Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסיפור האמיתי (שלי) בנוגע לS2000 עם המנוע שנשבר


gargamel1
שימו לב! השרשור הזה בן 5028 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גולשי הפורום עדיין מחכים לתשובה.

בדבר רישום הרכב,:

זו שאלה שבאה במטרה להכשיל כביכול. בערך כמו שתשאל אותי אם החברה משלמת מיסים כחוק, היא אינה רלוונטית לדיון אלא קנטרנית ולכן לא עניתי עליה.

השכרת רכב בתשלום ללא רשיון השכרה תואם, וכן רכבים הרשומים כרכבי השכרה הינה עבירה פלילית ולא בגלל דיונים הקשורים להשבתות רכב אלא בגלל ביטוח החובה.

לפי ההתנהלות של השוכר אני בטוח שאם היה לו ספק לגבי כך הוא היה כבר תוקף את הנושא..

וגרגמל למה אתה תוקף? שאלתי ברצינות האם אתה טוען שההקלטה אינה שלך? מכיוון שאם כן הדבר דורש בדיקה עם הונדה שטוענת אחרת.

עדיין מחכה לתשובה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 483
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בדבר רישום הרכב,:

זו שאלה שבאה במטרה להכשיל כביכול. בערך כמו שתשאל אותי אם החברה משלמת מיסים כחוק, היא אינה רלוונטית לדיון אלא קנטרנית ולכן לא עניתי עליה.

קנטרנית או לא קנטרנית (ולדעתי היא לא), ההתחמקות שלך ממתן תשובה מדיפה ריח רע מאוד. נראה שלא בכדי אתה מעדיף למלא את פיך מים כל אימת שסוגיה זאת צפה ועולה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גלעד ערב טוב

 

נטייתך לברור את תשובותיך אף שמרגיזה חלק מקוראי הפורום מובנת לי.

זכות השתיקה והזכות שלא להפליל את עצמך הם מזכויות היסוד היותר חזקות בחברה דמוקרטית.

אני באופן אישי אפילו לא בדקתי את הסוגיה של רישום הרכב , ונפקותה לעניין בו אנו עוסקים, אבל נדמה שחלק מחברי הפורום מייחסים לכך חשיבות. בטח הם ואתה מבינים בכך יותר ממני!!

ואני אף מעריך כי הרכב אכן רשום כרכב השכרה, איך אני בשבילך בערב שבת??

 

מה שלי לא ברור היא "התמימות" שבך.

 

בסכסוך יש 3 צדדים גרגמל ישראלימו והונדה.

 

הונדה באופן הטבעי ביותר מנסה להתנער מכל אחריות לתיקון המנוע במסגרת האחריות. זאת כל דרדק מבין. רק אתה לא מבין?? איש הבקי בהילכות העולם המוטורי ועסקי הרכב לא מהיום . כך על פי דבריך.

 

לכן כל מה שהונדה הביאה בפניכם ישראלימו צריך להיבחן מן המקום הזה. במאמר מוסגר גם גרגמל צריך יהיה לבחון כך את אמרותיהם וחוות הדעת שלהם.ואם נרחיק לכת מעבר לכך , גם בית משפט יבחן את הונדה במשקפיים של צד מעוניין ולא צד נייטרלי.

 

כמובן שלישראלימו קל ונוח יותר להתעמת עם הלקוח הקטן גרגמל מאשר עם הונדה. כך לפחות נדמה עד היום.

 

מה שלגרגמל היה לומר הוא אמר כאן מעל דפי הפורום בצורה ברורה ביותר . הרכב לא נסע במהירות העולה על 100 קמ"ש וביום א' קירטע במהירות של 30 -70 קמ"ש. צריך רק לקרוא את הודעותיו, אין צורך אפילו בקפידה יתרה.

 

כיוון שהונדה מנפיצים דוחות על מהירות של 140-156 קמ"ש, כך על פי גרסתך,רק מה לעשות ללא תאריך, עשה עוד הפעם חושבים 1+1 כדבריך, ותתחיל לטפס על הונדה.

 

ייתכן ותגלה כי אכן היה שוכר אחר שנסע במהירות הזאת וקרע למנוע את הצורה, ולהונדה יש מפלט להתחמק מאחריות למנוע. תוצאה כזאת עגומה מבחינת ישראלימו , כי הונדה לא מוכנה לכסות את הנזק ,גרגמל לא גרם לכך, ואז ישראלימו בעברית צחה אכלה אותה.

 

לא נעים , לא נורא.

 

ברור לי רק דבר אחד מכל השרשורים הארוכים בנושא.

מניות ישראלימו כאן בפורום "מוכרים בלבד בלי לימיט"

בידיכם בלבד לשנות את המגמה. ולשם כך אתם אפילו לא זקוקים לתשובה של גרגמל. רק לבדוק לעומק את התנהלותכם מול הלקוח ואת התנהלותכם מול הונדה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניות ישראלימו כאן בפורום "מוכרים בלבד בלי לימיט"

 

 

בתור בחור מן השורה ,שצופה מן הצד בלבד , מתחילת הסיפור ועד עכשיו ,סיכמת את זה יופי .

ממשיך לעקוב !

 

גרמל\גלעד - אל תאכזבו את משתמשי\צופי הפורום , עדכנו אותו בתום הסיפור!

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכל הסיפור הארוך והמייגע אני באופן אישי מסיק כך:

א.לא הייתי שוכר לעולם רכב מחברת ישראלימו-כפי שהדברים מוצגים ע"י המתלונן בלבד

עולה כאן חשד סביר שניסו לגלגל עליו את הבעיה במנוע.

ב.לא הייתי רוכש רכב מחברת הונדה-חברה שלא עומדת מאחורי רכביה

תוך תרוצים מתרוצים שונים לא ראויה לאמון שלי.

ג.לפני כל שכירת רכב הייתי מכניס את הרכב למכון בדיקה לודא שאני מקבל רכב תקין,

כי השוכר הסביר אינו מכונאי ולא יודע להבחין אם יש לרכב בעיה לפני שקיבל אותו.

אכן פרשה מוזרה שמעוררת תהיות קשות בקשר התקשרות עם חברות השכרה.

 

שבת שלום ונסיעה בטוחה!

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גלעד ערב טוב

 

נטייתך לברור את תשובותיך אף שמרגיזה חלק מקוראי הפורום מובנת לי.

זכות השתיקה והזכות שלא להפליל את עצמך הם מזכויות היסוד היותר חזקות בחברה דמוקרטית.

אני באופן אישי אפילו לא בדקתי את הסוגיה של רישום הרכב , ונפקותה לעניין בו אנו עוסקים, אבל נדמה שחלק מחברי הפורום מייחסים לכך חשיבות. בטח הם ואתה מבינים בכך יותר ממני!!

ואני אף מעריך כי הרכב אכן רשום כרכב השכרה, איך אני בשבילך בערב שבת??

 

מה שלי לא ברור היא "התמימות" שבך.

 

בסכסוך יש 3 צדדים גרגמל ישראלימו והונדה.

 

הונדה באופן הטבעי ביותר מנסה להתנער מכל אחריות לתיקון המנוע במסגרת האחריות. זאת כל דרדק מבין. רק אתה לא מבין?? איש הבקי בהילכות העולם המוטורי ועסקי הרכב לא מהיום . כך על פי דבריך.

 

לכן כל מה שהונדה הביאה בפניכם ישראלימו צריך להיבחן מן המקום הזה. במאמר מוסגר גם גרגמל צריך יהיה לבחון כך את אמרותיהם וחוות הדעת שלהם.ואם נרחיק לכת מעבר לכך , גם בית משפט יבחן את הונדה במשקפיים של צד מעוניין ולא צד נייטרלי.

 

כמובן שלישראלימו קל ונוח יותר להתעמת עם הלקוח הקטן גרגמל מאשר עם הונדה. כך לפחות נדמה עד היום.

 

מה שלגרגמל היה לומר הוא אמר כאן מעל דפי הפורום בצורה ברורה ביותר . הרכב לא נסע במהירות העולה על 100 קמ"ש וביום א' קירטע במהירות של 30 -70 קמ"ש. צריך רק לקרוא את הודעותיו, אין צורך אפילו בקפידה יתרה.

 

כיוון שהונדה מנפיצים דוחות על מהירות של 140-156 קמ"ש, כך על פי גרסתך,רק מה לעשות ללא תאריך, עשה עוד הפעם חושבים 1+1 כדבריך, ותתחיל לטפס על הונדה.

 

ייתכן ותגלה כי אכן היה שוכר אחר שנסע במהירות הזאת וקרע למנוע את הצורה, ולהונדה יש מפלט להתחמק מאחריות למנוע. תוצאה כזאת עגומה מבחינת ישראלימו , כי הונדה לא מוכנה לכסות את הנזק ,גרגמל לא גרם לכך, ואז ישראלימו בעברית צחה אכלה אותה.

 

לא נעים , לא נורא.

 

ברור לי רק דבר אחד מכל השרשורים הארוכים בנושא.

מניות ישראלימו כאן בפורום "מוכרים בלבד בלי לימיט"

 

בידיכם בלבד לשנות את המגמה. ולשם כך אתם אפילו לא זקוקים לתשובה של גרגמל. רק לבדוק לעומק את התנהלותכם מול הלקוח ואת התנהלותכם מול הונדה.

 

תודה על המלצותיך- אקח אותן לתשומת ליבי,

אך אני חייב לציין בפניך שאין בשרשור הזה כל פרט שמוציא לאור את התנהלותה של החברה מול הונדה, ברמת העקרון יכול להיות שהונדה קיבלו מהחברה מכתבים ודרישות עוד אפילו לפני שהחברה פנתה לשוכר ויש שם עכשיו מלחמת חורמה - נכון?

ולטפס על גרגמל במקום הונדה? למה שיהיה יותר קל לדרוש פתרון מבחור צעיר ששכר מהחברה רכב לעומת לדרוש הפעלת אחריות מחברה שאנו לקוחות לא קטנים שלהם. תאמין לי שהחלפת מנוע לא מצריכה שם יותר מחתימה של מנהל טכני כזה או אחר..

בדבר נוסף טעית, תשובתו של גרגמל מאוד חשובה - ביחוד בדיונים של החברה מול הונדה. מכיוון שאם הוא טוען שההקלטה של אותן 14 שניות אינה שלו, אכן עקרונית יש כאן קייס נגד הונדה. מה גם שאם היא לא שלו זה יכול להסביר מדוע יש סתירה בין כך שטען שהרכב לא היה יכול לעבור את ה 80 קמ"שׁ כשההקלטה מעידה על מהירות כפולה מכך. הנקודה היא שעל מנת לנסות ולהתקדם אני צריך שיאמר אם אכן היא לא שלו. ואח"כ לבדוק כיצד אפשר להוכיח זאת- ואם אפשר. זה תלוי כמובן בפרמטרים המדוייקים לפיהם פועלת אותה הקלטה.

מחכה לתשובת גרגמל - האם אתה טוען שההקלטה לא שלך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לא ברור מתי נדגמה ההקלטה גם גרגמל לא יכול לדעת אם זה הוא. ברור לי לחלוטין עמדת עונדה והלוואי שרישום אובר טורים היה משהו שנרשם כתקלה בכל רכב - זה היה חוסך הרבה כאב ראש להוכיח ללקוחות שהם פשוט אלו שהרסו את מנוע או גיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

http://forums.s2kca.com/showthread.php?t=22340

 

 

יש שם הרבה קישורים מועילים.

 

 

אם המנוע נכנס כבר על תקלה כזאת בעבר ייתכן והלקוח שכר אותו תקול

 

http://www.s2ki.com/forums/index.php?showtopic=483032&st=0entry10339300

 

 

כלומר הרכב היה תקול, והרי חברת השכרה לא חולקת על כך שהבחור התקשר מספר פעמים נכון?

אולי הרכב שכבר היה במוסך עם תקלה שכזאת, פשוט קרס אצל הבחור.

 

בנוגע להקלטה תראו את השרשור הראשון שצרפתי כאן לעניין של איפוס והופעת תקלה בהודעה ה5 שם.

 

יש רישום של מוסך שהאוטו כבר היה עם תקלה שכזאת, זה לא נושא שבמחלוקת נכון????

אז איפסו תקלה, יצא מהמוסך, נשכר על ידי אוכל הדרדסים, נתקע המנוע הופיעה התקלה שנמחקה.

 

 

נאמר לכם שזה היה באמצע צומת במהירות איטית ואתם מסתמכים על רישום מחשב לא מתוארך.

אם יש מצלמות כביש באזוור המקרה אפשר להוציא תצלומים ולחשב מהירות אם יש 2 מצלמות.

 

 

אבל בתור חברה מיהרתם כל כך להאשים שכרגע צריך לרדת מהעץ ולנסות לברר באמת מה קרה, אני מבין שזה בעייתי מבחינתכם אחרי שמיהרתם לכסות את התחת (ובוא נקרא לזה לתת הודעת צד ג מוקדמת) שלכם במכתב מעורכי דין, אבל מה לעשות עדיף שתנסו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באותו יום שהחזרתי את הרכב- אתמול בבוקר, לא עברתי את ה70 קמ"ש וגם זה בהגזמה. לעלות מעבר ל90-100 קמש אין שום סיכוי שבעולם במצב כזה, כי פשוט המנוע לא נותן. לטורים גבוהים גם כן אי אפשר לעלות, כי המנוע פשוט דופק בטירוף. נשמע כמו טרקטור ובקושי זז מילימטר.

 

דרך אגב: ביום שישי, כשהוצאתי את הרכב מהחברה - הרכב לא הצליח לעבור את ה100 קמ"ש.

 

.

 

תקשיב, יקירי.....

 

האמת נאמרה פעמיים. האמרת נאמרה פעמיים. האמת תיאמר עוד 1000 פעם אם צריך.

 

במהלך תקופת ההשכרה שלי, לא עברתי את סביבות ה100 קמ"ש, וגם זה בהגזמה.

 

לא נסעתי על 150 קמ"ש , ואני מוכן שתחברו לי מחטים ואלקטרודות לכל הגוף וגם תעמידו אותי מול בוחני פוליגרף, מדיומים, קוראי מחשבות, ושאר ירקות....

 

 

עד כמה שהבנתי,

 

צוות המוסך טוען שנתוני הסנסורים השונים נשמרים על המחשב בקובץ שיכול להכיל בין 14-15 שניות.

 

ההקלטה היא אינסופית.

 

כך שבכל רגע נתון, ישנה הקלטה של ה14-15 שניות האחרונות של מה שעבר הרכב.

 

המחשב נסרק והקובץ הצביע על נתונים אלו:

 

במהלך ה14 שניות האלו הרכב הגיע למצב של OVER-REV של 10.500 סל"ד~

 

במהלך ה14 שניות האלו היתה נקודה שמהירות הרכב היתה באיזור ה160 קמ"ש ~

 

הנתונים נשמרים ללא תאריך ושעה.

 

 

העובדה המוגמרת היא: בשעה שהרכב נתקע, הוא היה ברחוב יגאל אלון בשעות הבוקר הפקוקות ביותר (בין 8:14 ל8:45)

 

בשעות האלו זה לא משנה אם אתה למבורגיני או פיאט 127 - , טכנית , תהיה מוגבל למהירות התנועה . וע"פ הערכה יהיה מדובר על 30-70 קמ"ש לכל היותר. ועל זה יעיד כל אדם שעבר שם ביום ראשון בשעות הנ"ל...

 

גלעד

 

זו גירסת גרגמל

 

לאן תחליט לקחת זאת , החלטה שלך.

 

קרא את כל הודעותיך. דבר הונדה כדברי אלוהים חיים. לא הרהור ולא ערעור. מכאן קיבלתי את הרושם שאתם מאמצים את חוות דעת הונדה , ונטפלים לגרגמל.

 

ואני חוזר על עמדתי. אתה לקוח של הונדה , ששולחת אותך כמאמר החבר'ה לאלף עזאזל. לא תתעמת איתה . התשובה אמורה להיות חיובית אבל למה להתעמת איתה כשיש את גרגמל.

 

ואם התעמתתם עם הונדה , איפוא זה עומד??

 

כאשר המשטרה חוקרת מקרה רצח מסובך, לפעמים מגיעים למבוי סתום, ואז מחליטים להקים צח"מ חדש. למה?

האם הצוות הקודם לא היה מקצועי. היה גם היה !! פשוט כדי לבחון את כל המקרה מחדש במשקפיים אחרות.

ממליץ לישראלימו להחליף משקפיים ולהסתכל על כל הפרשה מחדש.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכל הסיפור הארוך והמייגע אני באופן אישי מסיק כך:

א.לא הייתי שוכר לעולם רכב מחברת ישראלימו-כפי שהדברים מוצגים ע"י המתלונן בלבד

עולה כאן חשד סביר שניסו לגלגל עליו את הבעיה במנוע.

ב.לא הייתי רוכש רכב מחברת הונדה-חברה שלא עומדת מאחורי רכביה

תוך תרוצים מתרוצים שונים לא ראויה לאמון שלי.

ג.לפני כל שכירת רכב הייתי מכניס את הרכב למכון בדיקה לודא שאני מקבל רכב תקין,

כי השוכר הסביר אינו מכונאי ולא יודע להבחין אם יש לרכב בעיה לפני שקיבל אותו.

אכן פרשה מוזרה שמעוררת תהיות קשות בקשר התקשרות עם חברות השכרה.

 

שבת שלום ונסיעה בטוחה!

 

הונדה לא קשורה פה יש להם הקלטה של המנוע שהרכב עבר פעמיים סל"ד יתר זה מעבר לשימוש ספורטיבי במנוע, זה נקרא טחינת מנוע אפילו למנוע שחיי ב 8000-10000 סל"ד.

זה כמו שתגיד ששברו לך את המראה ותלך לחברה ותגיד המראה נשברה תחליפו...באמת תהיה הגיוני.

אל תשכח זה רכב השכרה שמפרקים לו את הצורה!

כמובן שמוסך שמכבד את עצמו יכול להשתתף קצת ממחוות רצון טוב, לא יותר.

שיהיה ערב טוב ושנה טובה!!

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב.לא הייתי רוכש רכב מחברת הונדה-חברה שלא עומדת מאחורי רכביה

תוך תרוצים מתרוצים שונים לא ראויה לאמון שלי.

ג.לפני כל שכירת רכב הייתי מכניס את הרכב למכון בדיקה לודא שאני מקבל רכב תקין,

כי השוכר הסביר אינו מכונאי ולא יודע להבחין אם יש לרכב בעיה לפני שקיבל אותו.

אכן פרשה מוזרה שמעוררת תהיות קשות בקשר התקשרות עם חברות השכרה.

 

 

 

אין פה הרבה קשר למאיר (יבואן הונדה), בהנחה ואכן יש רישום שהרכב פעמיים היה במצב OR שיכל לגרום לנזק למנוע- חובת ההוכחה היא על התובע שצריך להביא סימוכין לכך שה-OR הוא לא זה שהרס את המנוע אלא תקלה כלשהי שאמורה להיות מכוסה באחריות.

אם מאיר לא יכולים להוכיח שהיתה תקלה באשמת בעל הרכב שגרמה להרס המנוע- הם אכן צריכים לתקן במסגרת אחריות.

 

במעט ממשקים שהיה לי עם מחלקת השירות הטכני של הונדה- הם היו מעל ומעבר (גילוי נאות-לא היו לי תקלות בסדר גודל של מנוע שהלך אלא דברים הרבה יותר שוליים).

 

גלעד,

 

סלח לי אבל אני מצטרף לתגובתו של אלעד, אמנם אתה טוען שנושא הרישוי הינו קנטרני והסברת את יחס החוק להשכרת רכב עם רישוי שלא תואם,אבל שורה תחתונה לא כתבת "כן,הרכב הינו עם רשיון של רכב השכרה".

 

אתה טוען שזה לא קל יותר לפנות אל גרגמל מאשר להתדיין מול חברת מאיר, אני טוען שזה בהחלט קל יותר לנסות לבוא לגרגמל בטענות.

אני מניח שאם היית לקוח גדול של חברת מאיר היית זוכה ליחס אחר מזה שזכית לו,ובטח ובטח הצעת מחיר שפוייה הרבה יותר לתיקון (וביננו, מביקור באתר האינטרנט שלכם אתם לא ממש נראים כמו לקוח גדול של חברת מאיר).

 

לפעמים צריך לדעת לבלוע את הגלולה (גם אם היא טיפל'ה מרירה) ולהמשיך הלאה.

 

אם נכמת מילים לכסף,הנזק התדמיתי שנגרם לכם (חלק ממנו על ידכם באמצעותך ידידי) כבר חצה מזמן את עלות תיקון המנוע.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין פה הרבה קשר למאיר (יבואן הונדה), בהנחה ואכן יש רישום שהרכב פעמיים היה במצב OR שיכל לגרום לנזק למנוע- חובת ההוכחה היא על התובע שצריך להביא סימוכין לכך שה-OR הוא לא זה שהרס את המנוע אלא תקלה כלשהי שאמורה להיות מכוסה באחריות.

אם מאיר לא יכולים להוכיח שהיתה תקלה באשמת בעל הרכב שגרמה להרס המנוע- הם אכן צריכים לתקן במסגרת אחריות.

 

במעט ממשקים שהיה לי עם מחלקת השירות הטכני של הונדה- הם היו מעל ומעבר (גילוי נאות-לא היו לי תקלות בסדר גודל של מנוע שהלך אלא דברים הרבה יותר שוליים).

 

גלעד,

 

סלח לי אבל אני מצטרף לתגובתו של אלעד, אמנם אתה טוען שנושא הרישוי הינו קנטרני והסברת את יחס החוק להשכרת רכב עם רישוי שלא תואם,אבל שורה תחתונה לא כתבת "כן,הרכב הינו עם רשיון של רכב השכרה".

 

אתה טוען שזה לא קל יותר לפנות אל גרגמל מאשר להתדיין מול חברת מאיר, אני טוען שזה בהחלט קל יותר לנסות לבוא לגרגמל בטענות.

אני מניח שאם היית לקוח גדול של חברת מאיר היית זוכה ליחס אחר מזה שזכית לו,ובטח ובטח הצעת מחיר שפוייה הרבה יותר לתיקון (וביננו, מביקור באתר האינטרנט שלכם אתם לא ממש נראים כמו לקוח גדול של חברת מאיר).

 

לפעמים צריך לדעת לבלוע את הגלולה (גם אם היא טיפל'ה מרירה) ולהמשיך הלאה.

 

אם נכמת מילים לכסף,הנזק התדמיתי שנגרם לכם (חלק ממנו על ידכם באמצעותך ידידי) כבר חצה מזמן את עלות תיקון המנוע.

 

אכן סיכמת את הנושא טוב מאד

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם נכמת מילים לכסף,הנזק התדמיתי שנגרם לכם (חלק ממנו על ידכם באמצעותך ידידי) כבר חצה מזמן את עלות תיקון המנוע.

 

+1 ענק!

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגובה לעניין בסך הכל.

החברה ממש לא ששה אלי קרב ואני בטוח שהלקוח יודע זאת.הוא אף טען כך בהתכתבויות שלו מול החברה ממש לאחרונה.

זו בדיוק הסיבה שלדעתי הוא הקדים שלא לצורך בכך שתקף בפורום הזה את החברה עוד הרבה לפני שהוסקו מסקנות (להזכירך אני נכנסתי להתכתבויות כאן בשלב מאוחר יותר).

הוא טעה ופתח לדעתי חזית לא אפקטיבית,לא מתוזמנת נכון ושרף לדעתי אנרגיה מיותרת.

זה שנחשפתי לזה והגבתי לתקיפה הזו ממש לא הופך את החברה למפלצת קפיטליסטית שדורסת כאן אזרח קטן וחסר אונים כפי שבין השורות הבנתי מכל מיני תגובות- אני בטוח שגם כאן יסכים איתי אותו לקוח -שמצוי בתקשורת ישירה עם החברה.

הוא גם יכול להעיד שלא דיבר איתי או אפילו נתקל בי באף רגע נתון בהתקשרות שלו מול החברה (לכל הספקנים) אלא רק כאן על דפי הפורום- והמצחיק הוא שהדיונים כאן לעומת הדיונים שם - שונים מאוד (אני בטוח שהלקוח שואל את עצמו מה אני קשור בכלל..)

אין לך שום נתון שמתייחס לכיצד מתנהלת החברה אלא רק כשתיגמר הפרשה ויתבהרו הדברים, אז להגיד - חובבנית נראה לי קצת מחוץ לקונטסט ואם היית מכיר את החברה ומכיר את שרותיה היית יודע שבפורום הזה לא נמצא קהל היעד שלה- כדאי שתיכנס לאתר ואז תבין למה אני מתכוון (ואני מתכוון לשירות העיקרי שהחברה מציעה)

אז נראה שסחטנו את הלימון מספיק לבינתיים.

לילה טוב.

 

גלעד

 

מה דעתך שאני אעלה לפורום את ההתכתבויות עם ישראלימו ועורך דינה?

 

נשמע טוב? :lol:

 

או שאני אקבל על זה עוד מכתב שבו מאיימים לתבוע אותי על מאות אלפי שקלים ?

 

תן לי את האוקיי - ואני מעלה את המכתבים שנשלחו ממני לישראלימו וחזרה. אין לי מה להסתיר .

 

צדקת - הדיונים שם שונים מהדיונים פה.

 

פה זה נראה שאתה מעוניין לסיים עם העסק הזה ומעוניין לבוא לקראת הלקוח.

 

ובדיונים מול החברה - ההרגשה היא כאילו נכנסתי בטעות לשטחי A וצריך צוות חילוץ שיוציא אותי בחיים.

G-D will give me justice

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית אני מציע לכל רוכש פוטנציאלי של הונדה S2000 לרשום את מספר הרכב הנ"ל:

http://www.isralimo.com/car-rental-israel.html

 

סביר להניח שהרכב יצא מתי שהוא לשוק למכירה תחת הכותרת "שמור מיד ראשונה , כל הטיפולים במוסך מרכזי הונדה".

 

אתמול יצא לי להיות במוסך מרכזי - הרכב המדובר נמצא גבוה גבוה על הליפט.

בלי מנוע, גיר, מסרק הגה, קורה תחתונה וכו'.

הוא לבן ומספרו מסתיים ב-65.

 

ד"א אני רואה שעבר כמעט חודש מאז האירוע ואני מתפלא שלא מזיזים אותו הצידה כדי לפנות ליפט לעבודה.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5028 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...