Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה בסאב.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

יש בעיה קטנה בסאב שלי,רציתי לשאול אם עוד מישהו נתקל בבעיה דומה.

כשאני מדליק את המערכת הסאב עובד בסדר למשך 3-4 דקות ונכבה,לא משנה באיזה ווליום המערכת מנגנת.

הוא יכול גם פתאום להדלק באמצע,ולהכבות.

אבל לרב הוא נכבה ולא נדלק.

בדקתי את כל החיבורים מסביב לסאב ובדקתי את המגבר והוא תקין,הבעיה בסאב 100%.

פתחתי את הקופסה ובדקתי את החיבורים הכל מחובר טוב.

השאלה שלי מה יכול לגרום לתקלה כזאת והאם יש טעם לשלוח את הסאב לתיקון(אין אחריות)?

סאב:Hertz energy

מגבר מונו לסאב:kicker 400.1

HU: CLARION DXZ785 USB SPEAKERS: MID: HERTZ ENERGY ESK 165 TWT: DRAGSTER 120W

COMPONENT AMP: KICKER ZX 350.4 MONO BLOCK: KICKER ZX 400.1 SUB: HERTZ 10" INCH ENERGY

פורסם

המגבר לא נכנס ל פרוטקשן,חיברתי גם סאב אחר והכל תקין...משהו מוזר קיצר.

HU: CLARION DXZ785 USB SPEAKERS: MID: HERTZ ENERGY ESK 165 TWT: DRAGSTER 120W

COMPONENT AMP: KICKER ZX 350.4 MONO BLOCK: KICKER ZX 400.1 SUB: HERTZ 10" INCH ENERGY

×
×
  • תוכן חדש...