Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אימפרזה טורבו GT - ניקוי חיישן למדה


=Adi=
שימו לב! השרשור הזה בן 4996 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים,

אתמול בדרך חזרה מהעבודה תדלקתי את הרכב בתחנה חדשה (כנראה שיש קשר לדלק מלוכלך)

 

בדרך חזרה הביתה הבאתי לחיצה אחת בכביש מהיר,

לפתע המנוע נבלם, האוטו נעצר וכבה,

 

הנעתי אותו חזרה אך הפעם צצה נורית ה-CHECK ENGINE,

 

התופעות:

בלחיצה על הגז (מכת גז) הרכב לא עובר את ה-4500 סל"ד - מגמגם ונחנק.

בליטוף הגז הרכב עובר את ה-4500 ואף מגיע למנתק ההצתה,

רעש הפליטה השתנה מאוד, כנראה בגלל שינוי התערובת (מפת חירום בתקלת CHECK ENGINE)

 

איפסתי את המחשב ע"י ניתוק המצבר לכמה שעות,

הנעתי את הרכב, התקלה נעלמה, אז חזרה 10 דקות לאחר מכן,

 

כמו כן מאוחר יותר, הנעתי את הרכב ללא כל איפוס של המחשב, והמנוע נדלק ועבד תקין ל10 דקות שוב,

מומחים אמרו לי שסביר להניח שחיישן הלמדה נתפס, ושצריך לנקות אותו,

הם טוענים שהוא נתפס ולא "הלך" בגלל היותו מגמגם,

פעם הרכב מניע ללא נורה וללא תקלות ופעם כן,

 

הם המליצו לי תחילה להשתמש בBG44K,

 

רציתי לשאול אתכם, האם ישנה עוד דרך לניקוי החיישן?

קראתי פה בעבר על ניקוי בעזרת מבער ומברשת ברזל, האם זה מועיל?

 

האם ישנם 2 חיישן למדה אצלי ברכב?

איך ניתן לדעת, במידה וקיימים שניים, מיהו התפוס מבינהם?

 

תודה רבה על העזרה,

הרכ הוא אימפרזה טורבו GT שנת 99,

 

עדי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התייעצת עם אנשים לא מומחים, אולי מומחים לשיטת מצליח.

אל תעבוד בשיטת מצליח תתחבר לסורק תקלות ותהיה ממוקד.

אי אפשר לנקות את חיישן החמצן, גם ניקוי עם ממיס כלשהו עלול להרוס את החיישן, החיישן מתנקה לבד עם הגזים.

תוסף דל יהיה כוסות רוח.

 

אם המנוע מגיע למנתק הצתה מוקדם ז'א שהמחשב עובד במוד חירום למניעת נזק.

 

אם אתה רוצה לבדוק, אז נתק את החיישן חמצן אם לא יהיה שינוי אז הוא מחוץ לתמונה של בעיה זו.

 

לדעתי הבעיה יכולה להיות מחיישן גל ארכובה, אבל בלי סורק תקלות לא ניתן לדעת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על התגובה,

אני מתחבר לסורק רק ביום ראשון,

 

עשיתי מה שאמרת,

ניתקתי את הקונקטור של חיישן החמצן המתחבר לאינלט,

הרכב מגיב אותו הדבר בדיוק, אין שינוי,

 

האם זה אומר שהבעיה לא נובעת מחיישן החמצן?

ממה הבעיה יכולה לנבוע? חיישן גלגל ארכובה?

אילו עוד חיישנים פגומים יכולים להניב תקלה דומה?

 

תודה רבה על העזרה,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה התכוונתי שעשיתי גם את זה,

 

ניתקתי את הקונקטור של החיישן אוויר שיושב בתוך האינלט - אין שינוי, אותם תקלות

ניתקתי את הקונקטור שמתחבר לחיישן שיושב על הדאון פייפ - אין שינוי, אותם תקלות

 

איזה עוד בדיקות ניתן לבצע בכדי לשלול אפשרויות?

האם ישנם שני חיישני למדה היושבים על צנרת האגזוז?

 

תודה רבה על העזרה,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4996 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...