Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5764 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי יאריס וורסו 2002.

שמתי לב לעובדה המעניינת שיש יחסית הרבה יאריסים כאלה (2000-2003) שמתגלגלים עם ספוילר :shock:.

זה די מוזר לנוכח העובדה שזה אוטו שפופולרי בקרב אנשים מבוגרים.

אולי מישהו יודע איך הגיע הספוילר לכמות כזו גדולה של היאריסים.. אולי איזה הנחה שעשה היבואן..

ואולי יש למישהו מושג איפה אני מוצא כזה?

THEN: Ford Focus ZX5 2001 ,VW Golf 1.2 TSI 2012

פורסם

אני מוכרח לציין שמעולם לא ראיתי יאריס ורסו עם ספויילר אחורי.

אם אתה טוען שיש הרבה כאלה - נסה לחפש בפירוקיות רכב, אולי תמצא ספויילר כזה. להערכתי אם תשאל בטויוטה כמה יעלה ספויילר חדש ומקורי תצטרך לקחת הלוואה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

כנראה יש הצטברות של יאריסים כאלה בפ"ת :-D

ד"א בדיוק ראיתי אחת כזאת ביד 2 http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicCartrade.php?CatID=1&SubCatID=1&CarID=491830&Code=535041f226bcc56c0a6aacbc1fe8d8f8\

 

וכן לקנות מקורי מיבואן (בהנחה שזה עדיין קיים) כנראה יעלה כמו רבע אוטו.

THEN: Ford Focus ZX5 2001 ,VW Golf 1.2 TSI 2012

פורסם

מזעזע מזעזע אבל זה רכב גאוני בעל נפח הטענה עצום.

יכול להיות שמדובר בספויילר כמו שנמכר על יאריס רגילות, ואם הוא אכן כזה אני לא מאמין שתהיה בעייה למצוא אותו בפירוקיות.

אם אתה רוצה אתה יכול לשלוח אלי בה"פ את מספר השלדה של הרכב שלך ואוכל לתת לך תשובה ודאית.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

כן אני בטוח שהרכב הזה לא מתקרב לתואר האוטו היפה ביותר אבל לכל אוטו יש את יתרון שלו ולוורסו יש הרבה.

ואיתמר תודה אבל לפי מה שידוע לי זה ספוילר שונה. בכל מקרה ננסה למצוא.:-D

THEN: Ford Focus ZX5 2001 ,VW Golf 1.2 TSI 2012

×
×
  • תוכן חדש...