Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איסור כניסה לחניית בית ספר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5736 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השעייה ל10 יום? אצלנו השעו ילד שדקר עם שברי זכוכית ילד אחר ל3 ימים..:roll:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם כל אזרח מן המניין יכול להחנות שם אין שום סיבה שבעולם שאתה לא תוכל.

אין כזה דבר, הבית ספר לא מעל החוק.

החנייה היא של אזרחי המדינה והבית ספר לא יכול לכפות עליכם לא להחנות שם, כמובן במידה וזו חניה ציבורית.

אם אכן כך הדבר, תחנה עד שיגידו לך משהו, במקרה ויגידו תסביר להם יפה, ישעו אותך? לך לגורמים המתאימים.תאמין לי לא יטרידו אותך שוב.

אצלנו לדוגמא מחרימים פלאפונים אם הם נמצאים בשיעור(אני מאמין שעושים את זה בכל בית ספר).עד שתלמיד אחד דיבר עם אבא שלו, האבא הזה עשה רעש למנהל והיום כבר לא עושים לו כלום, זה הכל על מנת להפחיד.

פורסם

איפוא הבית סוהר הזה בארץ

 

תנו את הטיפול בעיניין לוועד ההורים, שיטפל מול הנהלת בית הסוהר

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

חרטא לחלוטין!

כל עוד מגרש החניה מחוץ לגבולות בית הספר אין להם שום סמכות חוקית לעשות לך כלום.

גם אני תלמיד כיתה י"ב ואצלנו יש את מגרש החניה מול בית הספר,אין שום בעיה להחנות שם אף אחד לא אומר כלום - כנ"ל לאופנועים שמחנים אותם צמוד לגדר בצד.

זוהי אפליה פסולה בין המורים לתלמידים שמאפשרת יחס שונה,לאנשים שונים או שווים,כשהשוני בינהם אינו רלוונטי לעניין ולכן איננו מוצדק.

אם יעשו לך משהו אתה מוזמן לקרוא לצוות אזרחות אצלך בבית הספר וזה יהיה אחלה תרגול לבגרות! ;)

בהצלחה!

פורסם

השרשור (שלא לומר שלשול) הזה גרם לי להבין למה מערכת החינוך נראית כמו שהיא נראית בימנו: תלמידים חסרי כבוד לשום דבר חוץ מלעצמם, הורים שהופכים שולחנות כדי שהילדים שלהם יוכלו להמשיך להפריע, ובעיקר מורים שאיבדו כל סמכות חינוכית.

 

עצוב, עצוב.

פורסם
כשאני למדתי בתיכון היה איסור על התלמידים להגיע עם רכב או אופנוע:arrow:

 

למה מי שואל אותם?

הבעיה עם תיכונים זה שהם לא מפנימים את ההבדל בינם לבין בית ספר יסודי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
השרשור (שלא לומר שלשול) הזה גרם לי להבין למה מערכת החינוך נראית כמו שהיא נראית בימנו: תלמידים חסרי כבוד לשום דבר חוץ מלעצמם, הורים שהופכים שולחנות כדי שהילדים שלהם יוכלו להמשיך להפריע, ובעיקר מורים שאיבדו כל סמכות חינוכית.

 

עצוב, עצוב.

+1

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

אם כך הבעיה נפתרה, תגיע באוטו, תחנה, תושעה, תתבע, end of story.

 

או בקצרה, החניה לא "של בית הספר", היא לנוחותם של באיו, אתה, הוריך, המורים והשרת, זה שממלא את מכונת המשקאות וכו' וכו'. זו חניה עירונית שהוצבה ליד בית הספר כדי שאלו המגיעים אליו יוכלו להחנות את רכבם בחניון מסוים, מכאן שאסור להם לאסור לך להחנות שם.

 

אסביר את הקביעה בפשטות: אם אתה יכול להגיע לשם בערב (שעה שבית הספר סגור) ולהחנות שם את רכבך, סימן שהמקום לא שייך לבית הספר כיוון שאין עליו פיקוח ("משעה א' ב' ג' סגרנו את החניון") מטעם בית הספר. אם הם רוצים לאסור עליך דבר שכזה, שישימו שומר בכניסה לחניון, שער, ישקיעו במקום כלכלית ויכתבו שלט גדול "חניון בית הספר XY".

 

חנה לשלום (:

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם
השרשור (שלא לומר שלשול) הזה גרם לי להבין למה מערכת החינוך נראית כמו שהיא נראית בימנו: תלמידים חסרי כבוד לשום דבר חוץ מלעצמם, הורים שהופכים שולחנות כדי שהילדים שלהם יוכלו להמשיך להפריע, ובעיקר מורים שאיבדו כל סמכות חינוכית.

 

עצוב, עצוב.

 

+1

 

אני מקווה בשבילכם שאתם משקיעים את המרץ הזה גם בלימודים שלכם...

פורסם

למיטב הבנתי, מדובר בבית הספר הטכני בבאר שבע השייך לחיל האוויר.

 

מהיכרותי הדלה עם המקום, מדובר בחנייה של בית הספר (מכיוון שאין משהו אחר באזור) אך לדעתי אינה שייכת לו.

 

הבעיה מתחילה כניראה מכך שמדובר בבית ספר צבאי, והמורים כניראה שכחו שמדובר בתלמידים ולא בחיילים.

 

הפיתרון הנכון ביותר במקרה כזה לדעתי הוא להיעזר באחד ההורים שישאל מעין בא האיסור ועל מה הוא מסתמך.

סביר להניח שלאחר שההורים יתקוממו קצת ויסבירו למורים שיש חוק במדינה והם לא הבוסים והשריפים של בית הספר

וסביבתו - יוסר האיסור.

פורסם

אורט תעופה וחלל מעלה אדומים

 

חברים שלי שלמדו שם היו מגיעים עם מכוניות ותמיד חונים רק שם (סיימו לפני שנתיים)

 

כל הי"ג י"ד שמגיעים ברכבים חונים שם, בקיצור הבנת את המסר, אין להם זכות להשעות אותך, אם אבא שלך יגיע ויחנה את האוטו שם גם אותו ישעו ל10 ימים?

 

זה כמו החניה בדקל וילנאי, "רק למורים" ובסופו של דבר כל תלמיד עם אוטו מוצא חניה.

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם
השרשור (שלא לומר שלשול) הזה גרם לי להבין למה מערכת החינוך נראית כמו שהיא נראית בימנו: תלמידים חסרי כבוד לשום דבר חוץ מלעצמם, הורים שהופכים שולחנות כדי שהילדים שלהם יוכלו להמשיך להפריע, ובעיקר מורים שאיבדו כל סמכות חינוכית.

 

עצוב, עצוב.

 

גם אני מסכים עם FRAZER. אמרת את זה מושלם

פורסם

תגובה בנימה אישית לפותח השירשור!

 

בבית הספר בו למדתי, היו לי חברים טריפוליטאים, מרוקאים ותימנים (ללא שמץ גזענות, פשוט תמשיכו לקרוא)

בכל בוקר הם היו באים על הטרנזיטים שלהם (נשבע בהן צדק), עם פול ווליום של מוזיקה ערבית וכ'ו.

מהרכב הם היו מוציאים סירים שלמים, שאמא הכינה להם בלילה, ואוכלים ביחד, כולם (גם האחרים), על הבוקר.

כשהמורים היו אומרים בוקר טוב, הם (התלמידים) היו מציעים להם איזו מנת אוכל או משהו כזה.

יום אחד גם בבית הספר שלנו (ומזמן סיימתי את התיכון), הוחלט שהתלמידים והמורים לא יחנו ביחד, כי המורים התלוננו על נזקים לרכבים וכ'ו.

מה עשו אותם חברים, בעלי ה"טרנזיטים"?

פשוט באו והחנו את הרכבים שלהם, כך שהחנייה נחסמה.

אין יוצא ואין בא.

אולי החברים פה יגידו לי שזו אשכרה אלימות לשמה, אבל אם נתעלם מזה לרגע, ונתמקד בעובדה שזה פעל, וההנחייה ההיא הוסרה יום למחרת, ואנחנו התלמידים, ניצחנו.

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים


×
×
  • תוכן חדש...