Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5230 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שי שלום,

 

בדיקת מפלס שמן גיר ידני ברכבך מתבצע בצורה הבאה.

 

1. החנה את רכבך במקום מפולס ותעלה את הרכב על בוקים.

 

2. בתחתית התיבה קיים בורג מילוי בצורת משושה, פרק את הבורג.

 

3. הכנס את האצבע (לא משהו אחר :-D) לתוך פתח המילוי ובדוק שמפלס השמן בגובה החלק התחתון של פתח המילוי

 

לאחר הבדיקה/מילוי יש להרכיב אטם/דיסקה חדשה על הבורג.

 

השמן המומלץ לרכבך הינו SAE75W-85.

איזה כייף לי :)

פורסם

 

1. החנה את רכבך במקום מפולס ותעלה את הרכב על בוקים.

 

 

 

אם תעלה את הרכב רק על 2 בוקים מקדימה - הוא כבר לא יהיה מפולס והבדיקה לא תהיה מדוייקת.

 

 

פורסם

היכן רשמתי שיש להרים את הרכב על זוג בוקים בלבד ?

יש המון פיתרונות יצירתיים. זוג בוקים+סטנדים, או לעלות על מדרכה עם זוג הגלגלים אחורים+זוג בוקים,4 בוקים, לחפש בנין יישן שהכניסה למקלט היא מחוץ לבניין ובירידה למקלט יש בדרך כלל 'בור' שניתן להעמיד מעליו את הרכב, להרים את הרכב עם מנוף.

לחפור בור ולעמוד עם הרכב מעליו.

איזה כייף לי :)

פורסם
שי שלום,

 

בדיקת מפלס שמן גיר ידני ברכבך מתבצע בצורה הבאה.

 

1. החנה את רכבך במקום מפולס ותעלה את הרכב על בוקים.

 

2. בתחתית התיבה קיים בורג מילוי בצורת משושה, פרק את הבורג.

 

3. הכנס את האצבע (לא משהו אחר :-D) לתוך פתח המילוי ובדוק שמפלס השמן בגובה החלק התחתון של פתח המילוי

 

לאחר הבדיקה/מילוי יש להרכיב אטם/דיסקה חדשה על הבורג.

 

השמן המומלץ לרכבך הינו SAE75W-85.

 

 

 

לא בתחתית

.בתחתית פקק ריקון.בורג מילוי נמצא בחלק צדדי של התיבה.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ לטובת החלפת שמן גיר, הרכב זהה לרכבו של פותח האשכול.

 

מצורפות 2 תמונות, אני רק צריך אישור שאלו אכן בורג הניקוז ובורג המילוי (בהתאמה). כמו כן, מבקש המלצה לשמן גיר. מרק המליץ פה על 75W85 ואילו בספר הרכב מצויין 75W90. מה עדיף? האם זה שמן סינטטי מלא?

 

 

img0056bv.jpg

 

img0060hp.jpg

Stay Dirty

פורסם

אני הייתי הולך על פי ספר הרכב בנוגע לצמיגות אך אני ממליץ לך לנסות להשיג ספר רכב הכי מעודכן שיצא-ייתכן שבאמת חל שינוי בדרגת הצמיגות של שמן הגיר.

שמני הגיר בשנים האחרונות נהפכו לסינטטיים ולדעתי אכן מדובר כאן בכאלה. יתרה מזאת, מה שאתה צריך לשים לב אליו הוא התקן של שמן הגיר-דהיינו API GL4 או API GL5. שים לב ש API GL 5 לא תואם לכל תיבות ההילוכים ויש גם טענות שמסתובבות באינטרנט על כך שהוא לא חי טוב עם תמסורות מסוג מתכת מסויים וגורם לשחיקה מוגברת שלהן. בדוק את התקן הנדרש.

 

לגבי המלצה לשמן גיר-יש כמה חברות טובות שיעשו את העבודה כגון castrol או motul. מקסימום תרים טלפון למוסך היבואן ושאל במה הם משתמשים.

פורסם

סימנתי לך את בורג הריקון.

שמן בצמיגות 75W90 קיבולת של כ-2.15 ליטר.

בדגמים מסויימים ניתן גם 75W80 או 75W85 (נדמה לי החל משנת 2005).

img0056bv.jpg

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...