Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי מפתח ועליו קודן (תמונה 1) לאחר שאני לוחץ עליו הדלתות של המכונית נפתחות ובלוח השעונים יש מנורה שמהבהבת (תמונה 2)- עד כאן הכל טוב.

 

בטעות חבר שלי הקיש קוד שגוי (תמונה 3) כמה פעמים. לאחר מכן שניסיתי את הקוד הנכון הרכב לא מניע.

 

מה עושים? ניסיתי לחכות ולהניע לאחר זמן מסוים וזה לא עזר.

תמונה1.jpg

תמונה2.jpg

תמונה3.jpg

פורסם

האם הקודנית משמיעה צפצוף ש"מאשר" את הקוד התקין ?

 

האם אחרי הקשת קוד, הכנסת מפתח לסוויץ' וסיבוב למצב RUN נורת ביקורת של האימובילייזר נכבית ?

 

או שהיא מהבהבת בקצב מהיר ?

 

 

פורסם

כן הקודנית משמיעה צלצול שהקוד תקין.

ולאחר הכנסת המפתח לסוויץ נידלקים כל הנורות, יש רעש של סטרטר אבל האוטו לא מניע.

אני לא יודע בדיוק מה זה "סיבוב למצב run" האם זה המצב בו אני יכול להפעיל את הרדיו בלי להתניע את האוטו?

פורסם

מצב RUN = מצב ON, כלומר המצב בו המפתח נמצא בזמן נסיעה.

 

האם במצב זה נורת אימובלייזר מהבהבת בקצב מהיר או נשארת כבויה ?

 

 

×
×
  • תוכן חדש...