר לחיצות, לחיצות ארוכות, שילובים וכו'.

 

לדעתי אנחנו מדברים על קודן של רב בריח. מה קשר למערכת אזעקה ? יכול להיות שיש לך בנוסף לקודן גם מערכת אזעקה ?

 

אממ כן, זה מה שכתבתי :-P

אחרי שעזרתם לי עם הקודן של תמנון (אגב, תודה רבה) - הבעיה האחרת שלי היא האזעקה.

Bimmer

×
×
  • תוכן חדש...