Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5713 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שיבדקו אם מאורר הרדיאטור מסתובב בכוון הנכון שהוא יניקת אויר מקדמת הרכב לכוון תא המנוע.

אם מאורר הרדיאטור מסתובב הפוך (עקב חוטי החשמל שחוברו אליו הפוך), אז בזמן נסיעה מהירה האויר שהוא מייצר ודוחף דווקא כלפי קדמת הרכב מתנגש באויר ממהירות הנסיעה שהוא לכוון תא המנוע והתוצאה הנה חוסר אויר לרדיאטור ולמעבה המזגן וכן הלאה.

בברכה - רפי לין

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לרכב של הבן שלי היתה בעיה עם דמיון לתקלה שלך-"תקלה בלתי פתירה" בדייהטסו שרייד 97. הרבה מזגניסטים בדקו וניסו לאבחן את הבעיה וחוררו לו את הכיס (חפש את הפירוט שהבאתי כאן בפורום כולל סרט ביו-טיוב כיצד לתקן את התקלה לבד)

כולל מספר מציעים שיש להחליף את המדחס, שבדיעבד הסתבר כתקין.

 

כדי לבחון מה הבעיה חובה לבדוק לחץ של קו היניקה של המיזוג עם מד לחץ (מניפולד) בסבובי סרק וסל"ד גבוה. באם תימצא נפילת לחץ, או אפילו לחץ מתחת ל 0 PSI, קרוב לוודאי ששסתום ההתפשטות נסתם ע"י לחות שהופכת לקרח בסל"ד גבוה. לחץ היניקה צריך להיות בתחום 28-40 PSI. ביו-טיוב שדילעי"ל יש קטע ברור כיצד מחובר מד הלחץ לרכב. שים לב שמאוורר המעבה חייב לפעול עם הפעלת המזגן בכל סל"ד.

בבאר שבע אני לא יודע היכן לרכוש מד לחץ (מניפולד), במרכז רכשתי מד לחץ (מניפולד) במנועי קרול בחולון (בסביבות 200 ש"ח), או באם אתה מכיר מזגניסט חבר נסה לשאול ממנו מניפולד.

רק באם מדדתה והלחץ תקין ויציב, אזי יש לחפש חלופות למקור התקלה.

 

בהצלחה


×
×
  • תוכן חדש...