Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוזיקה ברכב!!!!!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שעד עכשיו טרנסים האוסים ובסים חזקים הרגיעו אותי, מצאתי משום מה רגיעה בשירי מזרחית אשר אותם שנאתי עד אשר נגררתי באכזריות ע"י חברי..

 

 

עד לפני כמה זמן הייתי שומע רק האוסים וטרנסים (וקצת בריטני)

 

אחרי שנסעתי (קצת יותר מדי כנראה...) באוטו עם חבר שלי שהוא חובב מזרחית מושבע (יש לו קרוב ל 9 גיגה)

 

מספר שירים מצאו חן בעיני והורדתי אותם , אחריהם באו עוד כמה ועוד כמה...

 

זה התחיל משרון זריהן - לאהוב , המשיך במושיק עפיה וסרנגה - חלום מתוק , ונגמר מסטאלוס ואורן חן בדואטים 1,2,3 ועוד

 

אני אוהב מזרחית עם יוונית , אין על היוונית זה עניין בדוק :) אין כמו לשמוע את "סטאלוס ואורן חן בדואטים שיר מספר 1 או 2 " בפול ווליום :)

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני לא רוצה להסיע את רחלי למפגשים!!!

 

שתפסיק לקרצץ לי כל פעם מחדש!!!

 

שי...

 

למה אתה מניאק?

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
יש לי וידוי.

 

גם אני שייך לקבוצה המרודה שנקראת מזרחים אנסו אותי .

 

גם אני כמו גיא שמעתי רק רדיו דרום בחלק נכבד מאוד מהשירות שלי.

 

גם אותי הכריחו לשמוע את השירים המוזרים האלה עם הבכי הלא נפסק.

 

אחרי שסוף סוף נפטרתי מרדיו דרום... התחליו הקסטות.

 

תמיד קסטות (ברור קסטות, אלא מה? דיסקים?!) ישנות כאלה, שרוטות לגמרי.

 

בכל צבעי הקשת, בד"כ ורוד צעקני, אף פעם לא בצבע שחור או חס וחלילה לבן סולידי.

 

קסטות עם דפוס שחור שתמיד חצי מחוק.

 

קסטות שתמיד הקליטו עליהם את הלהיט האחרון ש"אתה פשוט חייב לשמוע".

 

קסטות שבגילגול הקודם שלהם חילקו אותם חינם באיזה צומת כי הייתה עליהם דרשה של הבאבא בובה.

 

אבל זה בסדר...

 

אני לאט לאט מחלים מהטראומה.

 

לימדו אותי להתמודד עם הכאב.

 

אני כבר לא תולש שיערות בכל פעם שאני שומע מנדולינה.

 

והכל בזכות קבוצת התמיכה שלנו.

 

אמ"א - אנוסי מזרחית אשכנזים.

 

תודה אמא!

 

על 91.8 שמעת??

אולי גם על 99.00

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
יש לי וידוי.

 

גם אני שייך לקבוצה המרודה שנקראת מזרחים אנסו אותי .

 

גם אני כמו גיא שמעתי רק רדיו דרום בחלק נכבד מאוד מהשירות שלי.

 

גם אותי הכריחו לשמוע את השירים המוזרים האלה עם הבכי הלא נפסק.

 

אחרי שסוף סוף נפטרתי מרדיו דרום... התחליו הקסטות.

 

תמיד קסטות (ברור קסטות, אלא מה? דיסקים?!) ישנות כאלה, שרוטות לגמרי.

 

בכל צבעי הקשת, בד"כ ורוד צעקני, אף פעם לא בצבע שחור או חס וחלילה לבן סולידי.

 

קסטות עם דפוס שחור שתמיד חצי מחוק.

 

קסטות שתמיד הקליטו עליהם את הלהיט האחרון ש"אתה פשוט חייב לשמוע".

 

קסטות שבגילגול הקודם שלהם חילקו אותם חינם באיזה צומת כי הייתה עליהם דרשה של הבאבא בובה.

 

אבל זה בסדר...

 

אני לאט לאט מחלים מהטראומה.

 

לימדו אותי להתמודד עם הכאב.

 

אני כבר לא תולש שיערות בכל פעם שאני שומע מנדולינה.

 

והכל בזכות קבוצת התמיכה שלנו.

 

אמ"א - אנוסי מזרחית אשכנזים.

 

תודה אמא!

 

על 91.8 שמעת??

אולי גם על 99.00

 

 

ישי ידידי,

 

נכון מה שתיארת הוא מקרה כואב נפשית, ובמיוחד פיזית, ובד"כ זה לא קורה לגברים......ובטח יש מקרים שמכניסים אותך לטרואמה ולחרדה, אך יש טיפולים מיוחדים ולא יקרים המונחים ע"י נשים מוכות , לרוב טריפוליטאיות המוציאים את הכאב והיגון. בהצלחה בהמשך הדרך...

פורסם

"חבקי אותי ילדה קטנה, הגיע רגע הפרדה

נפרד כידידים, אך לא נשכח את הימים..." (יוסי עדן איש ההונדות)

 

בתור בן אדם שחבריו הטובים הם נתנייתים, ואחד מהם אפילו מדורה,

אני מכיר די הרבה מזרחית. חלק נחמד, חלק נהנה לשמוע, וחלק לא סובל..

בד"כ, מיוזמתי, מה שאני אשמע יהיה הכל חוץ ממזרחית, אבל אין לי התנגדות אם יוצא במקרה...

מי מכיר את "צינגלה"?

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם
מי מכיר את "צינגלה"?

אוי ואבוי!!!!!!!!!

 

הזכרת לי עכשיו לילה שמירות נטול שינה.

 

אני בחדר משמר, אחרי ה4 שעות הראשונות של השמירה, בהפסקת שינהקצרה בדרך ל4 הבאות...

 

אני מרגיש איך לאט לאט אני מתרומם לארץ החלומות, כשלפתע!

 

קולות של מנדולינה שמרוב ווליום אני מרגיש כאילו שהצמידו אותה לאוזן שלי

 

ואיזה בכיין מתמרמר ושר:

 

 

"צינגלה צינגלה"

 

"באה משטרה"

 

"דחפתי אותה בחול"

 

"מה כבר ביקשתי"

 

"רק רציתי לעשן ת'צינגלה"

 

 

ועוד פניני לשון דומים...

 

 

 

OH!

 

THE HORROR!!!!

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
מי מכיר את "צינגלה"?

אוי ואבוי!!!!!!!!!

 

הזכרת לי עכשיו לילה שמירות נטול שינה.

 

אני בחדר משמר, אחרי ה4 שעות הראשונות של השמירה, בהפסקת שינהקצרה בדרך ל4 הבאות...

 

אני מרגיש איך לאט לאט אני מתרומם לארץ החלומות, כשלפתע!

 

קולות של מנדולינה שמרוב ווליום אני מרגיש כאילו שהצמידו אותה לאוזן שלי

 

ואיזה בכיין מתמרמר ושר:

 

 

"צינגלה צינגלה"

 

"באה משטרה"

 

"דחפתי אותה בחול"

 

"מה כבר ביקשתי"

 

"רק רציתי לעשן ת'צינגלה"

 

 

ועוד פניני לשון דומים...

 

 

 

OH!

 

THE HORROR!!!!

 

 

רגע , מה השם המלא של השיר כולל המבצע....

פורסם

בלי להעליב... אומנם לא קראתי הכל בקפדנות אבל...

המוזיקה שלכם מזעזעת!!!! :mad:

אבל אתם יודעים איך אומרים:"ככה זה בעיסקיי השעשועים".

 

אני שומע מוזיקה לטינית. :D

חוליו איגלסיאס, פאולינה רוביו, פאולה וקיארא.

גם לג'ימיריקוואי יש קמה שירים באמת מעולים לנהיגה מאומצת.

ג'יפסי קינגס טובים.

ועוד מוזיקה נוסטלגית איטלקית...

פורסם
Azar Azar, וגם את השיר בעברית - קאזה קאזה...

בלבלי אותי של קובי פרץ

ועדיין שומע את השיר הזה

Tarkan - Simarik( למי שלא מכיר זה Kiss Kiss)

חולה על השיר הזה... :D

 

פנצטה

 

שכחת את הגרסא האולטימטיבית של עזר עזר

דנה דנה

:roll:

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
Azar Azar, וגם את השיר בעברית - קאזה קאזה...

בלבלי אותי של קובי פרץ

ועדיין שומע את השיר הזה

Tarkan - Simarik( למי שלא מכיר זה Kiss Kiss)

חולה על השיר הזה... :D

 

פנצטה

 

שכחת את הגרסא האולטימטיבית של עזר עזר

דנה דנה

:roll:

לא מכיר.

:? מישהו הזכיר כאן את שבק ס. אז אם כבר היפ הופ, אני הולך על סאבלימינל. אני שומע אותו כלכך הרבה, מרוב החום אני מוציא את הדיסק רק עם מקדם הגנה.

 

(מתוך - "עכשיו דממה

ה'צל' על הבמה, כלכך חם

שהקהל בא עם מקדם הגנה") :D:D

פורסם

הודעה זו מוקדשת לישי

 

תומר חן - צינגלה

 

" כול המצב רוח שפתאום עולה

כול המצב רוח להדליק צינגלה

שכטה ועוד שכטה לפתע מתגלה , מן עולם חדש בגלל הצינגלה

נפגשנו בשכונה כול החברים , מוציאים סיגריה ואז מגלגלים

רציתי לבלות לצחוק ולהנות , חזרתי הבייתה עם חיוך , זה הכול

 

תפסיק להסתובב , תפסיק להסתובב עם כול החברים , תפסיק להסתובב

תפסיק כבר לעשן , תפסיק כבר לעשן , נספר מחר לאבא , תפסיק כבר לעשן

 

ריח בשמיים לאט לאט עולה , על החוף ישבנו עישנו צינגלה

לא ידענו איך זה , הפתעה גדולה , מן החושך באו , באו משטרה ! ,

ואיזו חגיגה , נהרס לנו הכול והצינגלה שלי עמוק עמוק בחול

רציתי לבלות לצחוק ולהנות , חזרתי הבייתה אל תוך הצעקות...

 

תפסיק להסתובב , תפסיק להסתובב עם כול החברים , תפסיק להסתובב

תפסיק כבר לעשן , תפסיק כבר לעשן , נספר מחר לאבא , תפסיק כבר לעשן

 

תפסיק להסתובב , תפסיק להסתובב עם כול החברים , תפסיק להסתובב

תפסיק כבר לעשן , תפסיק כבר לעשן , נספר מחר לאבא , תפסיק כבר לעשן...........

 

 

 

:shock:

פורסם

:shock3::2gunfire: :snipersm: :onfire: :puppydog: :crazyeye: :drinking: 0X :shock2:

 

 

 

 

:loco::loco::loco::loco::loco::loco::loco::loco::loco::loco::loco::loco::loco::loco::loco::loco::loco:

 

 

 

 

 

(וכמובן שאת הMP3 כבר הורדתי מזמןןןןןןןןןןן...) :lol::lol::lol:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.


×
×
  • תוכן חדש...