Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אתמול התחילה בעיה במזגן. כאשר הוא במהירות מעל 1 (2-4) יש רעש ורטט מאוד חזקים מכיוון המפוח של המזגן.

רעש שדומה למאוורר בספק כוח של מחשב שהמיסבים שלו נגמרו.

 

זה לא משנה אם זה אוויר מבפנים או מבחוץ, אם זה אוויר לרגליים או לדשבורד, הרעש מהמפוח נשאר.

 

רציתי לדעת מה זה יכול להיות, ואיך זה הגיוני ברכב כל כך צעיר?

 

תודה.

  • ספונסר פורום
פורסם

צריך לבדוק שהמפוח לא ינק איזה חתיכת עלה או משהו דומה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

אם כבר המזגן באיביזה החדשה,

אז למה ברגע שאני מתחיל נסיעה ברוורס (בלחיצה על הגז), המזגן פתאום מתחיל לעבוד חזק יותר?

נשמע גם ברעש, כאילו העבירו את הבורר מדרגה 2 ל3.

זה אצל כולם ככה או רק אצלי?

פורסם

אם יש לך גישה טכנית אתה יכול להוציא את מסנן האבק/אבקנים של המזגן ולנסות לראות אם יש משהו שמפריע למפוח, לנסות להזיז אותו ביד ולראות אם יש לו חופש.

 

או שמשהו הצליח להיכנס פנימה (או שהתפרק בפנים) או שבאמת יש בעיה במנוע של המפוח. ברכב עם אחריות עדיף שפשוט תיגש לשירות.

פורסם
אם כבר המזגן באיביזה החדשה,

אז למה ברגע שאני מתחיל נסיעה ברוורס (בלחיצה על הגז), המזגן פתאום מתחיל לעבוד חזק יותר?

נשמע גם ברעש, כאילו העבירו את הבורר מדרגה 2 ל3.

זה אצל כולם ככה או רק אצלי?

 

זה ככה גם אצלי.

פורסם
אם כבר המזגן באיביזה החדשה,

אז למה ברגע שאני מתחיל נסיעה ברוורס (בלחיצה על הגז), המזגן פתאום מתחיל לעבוד חזק יותר?

נשמע גם ברעש, כאילו העבירו את הבורר מדרגה 2 ל3.

זה אצל כולם ככה או רק אצלי?

 

בנסיעה ברוורס באופן אוטומטי מערכת המיזוג עוברת למצב של סיחרור אוויר פנימי ולא יניקת אוויר חיצוני בכדי למנוע שאיבת גזי פליטה רעילים לתוך תא הנוסעים.

--תקין--

 

במידה ומסנן המזגן נמצא לפני המפוח אזי לא ייתכן שיכנסו עלים לרכב מאיזור תא המנוע אלא אם לא הותקן מסנן.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...