Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לפני כ- 30 חודשיים רכשתי מסלקום 2 מכשירי דור 3 .

אחד על שמי ואחד על שם בת זוגתי , מיום הקנייה חוייבתי כ חודש לערך 28 ש"ח כולל מע"מ - עבור הדור השלישי - עד פה בסדר אין לי טענות - זה נאמר לי בעת הקנייה .

 

מאחר ואני ובת זוגתי לא משתמשים כלל בשירותי דור 3 או גולשים באינטרנט דרך הפלאפון - החלטתי לבדוק איך ניתן לבטל את בחיוב של סלקום עבור הדור ה-3 .

 

הלכתי למרכז שירות של סלקום בכפ"ס בקניון ערים ביחד עם בת זוגתי , פנינו לנציג שירות וישבנו מולו - והסברנו לו שאנחנו מעוניינים לבטל את השירות עבור הדור ה- 3.

 

הוא אמר שצריכים לשלם סכום חד פעמי של כ- 180 ש"ח , עבור ההחלפה של USIM ל - SIM - אמרתי מקובל עלי .

 

שאלתי את אותו נציג האם ניתן להשתמש במכשיר שלי עם SIM - לאחר שהוא יוחלף מ- USIM , נאמר לי חד משמעית על ידו שהדבר לא ניתן .

 

שאלתי אותו אם ניתן לקבל מול המכשיר שלי טלפון חלופי דור 2.5 משומש (כמו שהם נותנים שמוסרים טלפון לתיקון) , בלי שייחיבו אותי על כך - נאמר ל שהם לא עושים דבר כזה .

 

שאלתי אותו אם זה מהווה בעייה שאני אקנה מכשיר מבחוץ, ז"א לא במרכז שירות של סלקום אלא בחנות פרטית כלשהי - אמר לי שאם אני אקנה מכשיר לא במרכז שירות של סלקום אני ימשיך לשלם עבור הדור ה- 3 .

 

שאלתי את אותו נציג אתה בטוח ? , הוא אומר לי בהחלטיות - וודאי , מאחר והדבר לא נשמע לי הגיוני שוחחתי באותו רגע עם מנהלת הסניף - היא ללא כל ויכוח מצידי אמרה לי שהדבר ניתן בהחלט - ז"א הם לא עושים לי טובה או מוותרים לי .

לאחר כשלושה שבועות לאחר המבחנים שלי , לאחר שהבנתי שאם אני יחליף את ה- USIM ל - SIM - אני לא יוכל להשתמש בנייד שלי .

 

החלטתי לרכוש נייד חדש לי ולבת זוגתי בחנות חיצונית שלא קשורה לסלקום .

אתמול בבוקר טילפנתי לשירות הלקוחות של סלקום 123* .

שאלתי את הנציג מספר שאלות :

1) באם אני קונה מכשיר דור 2.5 לא דרך סלקום האם אני יוכל לבטח אותו - התוכנית שלי כוללת ביטוח מקיף ללא תוספת תשלום - נאמר לי חד משמעית כן , הוא אמר לי אתה רק צריך ללכת למרכז שירות ע"מ ש"יצמדו" את המכשיר החדש שאת הקונה - הם יראו במקום שהוא תקין והוא יבוטח מאותו רגע - שהגעתי אתמול למרכז שירות - נאמר לי שזה דגם ישן שאין להם חלקים בשבילו והם לא יכולים לבטח אותו -שוחחתי עם מנהלת הסניף ללא הועיל .

ברגע שנציג שירות הלקוחות של סלקום לא אמר לי שיש דגמים שהם לא מבטחים - הוא הטעה אותי .

2) הנציג הטלפוני של סלקום באותה שיחה אמר לי שמגיע לי החזר כספי עבור המכשיר שאני ירכוש - למרות שהוא לא נקנה בסלקום , אותו סיפור בסלקום אומרים לי על הדגם שרכשת אין החזר , גם עבור המכשיר שרכשה בת זוגתי הם לא נותנים החזר וגם לא מסכימים לבטח אותו .

 

לסיכום :

 

יכלתי לשלם רק 180 ש"ח עבור ההחלפה של מכשיר מ- USIM ל - SIM , הנייד הן שלי והן של בת זוגתי ( המכשירים שנקנו לפני 30 חודשים) - עובדים כמו גדולים ה- SIM - בגלל הטעייה נאלצתי לקנות שני ניידים בלי צורך בכך .

 

מבחינה כספית הוצאתי 700 ש"ח עבור קניית שתי המכשירים - מכיוון שהם הטעו אותי .

למרות שלא נאמר לי שיש דגמים שלא מקבלים עבורם החזר ואל ניתן לבטח אותם - קניתי את המכשירים בידיעה שלא תהיה בעייה לבטח אותם ואני יקבל עבורם החזר כלשהו - שכחתי לציין שהציג הטלפוני איתו שוחחתי אמר לי שאני יביא קבלה וכך עשיתי .

 

אתמול טילפנתי לשירות הלקוחות הטלפוני של סלקום - וביקשתי שיחזור אלי מנהל - הוא חזר אלי לאחר כמה שעות - הסברתי לו הכל בסבלנות , הוא מדבר כמו איזה רובוט - מצטער אני לא יכול לעזור , משפטים מונטונים .

 

אמרתי לו שאני מבקש שיבדוק את הנושא עם הבוס שלו הוא הבטיח לחזור אלי עד יום ראשון - אני לא אופטימי לגבי נכונות שלהם לבוא לקראתי בנושא .

 

במקביל שלחתי מייל לפניות הציבור של סלקום - שמתאר את כל השתלשלות העניין באריכות .

 

אני מבקש שיחזירו לי את ה- 700 ש"ח ששילמתי עבור שני המכשירים או חלק מהכסף .

 

מבקש עיצות איך להתנהל מולם בנושא , בתודה מראש .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

לקח לפעם הבאה: מתייעצים בפורום לפני שעושים מהלכים כאלו, כשנתקלים בבעיה, ולא בדיעבד.

 

רגע של עברית: בעברית המונח "בת זוגתי" מתייחס לבת של בת הזוג שלך, ואילו הפרטנרית שלך לחיים היא "זוגתי" או "בת זוגי"

 

ועכשיו לענייננו:

מכשיר דור 3 עובד יופי יופי עם SIM, ולמרות מה שמוכרים לנו נציגי המכירות לא מחייב USIM. מעבר לזה, ברגע שסיימת לשלם עבור המכשיר הוא שלך לגמרי, וזכותך להחליף לסים דור 2 (תמורת תשלום כמובן) ולהמשיך להשתמש בטלפון דור 3 - למרות שרוב נציגי השירות (בכל החברות הסלולאריות, אגב) יגידו לך שכדי לשנמך לסים דור 2 חייבים לחסום את מכשיר הדור 3 שלך - הם אומרים את זה כדי לגרום לך להישאר עם סים דור 3 ולהמשיך לשלם את המס.

 

כרגע, כיון שעשית מספר מהלכים לא חכמים, אתה בידיים שלהם. ירצו? יחזירו כסף. לא ירצו? אין לך שום דרך לחייב אותם, ותראה ב 700 ש"ח האלו "דמי לימוד" לא יקרים במיוחד. הדרך היחידה שלך עכשיו היא להיות נודניק, ולדרוש שוב ושוב, כדי לגרום להם לתת לך איזשהו פיצוי על מנת להוריד אותך מהגב שלהם. אני לא אוהב את הדרך הזו, אבל במקרים כאלו, זה מה יש.

 

ודבר אחרון: תתחיל להקליט את השיחות עם נציגי השירות ומנהלי השירות, זה יכול לספק לך תחמושת לא רעה, כיון שכרגע אתה נמצא במצב של "מילה כנגד מילה".

פורסם

תודה על התגובה .

 

מקבל את הערות לפעם הבאה ולחיים בכלל .

 

מה שמאוד מרגיז זה המדיניות של סלקום כדוגמא , אני לא יכול להעיד על חברות סלולאריות אחרות .

 

כשהגעתי למרכז שירות בכפ"ס , נאמרו לי מספר דברים לא נכונים - הטעייה הן על ידי נציג השירות והן על ידי מנהלת הסניף .

 

נציג השירות אמר לי שלא ניתן להתשמש בנייד שלי ובנייד של זוגתי עם SIM אמר לי במילים הללו : "אנחנו חוסמים את המכשיר הוא כמו ברזל" .

 

הרי הוא יודע שניתן להשתשמש עם SIM במכשיר שלי - הוא שיקר , המנהלת שלו אמרה את אותו הדבר .

 

דבר שני הנציג אמר - שרק אם אני יקנה מכשיר נייד מדור 2.5 - אני לא ישלם עבור שירותי הדור השלישי - הוא עוד הרבה לציין שהוא עובד בסלקום שנים - ולא יעזור לי כלום .

 

לאחר דקה שוחחתי עם המנהלת שלו והיא אמרה לי שניתן לקנות נייד דור 2.5 מבחוץ - ולבטל את חבילת הדור ה-3 .

 

אך היא שיקרה בכך שאמרה לי שלא ניתן יהיה להשתמש במכשיר שלי עם SIM .

 

גם נציגי השירות שאיתם שוחחתי 123* - אמרו לי במפורש שלא ניתן להשמתמש במכשיר הדור ה-3 עם SIM רק שמשמש את מכשירי דור 2.5 לדוגמא .

 

מסקנה: אין כאן טעות נקודתית של נציג שירות שהתבלבל או לחילופין לא בקיא בנהלים - אלא ממש מדיניות בזוייה .

 

לגבי הבעייה השנייה : נאמר לי על ידי נציג שירות לקוחות טלפוני ביום הקנייה - שהמכשיר שאני יקנה מבחוץ יהיה מבוטח דרכם ללא כל בעייה ובנוסף אני יקבל עבורו החזר .

 

הנציג היה צריך לומר יש מכשירים שאין אליהם החזר כלל ולא ניתן לבטח אותם דרך סלקום , או לחלופין היה צריך לומר תטלפן שוב לשירות לאחר שתבחר מכשיר מסויים - ואז יבדקו אם ניתן לבטח אותו בכלל ואם תקבל עבורו החזר .

 

אם לא הקלטת את השיחה כשוחחת עם הנציג - הם אומרים תוכיח שהנציג אמר מה שאתה טוען שהוא אמר .

 

או לחילופין מנהל השירות הטלפוני שחזר אלי אומר לי "מצטער אני לא יכול לעזור לך " .

 

איך אני יכול להגיע למנהל בכיר ממנו , לא נראה לי שהוא מעוניין לבוא לקראתי ? .

 

אני בתור צרכן עשיתי בירור יסודי מול גורמים מקצועיים - אך מכיוון שהמדיניות שלהם קלוקלת - זה גרם לי להפסד של כסף והרבה עצבים וזמן .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם
הרי הוא יודע שניתן להשתשמש עם SIM במכשיר שלי

 

פה הטעות הבסיסית שלך:

הוא לא שיקר - הוא פשוט אמר את מה שלימדו אותו. כמובן שיש חריגים, אבל באופן כללי נציגי שירות לא מבינים בסלולאר ומדקלמים את מה שלימדו אותם במסגרת ההכשרה שלהם. הם חושבים, וזו מחשבה הגיונית למדי, שהאנשים שמלמדים אותם הם ברי סמכא בתחום ולכן הם מקבלים את הדברים כאמת - אבל בשורה התחתונה כך משתרשות להן אמונות בסגנון של "כולם יודעים ש...".

 

אל תתרגז על הנציגים, הם בסה"כ חוליה קטנה מאוד בשרשרת, ונכון שזה מתבקש להוציא עליהם קיטור, אבל זה לא פרודוקטיבי. כדי להיות פרודוקטיבי תשב ותנסח מייל שמסביר בצורה קצרה ותכליתית את מה שקרה, בלי אמוציות אלא רק עם עובדות, ותשלח את זה למחלקת קשרי לקוחות. בצורה הזו אני מעריך שבסופו של יום תוכל להגיע איתם לעמק השווה - אין לי ספק שלא תזוכה על כל עלות המכשירים החדשים שקנית, אבל אני בטוח שתקבל איזושהו פיצוי.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עידכון בנושא .

 

הטענות שלי כלפי סלקום היו :

 

1) כשהגעתי למרכז השירות שלהם ע"מ - שיפסיקו את החיוב בסך 28 ש"ח עבור דור 3 - ידעתי מראש שצריך לשלם 180 ש"ח עבור המרה מ -USIM ל- SIM - בנושא הזה אין לי טענות כלפי סלקום .

 

אך כשאמרתי לנציג השירות שאני רוצה לשים את ה - SIM שאני אקבל בנייד שלי שהוא דור 3 - הוא אמר לי שאחרי שהוא מבטל את חבילת דור 3 - הוא נועל לי את המכשיר - נראה לי תמוה .

 

ובנוסף כששאלתי אותו לגבי האפשרות לקנות נייד דור 2.5 בחוץ - לא דרך סלקום , אמר לי חד משמעית - אם תעשה זאת תמשיך לשלם דור 3 - אתה צריך לקנות רק דרך סלקום - הטעייה ראשונה של הנציג .

 

לאחר כדקה פניתי למנהלת הסניף והיא אמרה לי שאין בעייה שאני יקנה מכשיר לא דרכם .

 

2) לאחר שביררתי בשירות הטלפוני של סלקום לגבי : קניית מכשיר מבחוץ והאפשרות לבטח אותו - נאמר לי שאין עם זה בעייה אך עלי להגיע למרכז שירות ע"מ שיראו פיזית שהמכשיר תקין .

 

בפועל כשהגעתי נאמר לי שהמכשיר שרכשתי ישן ואין לסלקום חלקים עבורו - לכן לא ניתן לבטח אותו דרך סלקום - כאן אני טוען שהנציג הטלפוני של סלקום היה צריך לומר לי שיש מכשירים שהם לא מבטחים או שעלי לטלפן לפני ביצוע הרכישה ע"מ לבדוק אם ניתן לבטח את המכשיר דרכם .

 

3) לגבי ההחזר הכספי עבור המכשיר שרכשתי מבחוץ , גם כאן אמר לי הנציג הטלפוני של סלקום - שכנגד קבלה אני יקבל החזר בסכום מסויים - כששאלתי כמה , הוא אמר לי שעל כל דגם מקבלים החזר שונה .

 

לאחר שרכשתי את הנייד דור 2.5 - והגעתי עם הקבלה לסלקום - נאמר לי שהם לא נותנים החזר עבור הדגם הזה - גאן לטענתי הנציג היה צריך לומר שיש דגמים שלא מקבלים עבורם החזר .

 

תוצאות :

 

המספר של מנכ"ל סלקום מפורסם ברשת - הוא נתן אותו בעצמו , אך הוא לא עונה למרות שהשארתי מספר הודעות טקסט והודעות קוליות .

 

פניתי באימייל לפניות הציבור של סלקום , הם חזרו אלי , שטחתי בפניהם את הטענות שלי - לבסוף קיבלתי את 700 ש"ח - התשלום המלא ששילמתי עבור קניית שני המכשירים .

 

לאחר שאמרתי לנציגה בפניות הציבור - ששני המכשירי דור 3 - עובדים עם ה- SIM - היא דאגה לחסום אותם .

 

לאחר עוד שיחה היא פתחה אותם - וכיום אני משתמש במכשירי הדור 3 שהיו לי לפני שקניתי את מכשירי הדור 2.5 .

 

אני לא משלם עבור חבילת הדור ה- 3 , המכשירים שלי מבוטחים כמו מקודם .

 

מסקנה : מכשירי הדור ה-3 - הבנתי שכמעט כולם עובדים עם SIM .

 

לדעתי סלקום מייאשת אנשים שמעוניניים לא לשלם עבור חבילת הדור ה-3 , ננעל לך את הנייד - לאחר שתבטל את חבילת הדור ה-3 ובעוד הרבה טריקים למינהם .

 

אני הייתי מאוד ספקן שהצליח לקבל את כל הכסף ששילמתי עבור המכשירים - אך ההתמדה השתלמה ולבסוף המטרה הושגה .

 

האם זה חוקי שבאם אני מבטל את חבילת הדור ה-3 , משלם תשלום חד פעמי של 180 עבור קבלת SIM - שהם ינעלו ללקוח את המכשיר דור 3 שהוא רכושו הפרטי ? .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

 

2) לאחר שביררתי בשירות הטלפוני של סלקום לגבי : קניית מכשיר מבחוץ והאפשרות לבטח אותו - נאמר לי שאין עם זה בעייה אך עלי להגיע למרכז שירות ע"מ שיראו פיזית שהמכשיר תקין .

 

בפועל כשהגעתי נאמר לי שהמכשיר שרכשתי ישן ואין לסלקום חלקים עבורו - לכן לא ניתן לבטח אותו דרך סלקום - כאן אני טוען שהנציג הטלפוני של סלקום היה צריך לומר לי שיש מכשירים שהם לא מבטחים או שעלי לטלפן לפני ביצוע הרכישה ע"מ לבדוק אם ניתן לבטח את המכשיר דרכם.

 

אני אומר לך יותר מזה: ראשית, בכל מקרה לא היו מבטחים לך את המכשיר על המקום. אתה אמור לשלם 50 שקלים עבור בדיקות מעבדה, המכשיר נשלח למעבדה במרכז ורק לאחר מס' ימים כשהוא חוזר עם אישור הכל תקין, אז מבטחים לך אותו.

שנית, מניסיון אישי שלי ולאחר בירור מעמיק של מקרה דומה, מסתבר ש-99% מהמכשירים שאתה קונה בחוץ, סלקום לא תבטח לך אותם!

 

3) לגבי ההחזר הכספי עבור המכשיר שרכשתי מבחוץ , גם כאן אמר לי הנציג הטלפוני של סלקום - שכנגד קבלה אני יקבל החזר בסכום מסויים - כששאלתי כמה , הוא אמר לי שעל כל דגם מקבלים החזר שונה .

 

לאחר שרכשתי את הנייד דור 2.5 - והגעתי עם הקבלה לסלקום - נאמר לי שהם לא נותנים החזר עבור הדגם הזה - גאן לטענתי הנציג היה צריך לומר שיש דגמים שלא מקבלים עבורם החזר .

 

צר לי אבל נשמע לי מצחק לגמרי שסלקום תתן לך החזר כספי על מכשיר שלא נרכש דרכם. פשוט לא הגיוני ונדיב מדי מצידם.

 

USIM = דור 2.5 כלומר: זה מאין שידרוג של הסים הבסיסי. אני עובד עם אחד כזה כבר מס' שנים וכמה מכשירי דור 3 וכולם עובדים נהדר.

אני מעולם לא שמעתי על מכשיר דור 3 שלא עובד עם סים ישן יותר. פשוט אופצית דור 3 לא תעבוד.

 

ולסיקום: תגיד תודה שבסוף קיבלת את מלוא הכסף עבור 2 המכשירים שרכשת בחוץ ותלמד: סלקום לא מחלקת מתנות! ומעבר לכך, התחייבות בכתב על הצהרות כאלו ואחרות שאתה מקבל מנציגים במרכז שירות.

ורק שתדע: יש נושאים רבים שנציגים בטלפון לא שולטים בהם וטועים על ימין ועל שמאל! אתה לא תצליח לתפוס אותם במילה והמקסימום שתקבל במרכז השירות זו התנצלות על כך שהנציג הטלפוני טעה.

פורסם

רק אני לא מבין למה לעשות ביטוח על מכשיר שעולה 350 שקל?

 

רק ההשתתפות העצמית במקרה ביטוח היא כבר 50% מערך המכשיר, ומקבלים מכשיר מחודש ולא חדש.

 

קולגה שלי בדיוק עכשיו בסאגה בלתי נגמרת (מול אורנג' דווקא, אבל חוסר הכדאיות של הביטוח אותו דבר) עם הביטוח, שילמה 170 שקל השתתפות עצמית תמורת מכשיר מחודש שעבד בדיוק יומיים, הוחלף עוד מספר פעמים, בקיצור בלבול מוח אדיר.

יכלה לקנות מכשיר חדש מהשקית בכמה עשרות שקלים יותר מההשתתפות עצמית ולחסוך את כל הסרט הזה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

הוויכוח הוא על ההחזר עבור קניית המכשירים שנקנו מבחוץ .

 

או שבעצם הוויכוח הוא על הצורך בקניית מכשירי הדור 2.5 - למרות שיכלתי להשתמש במכשירי הדור 3 - עם SIM - ללא כל צורך בקניית מכשירי דור 2.5 .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

לא מדוייק.

אני הייתי בעלים של סים ישן והחלפתי אותו לפני שנה בערך ל-USIM חדיש יותר מאחר והישן לא משווק כבר.

בכוונה לא לקחתי סים דור 3 כי אז היו מחייבים אותי בחבילת גלישה שאני לא מעוניין בה.

×
×
  • תוכן חדש...