Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5731 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם :]

אני מעוניין לרכוש אוטו ראשון בקרוב בע"ה , בתקציב של עד -110,000-120,000 שקלים. לא מעבר.

 

מה שאני מחפש זה או AUDI A3 2000T, בשנת 2006 , שלצערי אני כבר לא מוצא ברשת כאלה.. היו כמה בודדות וכולם נחטפו וחבל. אך מצאתי 1.8T שנת 2008 בתקציב, אך אני שוקל כיוון שזה 40 כ"ס הבדל...

 

LEON FR יש לבן דודי והוא מאוד מרוצה, אוטו מדהים, אבל אוודי זה משו אחר....

 

אשמח לייעוץ ואולי לעוד אופציות, ההגבלות שלי הם המחיר שציינתי, עד נפח 2000 סמ"ק, חובה שיהיה טורבו,

ואת שלל הפינוקים כמו סנרוף, מושבי ספורט, עור אם אפשר אז בכלל, וכו'...

 

GTI לא אפשרות, לא אוהב את העיצוב, וגם הגודל לא קטנטן עבורי.

 

תודה מראש לעונים ! שיהיה יום מעולה לכולם :]

פורסם

גולף GTI 06 דור 5 נכנסת לך בתקציב לפי דעתי. לא כמו ה-A3 שחיפשת, רכב עם התנהגות מעולה, מאוד אהוד בעולם כולו. מגיעה עם מנוע 2 ליטר טורבו שמפיק 200 כ"ס.

פורסם
גולף GTI 06 דור 5 נכנסת לך בתקציב לפי דעתי. לא כמו ה-A3 שחיפשת, רכב עם התנהגות מעולה, מאוד אהוד בעולם כולו. מגיעה עם מנוע 2 ליטר טורבו שמפיק 200 כ"ס.

 

המון תודה על התגובה:) הGTI לא רלוונטי עבורי כי הוא קטנטן, ואני פחות אוהב את העיצוב..

פורסם

סקודה אוקטביה VRS מודל 07.

2.0 ליטר טורבו בנזין ידני, מגיע עם כל האבזור הנלוונה- גג שמש,מגנזיום, ריפודי עור וכו'.

200 כ"ס בסטנדרט ויישאר לך עודף בכיס.

דגם די נדיר בארץ אך מדי פעם יש אחת למכירה, הרכב ממש לא "קטנטן".

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

מצחיק הילד. הגולף קטנטן אבל הלאון הצפופה יותר - והמבוססת על הגולף - לא?

VRS היא אופציה טובה, אבל לא לפותח השרשור. הוא מחפש פוזה.

 

בדקת בכמה אפשר לקבל שירוקו 122? לא טיל, אין סאן-רוף, אבל יש הרבה פוזה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אבל הליאון טובה לו, אז למה להוציא כל כך הרבה?

שיקנה ליאון TSI עם 160 כ"ס ישר בלי צ'יפ. אם ממש צריך עליה אפשר להוסיף צ'יפ בעלות צנועה והיא תגיע ל 205 כ"ס, או שישאר עם ה FR כמו שהיא ויקבל הספק דומה.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

תודה לכל העונים...קודם כל.

 

שנית, לענייננו, פוזה זה חלק מהעניין, זה הגיל וזה האוטו הראשון.. לא משהו ששונה מאצל אחרים, כשקונים אוטו כזה.

 

ולגבי מה שהוצע כאן, אני יבדוק את הVRS , למרות שהעדיפות העליונה בייותר היא גיר DSG.

 

למישהו יש מושג איפה ניתן למצוא מארץ מלבד באוטו דיל , ויד 2 שכבר אין למצוא, A3 2.0T, 2006?

פורסם

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

יקר מאוד...

135,000 לפחות.

 

האם אני יבדיל כנהג חדש בין 160 כ"ס של ה1.8T ל2.0T שמפיק 200 כ"ס?

ועד כמה זה משנה , ההבדל רציני ?

×
×
  • תוכן חדש...