Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט קרוז


מאיר ב.
שימו לב! השרשור הזה בן 4998 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
איתי, מה שכתבת יכול באותה המידה להתייחס למכונית עם DSG - מגיבה באופן לא צפוי במהירויות פקק, ממהרת לעלות להילוך הגבוה ומורידה שלושה הילוכים אם תצטרך פתאום קצת כוח. נכון, היתרון ב-DSG הוא שההעברות מהירות יותר והיא פחות מבזבזת מכוח המנוע, אבל עדיין...

 

אני לא יודע לגבי DSG שאיתה יצא לי לנסות רק דגם אחד אז אני ממש לא מתיימר להכיר אותה ואת השילוב שלה עם מנועים שונים,

אבל בהמשך לתיבת הקרוז אין שום מנוע שמגבה. אז בסדר, לקח 2-3 שניות לקיקדאון (נצח, תסכימו איתי)

והוא הקפיץ משישי לרביעי, נגיד שנהג מנוסה ידע לתזמן. אבל מאותו רגע כל מה שנוצר הוא רעש איום מכיוון המנוע

וכמעט בלי תאוצה בכלל. תאוצות הביניים ממש לא טובות בקרוז!

בעצם, מה שחבל לגביה זה שאין בה הרבה דברים גרועים אבל בדיוק באספקטים היומיומיים, שכל נהג יעלה עליהם,

היא נכשלת כישלון חרוץ. סה"כ מדובר ברכב נוח מאוד, עם תנוחת נהיגה טובה ואיבזור לא רע גם בליסינג.

עוד טיפה השחזה ואפילו הכתבה ב"ידיעות" היתה איכשהו משקפת :-)

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

השרשור הזוי וחורג מהפרופורציות. נסעתי הרבה על הקרוז, אין ספק שיש בעיה בשילוב גיר/מנוע ברכב הזה. אבל,עם כל הכבוד הרכב לא קטסטרופלי. למי שנוסע נסיעות ארוכות ולא בתוככי העיר רוב הזמן הרכב מומלץ בחום. בכבישים בין עירוניים הוא נוסע בצורה מעולה, כשההרגשה היא שנוסעים הרבה פחות מהמהירות האמיתית. זאת בזכות בידוד רעשים,נוחות,גיר 6 הילוכים וצמיגים גדולים. הרכב מספק יופי,נוחות,פינוק באביזרים והנדסת אנוש טובה. אין ספק שבמתיחת הפנים שתבוא עליו לטובה בעוד מספר שנים ייטפלו בגיר/מנוע, אבל עד אז לא צריך לקטול את הרכב. סה"כ הוא חבילה טובה. אולי לא הכי טובה,אבל טובה. זו דעתי האישית מניסיון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער עבורך...

האם ייתכן שעדכון תוכנה יעזור?

 

באופן עצמאי יצרתי קשר דרך שרות הלקוחות של היבואן עם אדם בשם רפי בן יצחק שהוא מנהל תחום ציי הרכב בסוכנות היבוא.

האדם מאוד שרותי ונכון לעזור, למעשה אין לי שום טענה כלפיו, נהפוכו.

תאמתי איתו עדכון תוכנה והרכב עבר עדכון תוכנה במוסך UMI המרכזי בראשון לציון.

השיפור לטעמי לא משמעותי!

אני ממשיך וקובע, הרכב מסוכן ושלא יספרו לי סיפורים. מי שחושב שהוא התרגל לרכב הזה שיבושם לו. יש אנשים שמרוצים מכל מה שיש להם... אני מקווה שלא יזדקקו לכל מה שכל רכב בסיסי מסוגל לתת וזה עוד קצת כח במצבים מלחיצים על הכביש.

 

הרכב לא מתנהג כמו אף רכב שקיים בשוק ולדעתי משרד התחבורה פישל כאן בגדול.

אני נוהג בו כרגע לעיתים רחוקות כי אני לא מרגיש בטוח.

ברמת האיבזור, הפיניש והנוחות הרכב פצצה ולכן גודל האכזבה.

 

רכב חייב להגיב לרצון הנהג, גם אם בעצלות אבל ממש אין לו זכות לקחת פיקוד בעצמו.

רק אולי במצב של אובדן שליטה שאז מערכת בקרת היציבות נכנסת לפעולה.

 

עלי לציין סיטואצייה שבה נסעתי ברכבי הפרטי מסוג דייהו לאנוס בן העשר (שהיום מתפקד אלפי מונים מהרכב החדש שברשותי, למדתי להעריך אותו) ומולי נעצר רכב מסוג קרוז.

צפצפתי קלות, נהג הרכב הפשיל את חלון מכוניתו ובקשתי ממנו המלצה. הוא אמר לי "אני לא אובייקטיוי", הפנה את מבטו לאחור והוסיף, "אני עובד ב GM" ובאמת על הכנף האחורית של הרכב התנוססה מדבקה של GM. אמרתי לו "אולי בכל זאת", שוב הוסיף, "מצטער, אני לא אובייקטיוי".

ובכן גם עובדי החברה לא אוהבים את הרכב...ודאי לחכימה ברמיזה.

 

הרכב הזה הוא שערוריה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה שוב אתה מודה בעצמך שהרכב מצוין במרבית הפרמטרים, אבל קובע שהוא "שערוריה" בגלל פרמטר אחד ויחיד - תיבת ההילוכים. לא נראה לך שזה קצת מוגזם? אני לא טוען שהוא צריך להוביל את הקבוצה, אבל זה גם לא אסון. יש מכוניות חלשות יותר ויש מכוניות עם תיבות יותר מעצבנות...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק את רוני.

אתה פשוט פוסל רכב שלם בגלל תיבת ההילוכים שלו.

אתה אומר שהרכב נוח, מעוצב, יפה וכו', אבל בגלל שהתיבה שלו לא הכי מושלמת קבעת שהוא מסוכן ושערורייתי, כאילו הוא מגיע בלי בלמים.

כנס לפרופורציות,אתה באמת חושב שאתה יותר חכם ממשרד התחבורה? אם קבעת שהוא מסוכן אז עכשיו כל הקרוזים יורדים מהכביש ומפס הייצור.

היו יותר גרועים לפניו ויהיו יותר גרועים אחריו.

תסמוך על משרד התחבורה ויותר מזאת על המהנדסים של שברולט שהם יודעים לייצר רכב ושבטח ובטח שהם לא היו מייצרים רכב או מעלים אותו לפס ייצור אם הוא לא היה כשיר לנסיעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאיר ב., מה חשבת לעצמך? שהרכב מצויד במנוע "סילון", אם כך חשבת אז באמת כדאי שתחזיר את הקרוז ותיקח איזה BMW או מרצדס טובה כי הקרוז הדבר היחיד שאני רואה בו, שהיא לא מצטיינת זה תחום תיבת ההילוכים והמנוע הלא מהיר שלה. מכיוון שיש לנו את הרכב במשפחה יוצא לי לנסוע עליו, והוא נכון לא מהיר אבל הוא לא עד כדי כך נורא!!!. אני מסכים שלרכב קשה ליצור תאוצות מהירות אבל ברגע, שהרכב עולה במהירות הוא ממש לא סכנה! אולי סכנה לרישיון יצא לי לנסות אותו מול המאזדה 3 החדשה והקודמת וגם מול הקורולה וגם מול פיג'ו 308, סיטרואין C4, סובארו B3, ניסאן טידה.

שני הרכבים שהוא הפסיד להם הם היו המאזדה 3 קודמת! והקורולה אוטומטית את הרובוטית עוד לא יצא לי לנסות, שאר הרכבים נשארו הרחק מרחוק לכן, הקרוז לא מסוכנת ולא בטיח ואל תבלבל במוח.

הרכב שברשותנו עבר 4 עדכוני גרסה לתיבת הילוכים, והשיפור הוא עצום!!! מהיום הראשון שקיבלנו אותו.  

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה שוב אתה מודה בעצמך שהרכב מצוין במרבית הפרמטרים, אבל קובע שהוא "שערוריה" בגלל פרמטר אחד ויחיד - תיבת ההילוכים.

 

אדוני, רכב בסופו של דבר צריך להסיע את הנוסעים בו בבטחה.

אני קובע שהרכב הזה לא מבצע את העבודה.

נוחות ואיבזור הם לא העיקר ברכב.

 

הבטיחות היא הפרמטר החשוב ביותר.

הרכב הזה אינו מאפשר נהיגה בטוחה.

 

מדובר בגרוטאה מקרטעת וזה המושג, רכב שמשחק אם התאוצה והסחיבה כמו הרכב הזה הוא רכב מקרטע גם אם נדמה שהוא עושה את זה באלגנטיות, קרי, מכניס לך אגרוף בבטן ואחר כך מגיש לך קפוצ'ינו עם מקל קינמון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גרוטאה מקרטעת...?! בכלל לא הגזמת,אה..?! :roll: אני מתחיל לחשוד שכל השרשור שלך מונע ממניעים שונים ומשונים... לא ברור למה החלטת לצאת למלחמת חורמה חסרת הגיון בשברולט קרוז. תהנה לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רמת הבטיחות הפאסיבית של הקרוז היא מהגבוהות בקבוצה. מבחינה אקטיבית הוא ממוצע בהחלט, ומסוגל לרמת ביצועים מקבילה לשל אמצע הסגמנט (1.6 אוטומטיות). התיבה אכן איטית ומהוססת, אבל אפשר לשלוט ידנית ולקבל את הביצועים הדרושים. יכול מאוד להיות שאתה לא יודע לעשות את זה. כמו שצריך להתרגל לתיבה הרובוטית של טויוטה או פיאט למשל.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רמת הבטיחות הפאסיבית של הקרוז היא מהגבוהות בקבוצה. מבחינה אקטיבית הוא ממוצע בהחלט, ומסוגל לרמת ביצועים מקבילה לשל אמצע הסגמנט (1.6 אוטומטיות). התיבה אכן איטית ומהוססת, אבל אפשר לשלוט ידנית ולקבל את הביצועים הדרושים. יכול מאוד להיות שאתה לא יודע לעשות את זה. כמו שצריך להתרגל לתיבה הרובוטית של טויוטה או פיאט למשל.

 

רוני

 

רוני,

זה לא רק הבטיחות שלי...

מה יעזור להולך הרגל שהנוהג ברכב שדרס אותו היה מוגן חמישה כוכבים ולכן לא קרה לו כלום...מקסימום התיז קצת דם על השמשה הקדמית, הדם של הולך הרגל.

הרכב צריך לתרגם את דרישות הנהג למעשים כמובן בקצב הטכנולוגי שלו...במקרה הזה הנוהג שבוי של הגולם.

כבר חשבתי לנצל את הטיפטרוניק ולנסוע רק בראשון (כבר חשבתי איזה פקקי אוזנים ארכוש לשיכוך הרעש), הלא לא הזמנתי רכב אוטומטי בשביל להשתמש בהילוכים...הממה, הרכב מגן על עצמו, הוא מעביר הילוכים גם אם לא קיבל פקודה מפורשת לכך במצב ידני ברגע שנדמה לו שרמת הסל"ד חורגת מהמקובל במנוע דיזל ממוצע...(ומדובר במנוע בנזין).

 

מדובר במוצר רע, לא תשכנעו אותי.

השילוב של הרכב והמנוע לא מתאימים.

אני משוכנע שהגיר מצויין וגם המנוע בפני עצמו זה סוף הדרך, אבל אם אין התאמה...רבים כל הזמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוכל להסביר את הבדיחה גם למי שמימיו לא נהג ביצירת הפאר הזאת?

 

CODE 95 זה מה שמופיע על הלוח שעונים ברגע שנורת כרית האוויר נדלקת, השבוע זה קרה לי בקרוז עם 1370 ק"מ על השעון.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני דווקא משוכנע שהגיר די מחורבן והמנוע פשוט חלש ומרעיש, אבל מעבר לעובדה שאלו רק שני דברים מתוך הרבה אחרים שחשובים ברכב, הם גם דברים שאפשר להתמודד איתם. אף אחד לא ידרוס הולכי רגל בגלל הגיר ובטח שלא צריך לנסוע רק בראשון (זה הרעיון המטופש ביותר שקראתי לאחרונה - תסע 50 קמ"ש מקסימום?). אגב, אם אני זוכר נכון התפעול הידני בה דווקא טוב, ואם תעביר למצב ידני אין סיבה שהיא תעביר לפני סל"ד באמת גבוה.

 

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני משוכנע שהגיר מצויין וגם המנוע בפני עצמו זה סוף הדרך, אבל אם אין התאמה...רבים כל הזמן.

 

שלח אותם לבוררות..... :-D

 

וברצינות, נסחפת ובגדול.

 

לנסוע בו או לנהוג בו לא יצא לי, אבל מביקורות שקראתי אני יכול לכתוב בוודאות שיצא לי לכתוב ברכבים גרועים יותר (סוזוקי ליאנה ? יונדאי אקסנט של אמצע שנות ה-90 ?), גם הם לא היו כאלה נוראים (אומנם ממש לא משהו, אבל בוא נישאר בפרופורציות).

 

לומר על רכב שהוא זוועה ולומר שזה מחדל של משרד התחבורה שרכבים כאלה עולים על הכביש ?...

 

שתה מים קרים, וליתר ביטחון זרוק לכוס איזה 4-5 קוביות קרח.

 

אני מבין שאתה מאוכזב מהרכב, אבל אני באמת מאמין שאתה צריך להכנס לפרופורציות המתאימות.

 

מה יגידו בעלי רכבים דוגמת סוזוקי אלטו ? (יש להם רכב עם מנוע של מכונית על שלט, בלי לפגוע כמובן).

 

יש על הכביש הרבה רכבים איטיים משלך, הם מתניידים בסדר גמור.

 

סע לשלום, המפתחות בפנים.

 

:)

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלח אותם לבוררות..... :-D

 

וברצינות, נסחפת ובגדול.

 

כל אלו שלא נסעו ברכב הזה פשוט אינם מבינים על מה אני מדבר.

אני כשאני מספר לחברי על חוויות האימה שלי אני תמיד אומר להם 'אין לכם מושג על מה אני מדבר'.

 

מדובר בחוויה שלא דומה לאף מכונית שהייתה לי.

 

מי שלא נסע ברכב הזה, מוטב שיקרא את הדברים, יפנים ויחשה.

 

ברכב הזה היצרן מקיים את היעוד הבסיס של הרכב...הרכב זז ממקומו באופן עצמאי וללא צורך שידחפו אותו, על זה אין עוררין...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדבריך ניתן להבין את אחד מהדברים הבאים: או שיכולת ההבנה והתפעול שלך בכל הנוגע לכלי רכב היא אפסית, או שהרכב הספציפי עליו נהגת הוא תקול.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4998 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...