Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5763 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

ראשית, הקדמה קטנה.

לפני למעלה מ-6 שנים התייעצתי אתכם, החברים בפורום הזה, על רכישת רכב. בסוף התהליך קניתי מזדה 323 מודל 96, בזמנו עם 90 אלף ק"מ, יד 2 (יד ראשונה השכרה) ב-29 אלף ש"ח.

הרכב שירת אותי בצורה נפלאה במשך למעלה מ-6 שנים, שבמהלכן חוץ מטיפולים שוטפים ומצברים שנגמרו, הוא לא היה אפילו פעם אחת במוסך.

זה הזמן לומר לכם תודה על העצות הטובות שקיבלתי פה, שעזרו לי לעשות את העיסקה הנפלאה עם הרכב הנפלא הזה.

 

 

עברו השנים, והחלטתי שהגיע הזמן להחליף אוטו (אגב, מי שרוצה לקנות את הישן, מוזמן ליצור איתי קשר בהודעה פרטית).

התקציב הוא עד 65 אלף ש"ח, כמובן שעדיף בפחות.

הדרישות היחידות הן אמינות ועלויות אחזקה נמוכות. הרכב צריך להיות אוטומטי. הרכב ישמש בעיקר לנסיעות עירוניות, עם הרבה פקקים (אני תל אביבי).

כל שאר הדברים כמו צריכת דלק, ביצועים, נוחות, סטייל - לא מעניינים אותי.

 

האופציות שחשבתי עליהן:

1. סוזוקי אלטו הדגם החדש: השאלה היא אם אפשר להשיג רכב כזה מיד שניה. חברות ליסינג מוכרות אותו?

2. דייהטסו סיריון. מה דעתכם על רכישה מחברת ליסינג?

3. יונדאי גטס. מה דעתכם על רכישה מחברת ליסינג?

4. בנוסף לנ"ל אשמח לשמוע על כל רכב אחר שעולה על דעתכם.

 

שוב תודה, ואני מקווה שהתהליך הזה יסתיים בצורה כל כך מוצלחת כמו התהליך שעברתי בזכותכם, חברים, בשנת 2004 :)

 

 

שנה טובה

אמיר

פורסם

מה, חפרתי יותר מדי? טוב, אז אני מעתיק את הקטע החשוב מתוך ההודעה שלי:

 

התקציב הוא עד 65 אלף ש"ח, כמובן שעדיף בפחות.

הדרישות היחידות הן אמינות ועלויות אחזקה נמוכות. הרכב צריך להיות אוטומטי. הרכב ישמש בעיקר לנסיעות עירוניות, עם הרבה פקקים (אני תל אביבי).

כל שאר הדברים כמו צריכת דלק, ביצועים, נוחות, סטייל - לא מעניינים אותי.

 

האופציות שחשבתי עליהן:

1. סוזוקי אלטו הדגם החדש: השאלה היא אם אפשר להשיג רכב כזה מיד שניה. חברות ליסינג מוכרות אותו?

2. דייהטסו סיריון. מה דעתכם על רכישה מחברת ליסינג?

3. יונדאי גטס. מה דעתכם על רכישה מחברת ליסינג?

4. בנוסף לנ"ל אשמח לשמוע על כל רכב אחר שעולה על דעתכם.

פורסם

1. לדעתי יהיה קשה למצוא אלטו מליסינג בשלב זה. עדיין קצת מוקדם. מה גם שהדגם האוטומטי מומלץ פחות מהידני. אם כבר קטנות-זולות-אוטומטיות, למה לא יונדאי I10?

2. אופציה טובה. אין שום בעיה עם רכישה מליסינג, בכל מקרה רוב הסיריוניום הרלוונטים אליך היו בליסינג.

3. אופציה סבירה. הגטס נופלת מהסיריון בנושא צריכת הדלק, נוחות הנסיעה והביצועים אבל אלו ככל הנראה פחות מטרידים אותך. היתרונות של הגטס הם תא מטען גדול יותר ועיצוב קצת יותר "רגיל". מבין השתיים הייתי בוחר בסיריון.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
1. לדעתי יהיה קשה למצוא אלטו מליסינג בשלב זה. עדיין קצת מוקדם. מה גם שהדגם האוטומטי מומלץ פחות מהידני. אם כבר קטנות-זולות-אוטומטיות, למה לא יונדאי I10?

2. אופציה טובה. אין שום בעיה עם רכישה מליסינג, בכל מקרה רוב הסיריוניום הרלוונטים אליך היו בליסינג.

3. אופציה סבירה. הגטס נופלת מהסיריון בנושא צריכת הדלק, נוחות הנסיעה והביצועים אבל אלו ככל הנראה פחות מטרידים אותך. היתרונות של הגטס הם תא מטען גדול יותר ועיצוב קצת יותר "רגיל". מבין השתיים הייתי בוחר בסיריון.

 

האמת? בכלל לא ידעתי שיש דבר כזה יונדאי I10. אני מכיר את ה-I20 (יש לחבר שלי). אני מסתכל במחירון ומודל 2009 אוטומטי נמצא בתקציב שלי, כך שזה בהחלט אפשרי וזה נשמע כמו אופציה מעולה.

אני לא מכיר את הרכב הזה, אתה יכול לתת עליו כמה פרטים כלליים?

כמו-כן, האם אתה חושב שאפשר להשיג רכב כזה מחברות ליסינג? אולי חברות השכרת רכב?

פורסם

פרטים כללים אודות היונדאי I10 אתה יכול למצוא בקטלוג הרכב החדש שלנו. שם תוכל למצוא נתוני הספק, גודל, אבזור וגם סקירה קצרה ומסכמת של המכונית.

 

בסקירה מהירה שעשיתי ללוחות של כמה חברות ליסינג גדולות לא מצאתי יונדאי I10 למכירה, אבל ביד 2 כן מופיעות כמה למכירה. חלק יוצאות ליסינג/השכרה והגיעו למגרשים פרטיים עם קילומטראז' די גבוה אבל חלק נראות פרטיות עם קילומטראז' נמוך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מה לגבי פג'ו 107?

קראתי עליה קצת באתר ב- http://www.carsforum.co.il/cars/מחירון-רכב-חדש/פיגו/782/107/1.0-%d7%90%d7%95%d7%98%d7%95%d7%9e%d7%98-Trendy

 

היא זולה משמעותית מהמתחרות שלה, עפ"י לוי יצחק המחיר של מודל 2009 הוא 55,000 ש"ח בלבד!

מה זה אומר גיר רובוטי, ולמה זה כל כך גרוע?

מה דעתכם על האפשרות למכור את הרכב בבוא-היום? איך השוק של פג'ו? (לגבי היפניות והקוריאניות אני יודע את התשובה)

פורסם

אני ועוד כמה אנשים בפורום רכשנו 107, אני אישית אקבל את הרכב בסוף החודש.

 

לנפי הרכישה עשיתי נסיעת מבחן על אלטו ידנית ויונדאי i10 ידנית.

 

אהבתי יותר את הפיג'ו מהבחינות הבאות

1. מחיר לא בשמיים רק 71 אלף לגרסה הידנית

2. חסכונית בדלק

3. יפה יותר מהמתחרות

4. היא מיוצרת במפעל של טיוטה אז היא יותר יפנית מאשר צרפתית :)

 

הרכב מאוד פופלארי באירופה הוא קיים משנת 2005

הנה כמה אתרים של אנשים בעלי פיג'ו, אחד מהם זה אתר שמאגד את כל בעלי הרכב שם

http://www.107oc.com

http://my107.blogspot.com

 

הדרך הכי טובה לקבוע האם הרכב מתאים לך הוא לקבוע נסיעת מבחן :)

 

בהצלחה!

בברכה, רועי

פורסם

יש לי עוד מספר שאלות.

אם הנושאים כבר נדונו בפורום, אני מתנצל מראש ואשמח לקבל לינק.

 

1. מה ההבדל בין רכישת רכב מחברת השכרה לרכישת רכב מחברת ליסינג?

2. האם "טופס הבדיקה המצורף" שמבטיחים בחלק מהמקומות, זה דבר שאפשר לסמוך עליו?

3. כחלק מתהליך קניית הרכב, אני גם אמכור את הרכב הישן שלי. מדובר במזדה 323 שנת 96, יד 3 (יד ראשונה השכרה) עם 150 אלף ק"מ, ללא תאונות.

המחירון שלו הוא 10,000 ש"ח. כמה לדעתכם אפשר לקבל עליו?

 

 

תודה

אמיר

פורסם

1. לא הבנתי את השאלה. רוב חברות ההשכרה עושות היום גם ליסינג, ולהפך. אז מבחינת תהליך הרכישה, התהליך זהה.

אם אתה שואל לגבי טיב הרכב - אז באמת היו דיונים רבים בנושא ואין מסקנה חד משמעית.

2. מומלץ לקחת את הרכב לבדיקה מטעמך. השתמש בדו"ח המסופק ע"י חברת הליסינג רק לצורך סינון ראשוני.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

חזרתי עכשיו מפגישה באחת מחברות הליסינג הגדולות בארץ, עם תובנות מאוד מפתיעות:

 

מסתבר שיונדאי גטס מודל 2009 עולה בערך כמו דייהטסו סיריון 2008 (2,000 ש"ח יותר).

מדובר גם ברכבים שעלו על הכביש באמצע שנת 2009, כלומר יש עליהם אחריות יצרן של עוד שנה וחצי.

באתי לחברת הליסינג עם מחשבה חזקה בכיוון של סיריון, ויצאתי מהפגישה כשאני דווקא נוטה ליונדאי גטס 2009.

 

בהנחה שלא אכפת לי מכל הנושא של ביצועים, נוחות, וצריכת דלק: האם לדעתכם עדיף לי ללכת על הגטס 2009 מאשר על הסיריון 2008?

פורסם

היתרון של הסיריון על פני הגטס הוא בצריכת הדלק ובזריזות בתוך העיר. אם אתה כותב שאלו לא חשובים לך, אז הסיריון נותרת עם יתרון משמעותי אחד (מרווח פנים) ויתרון קטן בנוחות הנסיעה. מצד שני, לגטס יש עיצוב פנים הרבה יותר "אכיל" ותא מטען גדול יותר.

 

בקיצור, ההפרש בינהם די קטן ותלוי בך.

קח את ההצעות שקיבלת מהנציג של חברת הליסינג לחברה נוספת, אולי שם יש הצעות יותר אטרקטיביות. באותה הזדמנות נסה לשנורר נסיעת מבחן קצרה בשני הרכבים ובחר את זה שקולע יותר לטעמך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לפי דעתי אם המבחן הוא גטס מול סיריון אז ללא ספק סיריון האמינות גבוהה יותר, צריכת דלק, נוחות.

אם לא הייתי רוכש פיג'ו 107 בהחלט הייתי רוכש סיריון, מכונית מאוד נמכרת בארץ.

ובתכל'ס לא צריך מעבר.

בברכה, רועי

×
×
  • תוכן חדש...