Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משלוח מחו"ל מעוכב במכס - 16.9


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

ב-4.9 הזמנתי מראה מ-EBAY מראה מקורית לאוטו שלי.

נכון להיום המראה עוד לא הגיעה, נכנסתי לאתר הדואר, הכנסתי באיתור חבילות את מספר החבילה,

ופתאום ראיתי:

"הפריט התקבל מארה"ב ב 16/09/2010 ומעוכב במכס"

 

עכשיו לפי לוח השנה שהסתכלתי לאחור בתאריכים 17-18 היה יום כיפור,סבבה אמרתי בטח לא עבדו,

תאריכים 19-20-21 ימים רגילים לפי מה שאני רואה בלוח שנה,ומתאריך 22, עד להיום היה חג סוכות, יכול להיות שהמכס מ16 לא עובד?

או שבאמת המראה מעוקבת? זה סך הכל מראה על מה זה יכול להיות מעוקב?

אשמח לעזרה,תודה רבה.

 

המראה שהזמנתי(אם חשוב לציין,סוג האוטו-שברולט קפריס):

5nw2me2nfdia.jpg

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סביר להניח שהיא כן מעוכבת. הזמן הוא לא חריג (במיוחד בתקופת החגים),אבל היו כותבים משהו בסגנון "נמצא", "הגיע" וכו'. כנראה ירצו אישור ממשרד התחבורה. כדאי לך להרים להם טלפון.

פורסם
סביר להניח שהיא כן מעוכבת. הזמן הוא לא חריג (במיוחד בתקופת החגים),אבל היו כותבים משהו בסגנון "נמצא", "הגיע" וכו'. כנראה ירצו אישור ממשרד התחבורה. כדאי לך להרים להם טלפון.

באמת על מראה מקורית לאוטו?

או שהם פשוט שם רוצים אישור על כל חלק לאוטו :\

במידה וזה אכן מעוקב אני אמור לקבל מהם מכתב בדואר על זה שזה מעוקב?

ואשמח לשמוע עוד תגובות מאנשים עם ניסיון,אם זמן המשלוח סביר,האם אותה ההודעה הופיעה להם ולבסוף לא היה צריך אישור, כל מידע יועיל גם לקניות עתידיות,תודה רבה

פורסם

אל תשלה את עצמך....אתה לא טועה , הפריט מעוכב מכס , עד כמה שזה לא נעים...אנו חיים במדינת חוק - תכין את הארנק.

חישוב ערך התשלום:

 

15% מע"מ בערך - על ערך החבילה הכולל משלוח.

15% מכס בערך - על ערך תכולת הפריטים שבחבילה.

 

*במידה והמשלוח התבצע דרך שירות EMS (דואר שליחים מהיר) - תזדקק לשלם עבור החבילה "דמי שחרור" + מס עמיל מכס - 181 שקלים!

 

ואני אומר דיי להיטלים הדרקוניים בדואר המושחט במדינת ישראל שמתנהג בצורה של דואר במדינת עולם שלישי!!!

פורסם
אל תשלה את עצמך....אתה לא טועה , הפריט מעוכב מכס , עד כמה שזה לא נעים...אנו חיים במדינת חוק - תכין את הארנק.

חישוב ערך התשלום:

 

15% מע"מ בערך - על ערך החבילה הכולל משלוח.

15% מכס בערך - על ערך תכולת הפריטים שבחבילה.

 

*במידה והמשלוח התבצע דרך שירות EMS (דואר שליחים מהיר) - תזדקק לשלם עבור החבילה "דמי שחרור" + מס עמיל מכס - 181 שקלים!

 

ואני אומר דיי להיטלים הדרקוניים בדואר המושחט במדינת ישראל שמתנהג בצורה של דואר במדינת עולם שלישי!!!

כל-כך מטופש,תהליך מייגע,ופשוט מעצבן!

לפי מה שהבנתי במידה וערך החבילה פחות מ-50 דולר, אין צורך בתשלום מע"מ

*החבילה עלתה 25 דולר + 36 דולר דמיי משלוח.

 

החבילה נשלחה ב-USPS ממה שראיתי ב-EBAY.

ולבסוף ממש לא משתלם הזמן שהמתנתי והתשלומים שלא ציפיתי אליהם בכלל.

פורסם

אם היה מדובר ב-EMS ולא היה צורך באישור של משרד התחבורה, הוא מזמן היה מקבל את החבילה + חשבון על מסים ששולמו ו"שירות".

פורסם

במידה ובאמת אני אצטרך אישור של משרד התחבורה, יש דרך לדבר עם הפקידה של המכס טלפונית ולהסביר לה שתוריד ממני את העניין המייגע הזה של אישור משרד התחבורה כי זו סך הכל מראה מקורית זה לא איזשהו חלק מנוע ושאני אוכל להוכיח לה זו באינטרנט שהמראה אכן מראה מקורית של הרכב, כי מין הסתם אם הרכב היה מיובא לארץ וקיבל אישור ממשרד התחבורה, אז גם מין הסתם שהמראה היא תקינה לפי משרד התחבורה

פורסם

קודם כל תירגע המצב שלך לא כזה גרוע כמו שזה ניראה לך למזלך.

 

היתי במצב שלך בידיוק לפני שבועיים,הזמנתי קסדה מאיביי וגם עצרו אותה במכס והיתי בטוח אני הולך לשלם עכשיו מלא כסף ,דיברתי עם הפקידה שם במכס הבאתי לה קבלה מהפייפל (חשבונית) הסברתי מה יש בחבילה ,הקסדה עלתה לי 23 דולר ועוד 40 דולר משלוח לארץ ,שאלתי כמה אני אמור לשלם ? אמרה שכלום בגלל שהמוצר עצמו עלה פחות מ50 דולר לא משנה שיצא לי ביחד 63 דולר אבל אם המוצר היה עולה לי 60 דולר ועוד 20 משלוח היתי משלם על הכל כולל כל המיסים והעמלות .

 

לגבי אישור משרד התחבורה זה לא אתה מתעסק עם זה ,איך שזה מגיע למכס זה עובר דרכם וזה עובר אישור ומקבל מדבקה "מאושר"

 

בכל מקרה אתה אמור לקבל מכתב מהדואר להגיע ושלחרר את זה ,להביא תעודת זהות ,חשבונית מהפייפל,ואת הדף שתקבל מהדואר לי לקח בידיוק 5 דק מאז שניכנסתי ומאז שיצאתי מהדואר .

 

בהצלחה מקווה שעזרתי.

Subaru Impreza 2.0R AWD

פורסם
קודם כל תירגע המצב שלך לא כזה גרוע כמו שזה ניראה לך למזלך.

 

היתי במצב שלך בידיוק לפני שבועיים,הזמנתי קסדה מאיביי וגם עצרו אותה במכס והיתי בטוח אני הולך לשלם עכשיו מלא כסף ,דיברתי עם הפקידה שם במכס הבאתי לה קבלה מהפייפל (חשבונית) הסברתי מה יש בחבילה ,הקסדה עלתה לי 23 דולר ועוד 40 דולר משלוח לארץ ,שאלתי כמה אני אמור לשלם ? אמרה שכלום בגלל שהמוצר עצמו עלה פחות מ50 דולר לא משנה שיצא לי ביחד 63 דולר אבל אם המוצר היה עולה לי 60 דולר ועוד 20 משלוח היתי משלם על הכל כולל כל המיסים והעמלות .

 

לגבי אישור משרד התחבורה זה לא אתה מתעסק עם זה ,איך שזה מגיע למכס זה עובר דרכם וזה עובר אישור ומקבל מדבקה "מאושר"

 

בכל מקרה אתה אמור לקבל מכתב מהדואר להגיע ושלחרר את זה ,להביא תעודת זהות ,חשבונית מהפייפל,ואת הדף שתקבל מהדואר לי לקח בידיוק 5 דק מאז שניכנסתי ומאז שיצאתי מהדואר .

 

בהצלחה מקווה שעזרתי.

עכשיו הרגעת אותי, תודה רבה לך:)

בכל מקרה זה דורש הגעה מנתניה עד לתל-אביב אני צודק?

פורסם

מכס זה עניין של מזל והרבה פעמים אתה תלוי בטוב לבו של פקיד שנמצא מולך. החוק אומר עלות מוצר + משלוח.

פורסם
עכשיו הרגעת אותי, תודה רבה לך:)

בכל מקרה זה דורש הגעה מנתניה עד לתל-אביב אני צודק?

 

אתה גם יכול לשלוח להם לפקס את מה שאמרתי לך ,וזה יגיע תוך שבוע ,אבל אני היתי מציע לבוא ולדבר איתם בשביל לא לשללם כלום .

Subaru Impreza 2.0R AWD

פורסם

כאחד שמתעסק בעמילות מכס ושילוח בינלאומי.

 

המכס עבד השבוע במתכונת מצומצמת עכשיו גם אם נעשתה בדיקה פיזית והחבילה נפתחה המוכס פותח את החבילה לא בנוכחותך.

 

גם אם תקבל חיוב מכס מכס זה דבר הנע בין 2-12% זה לא אמור לייקר לך את המוצר משמעותית(כמובן שהמכס יוטל במידה והמוצר שייבאת חייב במכס)

 

בנוסף תקבל חיוב מע"מ כמו כן במידה ותביא חשבון ספק שערך הסחורה פחות מ50$ לא תשלם מע"מ.

פורסם

אם לא מודיעים לך כלום על מכס - אל תתנדב לשלם. ואפילו יש דרישה לתשלום קטן יחסית - שלם ותחסך חצי יום בירורים אצלם.

הסיפור האחרון מהחודש ששמעתי היה על מישהו שהזמין כמה גלגלים לריהוט ובגלל שהיו כמה נדרש לשלם מכס על כמות "מסחרית". אחרי 4 שעות שם המסקנה היתה שהטרטור ותרגילי כושר מחדר לחדר לא שווים את הסכום שדרשו.

 

בתקופת החגים בארץ הקודש הכל יכול לקרות, גם שעוד שבוע תקבל פתק רגיל לקחת חבילה רגילה בלי שום תשלום.

יש לי חבילה מארה"ב שנשלחה ממובר אי ביי לפני ראש השנה טרם הגיעה - ואיני דואג. לוקח לזה 5 ימים להגיע לישראל ושלושה שבועות בתוך ישראל, התרגלנו.

מנסיון של לא מעט הזמנות - כל עוד לא עוברים את ה-$100 אין תשלום מיסים. אם יש לך מוכר שמתקשר במייל - תמיד לבקש לכתוב על האריזה "חלקים משומשים". אם אל יועיל - לא יזיק.

ילה גבר בא נראה! מר +1

×
×
  • תוכן חדש...