Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט קרוז


מאיר ב.
שימו לב! השרשור הזה בן 4997 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא רק נשמע מלכלך אלא פשוט טועה.

ראשית, מאתה אמור "דיהו" daewoo ואם לדייק אז בקוריאה היא נקראת "דיהו לאצטי".

 

חברה מדובר ברכב מודרני למדי, יש לו הכל חוץ ממנוע נורמאלי וגיר.

והפתעה...

הרכב צוררך יותר בנזין מהמיצובישי לאנסר שהיה לי לפניו...ע"פ התדלוק האחרון שבצעתי בתחנת הדלק לפני שעתיים.

מיצובישי לאנסר הוא רכב שידוע בתאוותו חסרת המעצורים לנוזל השחור. הרכב הזה צורך לפחות 25% יותר...

בקצב הזה תגמר לי הקצבת הדלק החודשית שעומדת על 1000 שקל בלבד.

 

גיר שש מהירויות, חיסכון בדלק?..., בשביל מה, רבותי, התחושה שלי היא שללא הגיר הזה לא ניתן היה בכלל להזיז את הרכב מהמקום...

יש לי דוד שהוא נהג סמיטריילר. לכלי שהוא נוהג עליו יש שנים עשר הילוכים המחולקים לשתי סדרות והמעבר ביניהן ע"י הילוך כח.

 

כשהרכב עמוס הוא נדרש להשתמש בכולם...

 

מדהים, לא...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

יצא לי לנסוע הרבה על קרוזים, לכן הרגשתי צורך להגיב.

תראו לא בדקתי את נתונים ההאצה של הרכב עם סטופר, אבל אני יכול להגיד בוודאות שהוא מרגיש כבר, ביחס לרכבים אחרים (קורולה, קיה פורטה, מאזדה 3).

לדעתי זהו רכב נוח,אני אישית אוהב את העיצוב שלו (הוא נראה ממש יפה בצבע לבן לדעתי) , מערכת השמע נשמעת טוב, ובמילים אחרות הרכב הזה היה יכול להיות רכב מפנק, אם היו משקיעים קצת יותר מחשבה בשילוב בין גיר ומנוע.

השאלה שנשאלת לדעתי זה איך הוא מבחינת אמינות? מישהו יודע , אף אחד לא התייחס לזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראת בכלל את השרשור? הרכב כולה שנה על הכביש וכבר יש מלא תקלות חשמל ופלסטיקים שמתפרקים.

אני חושב שאנשים פה קצת מגזימים, זה נכון שהאוטו איטי ומשחק בין ההילוכים אבל אפשר איכשהו לסבול את זה, בוא נגיד שאם לא הייתי מחפש ביצועים הייתי מעדיף את השילוב מנוע/גיר של הקרוז על פני השילוב מנוע/גיר של הקורולה הרובוטית (שבו כל העברת הילוך מתהפכת לך בבטן הארוחה שאכלת).

בנוסף מבחינת פוזה (חיצונית ופנימית) הרכב מרשים מאוד (למרות שהחומרים מבפנים עלובים ולא יחזיקו מעמד אפילו 3 שנים בשמש הישראלית) וכבונוס הוא גם נורא מרווח. הדבר שמבחינתי הוא בלתי נסלח זו העובדה שהרכב נכנס כל שני וחמישי למוסך עקב נורות שונות שנדלקות בדשבורד כמו חנוכיה, זה ממש מבאס לקבל/לקנות רכב חדש וכל שבוע לסוע איתו למוסך.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הייתי מחפש ביצועים הייתי מעדיף את השילוב מנוע/גיר של הקרוז על פני השילוב מנוע/גיר של הקורולה הרובוטית (שבו כל העברת הילוך מתהפכת לך בבטן הארוחה שאכלת).

 

אני לא מבין, למה אנשים צריכים להתרגל לדבר לא טוב.

אני לא מכיר את הטיוטה קורולה הרובוטית חוץ ממה ששמעתי עליה ולכן אני לא מרגיש שאני יכול בכלל להבין ואני לא מגיב.

עובדה שהיום משווק בדיוק אותו הרכב רק אם שינוי מינורי, עם גיר אוטומטי רגיל של ארבע מהירויות. חבר שלי רכש כזה רכב והוא מרוצה עד הגג.

 

קשה להבין למה בן אדם ששילם כ 120000 ש"ח או בנאדם שמשלם כל חודש אלפי שקלים ממשכורתו על רכב ליסינג צריך להתרגל לדבר לא טוב.

נהפוכו, במחיר הזה מגיע לו הכי טוב שאפשר.

 

יש פה בשרשור משהוא שהתרגל אחרי שבצעו לו ברכב ארבעה עדכוני תוכנה...

מה רכב זה Windows?, אני בכלל מציע לו שירכוש ערכת חיבור של הרכב לאינטרנט ואז הוא יקבל עדכוני תוכנה אוטומטיים בלי צורך לשלוח את הרכב למוסך.

ומה יקרה אם באחד מעדכוני התוכנה הבאים, או הנוכחיים נפגעה מערכת הבטיחות של הרכב, משהוא מבקר את עדכוני התוכנה שהיצרן שולח לסוכן של הרכב בארץ... משהוא מעביר את הרכב טסט אחרי כל עדכון תוכנה?...

ואל תספרו לי שהתוכנה לא נוגעת בבלמים, במערכת ההגה או בפנסים, מישהוא יודע את זה בוודאות?

היום הכל ממוחשב, ABS, בקרת יציבות, המנוע מפוקח מחשב, הגיר מבוקר מחשב...

 

הבעייה המרכזית היא שהמנוע כנראה חלש מדי בשביל הרכב, רפי בן יצחק (תקראו בשרשור מי זה) אמר לי בתשובה לשאלתי המפורשת שהרכב עם המנוע הזה נמכר בעוד 100 מדינות, אני לא מאמין לו.

נעשה פה קיסטום של הרכב ע"מ שיפול בקטגוריה של קבוצה שתיים לרכבי ליסינג. אז נכון הרכב נוסע איכשהוא, וההגדרה איכשהוא מדוייקת לגמרי, אבל באיזה מחיר...לא אני בפרוש לא חושב שמשהוא צריך להתרגל לזה.

 

רכב כזה צריך כנראה מנוע 2000 בעל הספק מינימאלי של 160 כ"ס ואז גם גיר 6 מהירויות עם יחסי העברה מתאימים יתפקד מצויין.

 

ולא, אני לא חושב שהפלסטיקים זולים. הפלסטיקים וכל הפנים והחוץ של הרכב מעולים מדובר ברכב מעולם אחר ממה שהתרגלו בעלי הרכבים בקטגוריה הזו...יש רק פרט שולי ומינורי בכל החבילה הזו, המנוע/גיר- בסופו של דבר זה מה שחשוב ברכב, כל השאר תפל (חוץ מנושא הבטיחות, וכבר הבעתי דעתי שבגלל תפקודה הלקוי של מערכת ההנעה הרכב מסוכן)...

יכול להיות שאחרי ששפכו טונות של כסף על האריזה לא נשאר כסף לדברים החשובים באמת...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה להתמודד עם הרגשה אישית , לכן כדאי לבדוק ולבצע נסיעת מבחן ברכב חדש - וחבל שלא היה כך .

תמיד אפשר לארגן רכב של חבר , או אפילו להשכיר רכב ליום אחד.

 

כעת צריך להתקדם -

יש בעיה בהחלפת רכב חדש , הוא כבר יד 1 , ונחשב כמשומש .

 

אבל - אפשר לנסות למצוא פתרון יצרתי , החלפת הרכב ברכב מדגם אחר גם משומש , אשר מתאים לך .

 

פנה לקצין הרכב שלכם , ובקש פגישה עם חברת הליסינג , לפעמים יש להם רכבים חדשים חוזרים על ביטול חוזה, או במלאי שעומדים הרבה זמן.

 

בתאום עם החברה - בקש רכב עם נתוני שימוש דומים , פחות או יותר , ובוא לקראתם, אם צריך להוסיף או להתפשר קצת .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בידיעות אחרונות במבחני רכב הקרוז נבחרה כ -משפחתית הטובה ביותר.

אחרי כן היו מלא מודעות פירסום על שני עמודים של הקרוז בידיעות.

זו דוגמה טובה איך כתבות מושפעות מכסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה רכב זה Windows?

כשמחליפים מערכות מכניות במערכות אלקטרוניות שמחוברות למחשב מרכזי, איפה שרק אפשר, אז כן, זה WINDOWS.

 

יש גם רכבים שאת מערכות ההפעלה למחשבים שלהם פיתחה מייקרוסופט (לדוג' BMW).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי חבר בעבודה שיש לו שכן שמתפרנס מצויין מפריצת מערכות תפעול ברכבים.

הוא מסוגל למשל לתת ביצועים של פורש S-Boxter לסוזוקי אלטו...

נו טוב הגזמתי אבל זה הרעיון.

 

לא נראה לי שבמכוני הבדיקה לרישוי שנתי משהוא בודק אם לא נעשה שיפוץ בתוכנה של הרכב...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו נסע על 1.8 ?

 

אין הבדל משמעותי אל מול ה-1.6.

מאיר, אני יכול להעיד שהפלסטיקים זולים מכיוון שברכבים בני שנה הם כבר מתחילים להתבלות/להתנפח/לנשור.

ולהגיד לך את האמת? מי שקנה את הרכב ללא נסיעת מבחן מגיע לו ש"נפל" ככה, הוא יכול לבוא בטענות רק לעצמו.

לפני כשנה נכנסתי לסוכנות יונדאי כדי לקנות I10, וגם אני באתי עם הדיעה הישראלית הטיפוסית ("בימבה", "יעוף ברוח בכביש מהיר", "לא יכול לסוע 100 קמ"ש בעליות" וכו') אבל לאחר נסיעת מבחן אני מודה ומתוודה שטעיתי. צרכן חכם בודק את הסחורה לפני שהוא קונה, מי שקונה חתול בשק שלא יבכה אח"כ שעבדו עליו.

וד"א, אין מה לבכות על הביצועים, הם אומנם עלובים אבל יש רכבים עם ביצועים זהים ואף גרועים מזה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וד"א, אין מה לבכות על הביצועים, הם אומנם עלובים אבל יש רכבים עם ביצועים זהים ואף גרועים מזה.

אין לי בעייה עם ביצועים עלובים.

יש לי בעייה עם תאוצה לא רציפה, פה הבעייה ופה סכנה הבטיחותית. נהג לא מנוסה יפגוש בסופו של דבר במקרה הטוב את הרכב שלפניו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל אלו שתוהים מדוע לא ביקשתי נסיעת מבחן, להלן פרטי המייל שקבלתי ממחלקת הרכב בחברה שלי...ע"מ למנוע ממחלקת הרכב עוגמת נפש השמטתי פרטים מזהים...שימו לב לכך שנושא נסיעת מבחן לא מופיע וגם שהמייל מתייחס לצורך בתגובה דחופב:

---

למחזיקי הרכב שלום רב

בתקופה הקרובה מסתיימת תקופת הסכם שכירות הליסינג (3 שנים) לרכב שברשותך, בכדי שנוכל להזמין רכב חדש כמה הבהרות:

לאור השינויים בשוק הרכב בישראל והתנודות בשערי המטבעות בהם מתומחרים כלי הרכב, חלו שינויים במחירים ובתעריפי שכירות הליסינג.

אנו מצידנו השקענו מחשבה להציע לכם מכוניות מתאימות לייעוד, ברמת בטיחות גבוהה, נוחות ואמינות.

לנוחיותכם מצורפות סקירות למכוניות המוצעות המתבססות על יידע מבחן דרכים מקצועי שערכנו.

הזמנת רכבים חדשים (מקבוצת מחיר 2) במסגרת חידוש הסכמי הליסינג

תבוצע בשתי מסלולי בחירה:

מסלול 1: רכבים מסוג:...

מסלול 2: ...

לידיעתכם בהתאם לנוהלי החברה, מסגרת הנסועה השנתית עומדת ... ק"מ לשנה. מקרה של בעיות בנושא, יש לפנות למנהלים הישירים.

נבקשכם להשיב לנו באופן מיידי על מנת שנקדים להיערך ולהזמין את המכוניות החדשות.

-----

לך תסמוך על אחרים, אגב, גם במחלקת הרכב אצלנו אין יותר מידי אנשים שממליצים עליו... אז למה להציע אותו מלכתחילה ברשימה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי בעייה עם ביצועים עלובים.

יש לי בעייה עם תאוצה לא רציפה, פה הבעייה ופה סכנה הבטיחותית. נהג לא מנוסה יפגוש בסופו של דבר במקרה הטוב את הרכב שלפניו.

 

אם כך אז אני ממליץ לך בחום לעשות סיבוב על קורולה רובוטית, אחרי זה אתה תנשק את הקרוז שלך.

אתה לא צריך להצתדק בפנינו, אני חושב שאת הלקח שלך למדת לכל החיים. האם גם כאשר אתה בא לחנות והמוכר לוחץ עלייך לקנות את המוצר מבלי לנסות/לראות אותו אתה גם מסכים?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כך אז אני ממליץ לך בחום לעשות סיבוב על קורולה רובוטית, אחרי זה אתה תנשק את הקרוז שלך.

אתה לא צריך להצתדק בפנינו, אני חושב שאת הלקח שלך למדת לכל החיים. האם גם כאשר אתה בא לחנות והמוכר לוחץ עלייך לקנות את המוצר מבלי לנסות/לראות אותו אתה גם מסכים?

 

 

 

 

redroze בוא תעשה סיבוב על הקורולה הרובוטית שלי ואחרי זה תדבר .. אתה בא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממבחני דרך שקראתי הוזכרה בעיית סחיבה אבל לא מודגש שבעיית הסחיבה ברכב זה היא מסוג אחר ולא דומה לבעיות סחיבה ברכבים מקבילים.

כתבי הרכב די מתפתלים בתאור אך אין להבין מדבריהם את הבעיות האמיתיות, נו ברור, איזה כתב רכב רוצה לקלקל קשרים אם יבואן שעשוי בעתיד להזמינו להשקת רכב חדש באתר אקזוטי.

 

בגלל שלרכב אין יכולת תאוצה רציפה אני קובע בזאת שמדובר בכלי רכב מסוכן!

 

 

כמי שחתום על שני מבחנים השוואתיים ב"ידיעות אחרונות" שבהם ניצחה הקרוז (ועוד אחד שבו היא הפסידה) דעתי על האוטו שונה כנראה משלך, ויש לי את היתרון של מי שבאמת נהג בקרוז ובמתחרות שלה במקביל. כפי שצויין במבחנים (בלי להתפתל....), מכוניות אחרות שנבחנו מולה, כמו סקודה אוקטביה 1.2 TSI, מאזדה 3, טויוטה קורולה, יונדאי i30, פולקסווגן ג'טה, וקיה פורטה זריזות ממנה. רנו פלואנס, לעומת זאת, התגלתה כאיטית ממנה משמעותית, גם בתאוצה מהמקום וגם בתאוצת ביניים. לא יצא לי לבחון קרוז מול מיצובישי לאנסר 1.5 או סובארו B3 באותו נפח, אבל אני מעריך שגם הן לכל הפחות לא יהיו זריזות ממנה.

 

הקרוז היא לא מכונית זריזה, אבל היא בטח לא מסוכנת. השילוב גיר/מנוע משתפר קצת עם התקנת תוכנת ניהול מנוע/גיר משופרת, ואין לה בעיה מיוחדת לגבור על קצב התנועה, או לעקוף. יהיו מקומות שבהן היא תהיה איטית מחלק מהמתחרות שלה, אבל לא האיטית ביותר בקבוצת המשפחתיות.

 

לזכותה עומד מרווח פנים טוב, עיצוב נאה, אבזור טוב, והתנהגות בטוחה. הקרוז רחוקה מלספק את חובב ההגה, אבל לדרישות של הנהג הישראלי הממוצע היא קולעת היטב, ולכן היא ניצחה אצלנו פעמיים, והפסידה רק לאוקטביה עם מנוע הטורבו הקטן, שעדיפה עליה ברוב התחומים, וכן, גם בביצועים.

 

לגבי הבעיה הפרטית שלך, שאתה מוצא את עצמך עם מכונית שאתה לא מרוצה ממנה ולא סומך עליה - אחרי שהוצאת עצבים כאן בשרשור, לא עדיף להקדיש את האנרגיה למציאת פתרון? צור קשר עם קצין הרכב שלך, או ישירות עם חברת הליסינג, ובדוק את האפשרויות להחלפה. סביר להניח שאתה אומנם חתום כעת על התחייבות ארוכת טווח עם קנסות יציאה, אבל יכול לנצל את העלייה הקרובה בחישוב שווי השימוש. חברות הליסינג שחוששות כעת מבריחת לקוחות, יסכימו להתגמש תמורת התחייבות שלך לשלוש שנים עם מכונית אחרת.

 

לחילופין, כדאי לך לעשות את החשבון הפרטי שלך, ייתכן שתגיע למסקנה שעדיף לך לוותר על הרכב הצמוד, ובאלפי השקלים שיתפנו לך (חיסכון בשווי שימוש, תוספת למשכורת של עלות חוזה הליסינג למעסיק, תוספת זכויות סוציאליות מהגדלת המשכורת, ואולי איזו אחזקת רכב) לרכוש לך באופן פרטי רכב אחר - חדש או משומש.

 

 

בידיעות אחרונות במבחני רכב הקרוז נבחרה כ -משפחתית הטובה ביותר.

אחרי כן היו מלא מודעות פירסום על שני עמודים של הקרוז בידיעות.

זו דוגמה טובה איך כתבות מושפעות מכסף.

 

צריכה ביקורתית של תקשורת היא עניין מומלץ, כל עוד היא לא מובילה לפיתוח תיאוריות קונספירציה מופרכות. מודעות פרסום של הקרוז הופיעו גם בידיעות אחרונות, כמו באמצעי תקשורת אחרים. מודעות כאלה פורסמו בעיתון לפני ואחרי מבחני הדרכים שנערכו לקרוז, בדיוק כשם שמופיעות בו תדיר פרסומות למכוניות שהפסידו לה במבחני הדרכים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4997 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...