Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יבדוק את זה עוד מעט . תודה .

 

האם זה יכול להיות בעיה חשמלית ?

 

מאוורר ? סנסור טמפרטורה ? מגעים ? מנוע צעדים ? משהו אחר ?

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תוספת לשאלה :

 

אמרו לי משהו , תגידו לי האם זה יתכן .

 

אמרו לי שיתכן שהמנוע מתאמץ (אולי יש חור בסעפת פליטה) וכשהמנוע מתאמץ יותר מדי יש "משהו" שמנתק את הפעולה של

המדחס של המזגן .

 

האם זה יתכן ? מי נתקל בתופעה כזו בעבר ? איך נקרא ה"משהו" הזה ?????

פורסם

אני ממליץ לך לבדוק את הטרמוסטט של המזגן (לא יודע אם הוא חשמלי או מכאני בלנסר) ואת המיקום שלו (שאיזה חאפר לא שם אותו במקום הלא נכון).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

פרסוסטט הוא חיישן שבודק לחץ בתוך מערכת גז סגורה כלשהיא.

במקרה שלך מדובר על פרסוסטט שבודק את לחץ הגז במערכת הקירור ומעל ו/או מתחת לערכים מסויימים שמוגדרים כלא נורמליים אמור להפסיק את פעולת המערכת ע"מ להגן עליה.

איני יודע היכן הוא נמצא ברכבך.

אם הבעיה קשורה לפרסוסטט, אז הוא יכול לגרום לתופעה שתארת בשני אופנים:

1. הפרסוסטט תקין ומזהה לחצים לא תקינים ומפסיק את פעולת המערכת ע"מ להגן עליה.

2. הפרסוסטט אינו תקין ומפסיק את פעולת המערכת למרות שאין בעיה.

זהו,באופן כללי.

ADZ

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

פורסם
המנוע שלי לא מתחמם - זה נבדק אצל מומחה .

החגורה לא מחליקה - גם נבדק .

 

אולי עוד רעיונות ? משהו בכיוון מערכת חשמל ?

 

השערתי היא שהמנוע בכל זאת מתחמם ויוניט טמפ' מנתקת את המדחס. האם נבדקה טמפ' המנוע בזמן נסיעה, כשהמזגן לא מקרר?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

חיברו לי מתג חשמלי עוקף פרסוסטט

הוא גרם למזגן לעבוד בלי להפסיק

אחרי כמה נסיעות ממש ארוכות

פרק לי הגז מהמערכת ועכשיו אין גז בכלל

זה אומר משהו למישהו ???????????

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

כן, זה אומר כמה דברים:

 

1. הלכת לחפריסט רציני,

2. כנראה מרוב לחצים גבוהים בורח לך גז מרכיב כלשהוא במערכת זה יכול להיות ונטיל, מדחס, שסתום , חיבור, צינור

 

 

אתה צריך לאתר את מקום הנזילה (לקוות שזה לא משהו רציני) לעשות ואקום ולמלא גז מחדש , ולקוות שלא נדפק המדחס או השסתום.

 

אתה יכול להסתכל על הצנרת והחיבורים של המזגן שבתא המנוע, ולראות אם אתה מזהה סימני שמן על הצינורות, או החיבורים , זה יעיד על דליפה משם.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

עד עכשיו לא היתה דליפה

זו הפעם הראשונה שפרץ הגז וזה נגרם רק בגלל העוקף פרסוסטט ששמו לי .

מה שאני רוצה לדעת זה למה יש לי לחצי יתר במערכת המיזוג ???

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

×
×
  • תוכן חדש...