Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8092 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בטוח שהתופעה נפוצה

לפעמים הילוך הרוורס לא נכנס לי

הוא נתקע בחצי המהלך

כדי להכניס את ההילוך עד הסוף אני צריך להחזיר לניוטרל

לעזוב את הקלאץ

ללחוץ עוד פעם עד הסוף

ושוב לנסות להכניס את ההילוך

לפעמים זה מלווה גם ב^#%$^#...

 

האם הבעיה הנ"ל נורמלית בכלל?

ואפשרי לפתור אותה?

 

תודה, אדם.

פורסם

קיים גם אצלי ב-306. לדעתי זה חוסר סינכרון של הגלגלי שיניים בגיר, מכיוון שלאחר שהרוורס לא נכנס בפעם הראשונה, אני נוסע מעט קדימה ולאחר מכן הרוורס נכנס ללא בעייה.

פורסם

כנ"ל אצלי...... רק שמצאתי פתרון קטן...

 

תוריד את האנברקס למטה, ותן לאוטו להידרדר איזה 5 סנטימטר, ואז תכניס. אני מניח שזה משהוא בסינכרון בגלגלי שיניים, אבל לא בטוח

 

מובטחת כניסה חלקה בכל מצב 8)

 

 

לפחות ככה אצלי ב 205

:wink:

פורסם

בעיה בכל הפיזו' סיטרואן בעלי הגיר הזה.

הרוורס מסרב לעיתים להכנס, זוהי בעיה יודעה ע"י היצרן והיבואן, אין לזה פתרון.

 

פשוט לומדים לחיות עם זה.

פורסם

הבנתי

:cry:

 

תודה רבה !!!

 

 

אגב, יש לי עוד שיטה

להישאר עם הקלאץ לחוץ

להכניס לשלישי ואז עוד פעם לרוורס

תנסו זה עובד

:D

פורסם

ההילך נכנס לרוורס ועושה רעש כיאילו הוא לא התשלב או שהוא בכלל לא נכנס ?

 

אם הוא נכנס ולא משתלב אז יש אפשרות שזה סינכרון

אם הוא לא נכנס יש אפשרות שזה השטנגה

 

מקווה שעזרתי

פורסם

גם במרצדס ידנית שהיתה לאבי. ממנו למדתי את הפטנט.

יש לשלב שלישי ואז רברס.

או ראשון ואז רברס. אני מעדיף שלישי.

פורסם
בעיה בכל הפיזו' סיטרואן בעלי הגיר הזה.

הרוורס מסרב לעיתים להכנס, זוהי בעיה יודעה ע"י היצרן והיבואן, אין לזה פתרון.

 

פשוט לומדים לחיות עם זה.

 

גם אצלי יש את הבעיה הזו.

 

פתרון שהומלץ לי במצב כזה הוא להעביר להילוך ראשון, ואחר כך לרוורס.

עובד מצוין.

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

×
×
  • תוכן חדש...