Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט קרוז


מאיר ב.
שימו לב! השרשור הזה בן 4998 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מדבריך ניתן להבין את אחד מהדברים הבאים: או שיכולת ההבנה והתפעול שלך בכל הנוגע לכלי רכב היא אפסית, או שהרכב הספציפי עליו נהגת הוא תקול.

 

רוני יקירי,

הרכב לא תקול. התיאור שמסרתי נמסר גם לקצין הרכב אצלנו שאמר לי 'זה הרכב'.

 

רכב נועד לשימוש העם ולאו דווקא למייקלים שומכרים...

זה לא פרמולה 1, אבל גם לא צבי צב שאמור להאט כל פעם שהוא רואה עלה חסה...

רכב צריך לשמור על תאוצה רציפה, אפילו אם איטית אבל עדיין רציפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שלח אותם לבוררות..... :-D

 

 

אני כשאני מספר לחברי על חוויות האימה שלי אני תמיד אומר להם 'אין לכם מושג על מה אני מדבר'.

 

 

מי שלא נסע ברכב הזה, מוטב שיקרא את הדברים, יפנים ויחשה.

 

ברכב הזה היצרן מקיים את היעוד הבסיס של הרכב...הרכב זז ממקומו באופן עצמאי וללא צורך שידחפו אותו, על זה אין עוררין...

 

ועל זה נאמר- טו-אוב...

 

עד עכשיו דיברת על תחושות וחוויות, בא לך לדבר על עובדות ומספרים ?

 

קח שעון עצר (סטופר) דיגיטלי, שב במושב הנהג ותושיב חבר לצידך במושב הנוסע.

 

סע לכביש ישר וריק,כשתגיע לשם תעצור ותאמר לחבר שלך להתחיל לתזמן האצה 0-100 (הוא אומר לך 3...2...1 ומפעיל את הסטופר במקביל שאתה מאיץ).

 

הלאה, עולים לנתיבי איילון, רצוי מאוד בשעה מאוחרת שהכביש פתוח ואין רכבים שאתה עלול להפריע להם או שהם עלולים להפריע לך, מייצבים מהירות על 80 קמ"ש,חבר שלך מזניק (כמובן עם הסטופר) ואתה מועך את דוושת הגז, החבר שלך עוצר את הסטופר כשהמחוג הגיע ל-120 קמ"ש.

 

תחזור על 2 המדידות האלה כמה פעמים (נניח 3 פעמים על כל מדידה) ותעשה ממוצע.

 

זה ייתן נתונים "קצת" יותר רלוונטים מהתחושות שלך (סליחה, כן?).

 

עדיין חושב שהרכב שלך ממש ממש לא בטוח והוא סכנת נפשות ?

 

אתה מוזמן לעשות את אותם מדידות- הפעם בבלימה.

 

חובה לעשות את זה בכביש ר-י-ק וישר!!!

 

האץ שוב למהירות 100 קמ"ש, תתייצב על המהירות הזאת ותן לחבר שלך לתזמן לך עצירה 100-0 קמ"ש.

 

אתה יחזור על אותה מדידה, הפעם ממהירות של נניח 50 קמ"ש (מהירות עירונית).

 

כמובן שיש לבצע שוב סידרה של 3 מדידות לפחות ולעשות ממוצע זמנים.

 

אגב, אתה יכול להגדיל ולסמן בצד הכביש נקודת תחילת בלימה שבאותה נקודה (כשאתה כבר מיוצב על המהירות הנדרשת) אתה יורד על הבלמים ואז תוכל למדוד גם את מרחק הבלימה שלך (המרחק בין קו תחילת הבלימה לבין מיקום הרכב).

 

אם הנתונים שיצאו לך מהשילוב של 4 הבדיקות האלה יהיו תקינים (ברמה סבירה לרכבים מהקטגוריה) אני מציע שמקום לנסות לתת את המפתחות לקצין הרכב תנסה להזדכות על התחושות והחוויות.

 

:wink:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

קח שעון עצר (סטופר) דיגיטלי, שב במושב הנהג ותושיב חבר לצידך במושב הנוסע.

 

סע לכביש ישר וריק,כשתגיע לשם תעצור ותאמר לחבר שלך להתחיל לתזמן האצה 0-100 (הוא אומר לך 3...2...1 ומפעיל את הסטופר במקביל שאתה מאיץ).

 

הלאה, עולים לנתיבי איילון, רצוי מאוד בשעה מאוחרת שהכביש פתוח ואין רכבים שאתה עלול להפריע להם או שהם עלולים להפריע לך, מייצבים מהירות על 80 קמ"ש,חבר שלך מזניק (כמובן עם הסטופר) ואתה מועך את דוושת הגז, החבר שלך עוצר את הסטופר כשהמחוג הגיע ל-120 קמ"ש.

 

תחזור על 2 המדידות האלה כמה פעמים (נניח 3 פעמים על כל מדידה) ותעשה ממוצע.

:wink:

 

תאר מצב שבו רכב מתחיל לפתח מהירות, פתאום נעצר ואז בפתאומיות טס כמו טיל...אתה עשוי לקבל ע"פ אמות המידה שלך נתוני תאוצה מעולים...

זה המצב באופן ציורי ברכב הזה.

 

שוב, הבעיה היא לא עם זה שהוא איטי, הבעייה היא שבמהירויות נמוכות הוא לא מסוגל לייצר תאוצה רציפה. הדבר מצריך ביצוע קיק דאונים רבים ועוד בעיר... לאחר קיק דאון כזה נוצר פרץ תאוצה שיש צורך לרסן בבלימה חזקה...

הרכב וכאן אני קובע חד משמעית אינו מיועד לנסיעות עירוניות.

 

מי שגר המושב, נוסע 100 מטר ואחר כך יוצא לכביש מהיר יהנה מאוד מהרכב. מי שגר בעיר, זו הבעיה.

כישראלים אנו בד"כ לא יכולים להרשות לעצמנו להחזיק רכב לכל מטרה. הרכב שברשותנו אמור לשרת אותנו בכל הצרכים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבלי להישמע מלכלך אז זה מה שקורה שבוחרים רכב מבלי לבחון אותו או לבדוק רקע,

שברולט או בכינוייה מזה זמן -דייהולט זה רכב שנמכר בשנת 2010 שהוא בעצם רכב של שנות התשעים מהרבה בחינות )גם תצרוכת דלק ).

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נכון שהקרוז רחוקה מלהיות מושלמת כרכב אך היא מספקת את צרכי הנהג הממוצע מעל ומעבר , את שלי קיבלתי בסוף פברואר 2010 והספיקה לגמוע 35000 קילומטר וחוץ מהצריכת דלק הגבוהה יחסית(1-9 , רכב קודם, מזדה ולפניו טיוטה ) הרכב לא התפרק כמו שהזהירו אותי ולא ראה מוסך חוץ מהטיפול השיגרתי לפני 5000 קילומטר. נכון התנהלות הרכב קצת מסורבלת במהיריות נמוכות אך מאוד נוח ומאובזר ומקנה ביטחון בנסיעה מהירה בשונה מהטיוטה והמזדה , לסיכום לפי דעתי הרכב עומד בדרישות שהצבתי ובאופן כללי אני די מרוצה מהרכב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני יקירי,

הרכב לא תקול. התיאור שמסרתי נמסר גם לקצין הרכב אצלנו שאמר לי 'זה הרכב'.

 

 

נו, אז אם כך כנראה שהאפשרות השנייה שציינתי היא הנכונה...:roll:

 

תראה, התיבה הזו מעבירה להילוך גבוה מהר מדי בתוך העיר וזו הסיבה שהתאוצה לא רציפה - אתה נותן קצת גז, היא מעלה הילוך, אתה רוצה יותר כוח אז היא מורידה וחוזר חלילה. אם יש מצב ספורט בגיר - נסה להשתמש בו, זה עשוי לעזור משמעותית. אם לא - תעביר ידנית בתוך העיר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבלי להישמע מלכלך אז זה מה שקורה שבוחרים רכב מבלי לבחון אותו או לבדוק רקע,

שברולט או בכינוייה מזה זמן -דייהולט זה רכב שנמכר בשנת 2010 שהוא בעצם רכב של שנות התשעים מהרבה בחינות )גם תצרוכת דלק ).

 

דדי, דווקא ממך לא ציפיתי לתגובה כזאת בתור אחד שבא מעולם הרכב (ואפילו שיבחו אותך אחד מסוכני סיאט, שבאתי להתעניין על סיאט חדשה) ויודע בדיוק, שהקרוז ממש לא כמו אחיותיה הקודמות כגון: אופטרה, אביהו, אפיקה, ויונט וכ'ו.

הקרוז בנויה מחומרים טובים ונראית טוב, וחוץ מזה שהיא מאובזרת מאוד היא כמו כל משפחתית שנמכרת היום בשוק הרכב הישראלי. היא גם לפעמים טובה יותר מרכבים כאלה ואחרים שנמכרים היום, ואני לא צריך לתת לך דוגמאות על מה אני מדבר כי אני בטוח שאתה יודע על מה אני מדבר.

דדי, אפשר להפסיק עם הסטיגמות הטיפשיות כמו שאמרת "דייהולט" כי הקרוז לא בדיוק עונה לשם הזה אולי היא לא הכי מושלמת אבל ממש לא גרועה, כמו שהיו בעבר הרכבים שציינתי למעלה.  

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבלי להישמע מלכלך אז זה מה שקורה שבוחרים רכב מבלי לבחון אותו או לבדוק רקע,

שברולט או בכינוייה מזה זמן -דייהולט זה רכב שנמכר בשנת 2010 שהוא בעצם רכב של שנות התשעים מהרבה בחינות )גם תצרוכת דלק ).

 

חמוד,

 

החברה שבה אני עובד בכלל לאנתנה את האופצייה לנסיעת מבחן ולכן לא עלה בדעתי. כל מה שנתנו שה פרסום של מבחן דרכים על כל מודל שהוצע.

 

וכל אלו שכותביםתגובה בלי שנסעו ברכב...בבקשה על תבלבלו את המח.

אין לכם מושג על מה אתם מדברים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, אני לא יודע באיזה סרט אתה חי או באיזה ים את גולש שנסחפת ככה.

"חווית אימה", כן זה בדיוק מתאר את השברולט קרוז.,יש גם שדים ורוחות ברכב שלוחצים לך על הגז כשבא להם.

נראה על פי ההודעות שלך כי המניע שלך אינו מניע ע"מ להזהיר באמת(לא שיש על מה להזהיר אבל נגיד) אלא משהו מניע אותך סוג של נקמה אע"פ שאין לי שום דבר בראש כרגע לסיבה, מה שבטוח שזה לא מניע "טהור" של אזהרה.

שוב אומר את זה, אתה באמת חושב שאתה יודע יותר טוב מכולם? ממשרד התחבורה, מהמהנדסים של שברולט וכו'? בלי להעליב אבל לא.

אני נאלץ להסכים עם רוני ולהגיד שהבעיה היא אצלך.

יש לי את הרכב הזה כבר שנה והוא מעולה, ותאמין לי ובאמת תאמין לי שאני שולט בו ולא הוא בי. ב200 אחוז. כן כן לא 80 לא 90 לא 100, אלא 200.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני

אל תמעיט בבקשה בערכו של פארמטר אחד ויחיד כמו הגיר. אדם או אשה שקונים קרוז הם לא בהכרח מתעסקים ברכב עצמו ולא מעניין אותם באיזה רכב הם נוסעים. מה שחשוב להם הוא שהרכב ייסע ויתפקד בלי אילתורים כמו העברה מהירה למצב ידני.. האלמנט האחד והיחיד, הגיר, מסיח את דעתם מהנהיגה ומהכביש וזה לא הכי בטוח. אדם מן היישוב שקונה מכונית אוטומטית גם לא ירצה לחשוב מתי הוא מעביר למצב ידני כי זה לא מעניין אותו.

לכן אני מבין את פותח השירשור ולכן גם לא קניתי לפני שנה קרוז למרות שביצעתי בה נסיעת מבחן. הרכב חמוד, יפה, בטוח אבל בסופו של דבר קניתי לנסר פשוטה עם גיר פשוט 4 מהירויות שיעשה את העבודה מבלי שאתעסק איתו יותר מדי. הרי לשם כך יש "גיר אוטומטי"...לא?

ומילה ל Evolution. ישנה מכונית, קוראים אותה טויוטה קורולה רובוטית. היא תוכננה על ידי מיטב המהנדסים, אושרה על ידי משרד התחבורה...סו ווט?

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה אני לא אומר שהגיר מושלם.

אבל הוא בהחלט טוב, בתור אחד שנוסע כבר שנה על הרכב אין לי שום בעיות איתו.

ויש מצב שזה עניין של התרגלות (למרות שגם בפעם הראשונה שנהגתי עליו לא היו לי תלונות)

אבל מפה ועד לעשות את הרכב מסוכן לנסיעה, ודפוק, וחווית אימה כאילו הוא נוסע ברכב ללא בלמים יש גבול רחב מאוד.

לא ככה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבלי להישמע מלכלך אז זה מה שקורה שבוחרים רכב מבלי לבחון אותו או לבדוק רקע,

שברולט או בכינוייה מזה זמן -דייהולט זה רכב שנמכר בשנת 2010 שהוא בעצם רכב של שנות התשעים מהרבה בחינות )גם תצרוכת דלק ).

אבנים ? בית זכוכית ? מצלצל מוכר ? לקרוז שלא נסעתי עליה מעודי, יש למשל רמת בטיחות מאוד גבוהה ( לפי NCAP ), ודאי יותר מאשר ללאון שמסתפקת משום מה בארבעה כוכבים בתחום.

וההתחסדות הזו של "בלי להשמע מלכלך", נו באמת, קצת כבוד לאינטיליגנציה של מי שקורא את שאתה כותב. מזכיר לי תמיד את האימרה, "זה לא אישי, אבל אתה נורא מכוער".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבלי להישמע מלכלך אז זה מה שקורה שבוחרים רכב מבלי לבחון אותו או לבדוק רקע,

שברולט או בכינוייה מזה זמן -דייהולט זה רכב שנמכר בשנת 2010 שהוא בעצם רכב של שנות התשעים מהרבה בחינות )גם תצרוכת דלק ).

לא רק נשמע מלכלך אלא פשוט טועה.

ראשית, מאתה אמור "דיהו" daewoo ואם לדייק אז בקוריאה היא נקראת "דיהו לאצטי".

הקרוז תוכננה כמכונית עולמית של GM והיא מיוצרת גם באוסטרליה (כהולדן קרוז) וגם, שומו שמיים, בארה"ב. אמנם המכונית תוכננה בעיקרה בקוריאה, דבר שהוא לא רע בכלל, אבל לומר על רכב שנכנס לייצור בשנת 2008 "רכב של שנות התשעים", נו שויין...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4998 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...