Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דני ידידי היקר

מבחינתי אתה יכול להמשיך לכתוב רשימות מפה עד לאוסטין טקסס או כל מקום אחר על פני כדור הארץ שתבחר :-D

אבל זה עדיין לא אומר שום דבר וחצי דבר

כל הרשימה הזו שנתת (של ליקויים אפשריים) ושראית ברכבים אין לה שום קשר לנושא המדובר

מה זה בא או מנסה להוכיח חוץ מזה שישנם המון מתחזים למתקינים ואל זה אין לי ולא היה לי ויכוח איתך כי אני מסכים איתך בכל מאת האחוזים האפשריים ואני תמיד מקפיד להזהיר עד כמה התקנה ובחירת מתקין זה חלק חשוב ביותר בעבודה על הרכב

אבל מה זה אומר ?

זה שלך יש כבר את ההכירות ואת ההתחברות עם מתקין ושניכם מבינים אחד את השני ועובדים בשיתוף פעולה ובהבנה אז אשריך וכל הכבוד לך והרבה יותר כבוד למתקין שלך

אבל שוב מה זה אומר לגבי התקנת אזעקות ?

ומה זה אומר לגבי מתקינים אחרים שאתה כלאחר יד פסלת את כווווולם מלהתעסק עם איזו אזעקה מסויימת ??

שוב אני אומר (ובשיא הידידות האפשרי) אתה לא הוגן בהפחדה הזו ולא יוצא טוב גם כלפי המתקין (שאני מעריך את עבודותיו) שלך.

בכבוד רב ובידידות

אלכס

Hu: Pioneer 9800 BT Comp:

DLS-UR36i

SubWoofers: Double Eartquake SubZero 2000RMS

פורסם
Alex,

 

BMW_525_89,

 

אוקיי, אני מניח שמדובר ברכב ללא אימובליזר? עכשיו בוא תסביר מה עושים במקרה שמדובר ברכב משנת 2000+ וחייבים מפתח מקודד בסוויצ' על מנת להניע, איך "עוקפים" את זה מבלי לנטרל\לנתק את האימובליזר המקורי, ד"א האזעקה לא מגיעה עם הסברים כפי שכבר ציינתי.

 

דני.

 

דני אתה קצת מגזים

זה כמו שתגיד שמישהוא קם בוקר אחד וידע את כל התורה כולה בע''פ

כל אחד לומד בודק מתייעץ אף אחד לא קם עם הידע פתאום בבוקר.

ויצא לי לדבר על זה עם יוסי עוד בתקופה שהוא היה בשלבי סיום על המונית זה לא ענין פשוט אבל גם לא בלתי אפשרי כמו

שאתה מנסה להציג את זה.

 

ודרך אגב לעקוף אמובילייזר זה באמת משחק ילדים אם כבר הסיפור עם המפתח שצריך לדעת איך לגרום למחשב מנוע לעבוד זה כבר סיפור אחר.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

אלכס,

 

קודם כל יוסי הוא לא שלי, אין לי שום בעלות עליו, ואני גם לא כותב בשמו, מלבד זאת, לא פסלתי שום מתקין אחר, סה"כ ציינתי שלדעתי מדובר בהתקנה סופר מסובכת והיחידי עם ניסיון בהתקנה של האזעקה המדוברת הוא יוסי, כל אחד יבחר להתקין מה שהוא רוצה איפה שהוא רוצה, אם מישהו רוצה לתת למתקין לא מנוסה "להתגלח" לו על הרכב ועל אזעקה שעולה כמעט 400$ שיבושם לו.

 

אתה לא מסכים איתי? בסדר גמור, גם אני לא מסכים איתך שאם מתקינים מידים בקיק פנאל "אין סדר בין האלמנטים", כל אחד יכול להביע את דעתו, בשביל זה יש פורום. :)

 

BMW_525_89,

 

לא אמרתי שזה בלתי אפשרי, אמרתי שמבלי הידע הרלוונטי שבדר"כ בא כתוצאה מנסיון אתה לא יכול להתקין כזו אזעקה, כפי שאתה ציינת בעצמך, העבודה דורשת ידע ונסיון, אמרתי כבר שאזעקה מגיעה ללא שום הסבר, דיבורים לחוד ומעשים לחוד, ביינתים לא הצלחת לענות על שאלה פשוטה שמהווה חלק קריטי בהתקנה של האזעקה הזו.

 

פה מסתיים הדיון מבחינתי, כל אחד יבחר מה טוב לו ולרכב שלו.

 

דני.

פורסם

דני אפשרי אבל לא נראה לי הגיוני שמוצר ברמה כזאת גבוה מגיע ללא תרשים להתקנה

ולמרות שיוסי הוא מאוד מיקצועי הוא לא היחידי שמסוגל להתקין אזעקה כזאת עם המודול התנעה

לא חסר אנשי מקצוע טובים יש באשדוד כמה חבר'ה מאוד מקצועיים ומנוסים שכבר יצא לי לדבר איתם

והם אמרו שזה אפשרי בהחלט רק שזה יעלה לא מעט

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

האזעקה לא שונה מהותית מכל אזעקת ביפר אחרת המצויידת בקיט הנעה.

 

 

אמרתי כבר שאזעקה מגיעה ללא שום הסבר

יש חומר מקצועי רב ברשת.

 

א) תמיכה טכנית לאזעקות ויפר (דירקטד):

http://www.viper.com/Support/

 

 

ב) מדריך שימוש ל-5902:

http://www.directeddealers.com/manuals/OG/Viper/G5902V%202009-07web2.pdf

 

 

ג) תרשים חיווט:

 

viper5902quickreferenceinstallguide.jpg

 

 

המשך יום נעים.

-

פורסם

BEEKER,

 

א) טעות, יש רק FAQ באתר הרשמי, כל השאר התמיכה היא בתשלום.

 

ב) המדריך שהעלת הוא מדריך שימוש לשלט בלבד, אין שום מדריך התקנה באתר.

 

ג) הדף המצורף הוא אכן הדף שמגיע עם האזעקה, כפי שציינתי הוא מסביר אך ורק את החיווט, לא שום דבר מעבר ותאמין לי יש הרבה מאוד מעבר.

 

דוגמא פשוטה, מזה Neutral Safety Input? מזה Flex Relay? מה עושה Virtual Tach ? מזה MTS? מה ההבדל בין אימובליזר ברכב יפני מול רכב גרמני? האם צריך להתחבר בצורה שונה? האם נדרשים מודולים נוספים? וכו'.

 

דני.

פורסם

אם מישהו אומר, מניסיונו האישי, שמוצר מסויים הוא לא פשוט להתקנה, אז כנראה שהוא באמת לא פשוט להתקנה.

אני יודע מה ההרגשה שיש לך משהו נהדר ביד ואתה לא יכול להתקין אותו באופן ראוי. יכול להיות שאם למישהו היה את המוצר הזה והיה מתריע בפניי על מורכבות התקנה, לא הייתי רוכש אותו אלא מוצר אחר שאני מסוגל למצות.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

סרול,

 

זאת בדיוק הנקודה, מתקינים פה בארץ מסתבכים עם הרמת שמשות בגולף כי הם לא יודעים לתכנת דברים בסיסים כמו נעילה ארוכה, אז לתת למישהו עם אפס ניסיון להתקין Viper 5902? יש באזעקה הזו 43 חוטים שצריך לחווט וזה מבלי לדבר בכלל על נושא הנעה מרחוק ואימובליזרים, אם מישהו פה בפורום חושב שכל אחד יכול לעשות את זה, בבקשה, מהנסיון האישי שלי עם המוצר הזה, לא הייתי נותן לכל אחד להתקין אותו, בדיוק כמו שלא הייתי נותן לכל מתקין להתקין מגברים של אודיסון Thesis עם חיבור דיגיטלי לביט 1 בשילוב CAR-PC עם כרטיס קול חיצוני ב-ASIO.

 

דני.

פורסם

דני,

 

אני מאמין שמתקין בעל ניסיון רחב בהתקנת אזעקות מכמה סוגים, יצליח בסופו של דבר להתקין את האזעקה הזו, גם אם זה ייקח לו שבוע וזה יהיה חלקי ולא מלא בכל הפיצ'רים.

בכל מקרה, לא הייתי נותן למישהו ללא ניסיון רחב ומישהו שאני סומך עליו שלא "מתקתק" לי את הרכב, אלא באמת משקיע ורוצה שהאזעקה תותקן באופן תקין, ראוי ומלא.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

ישראל,

 

וכמה אנשים כאלה אתה מכיר? 2\3? אם זה לא עונה להגדרה של סופר מסובך אז מה כן? תשאל את עצמך בכנות, לכמה אנשים היית נותן להתעסק עם האימובליזר של הרכב שלך? אתה באמת רוצה למצוא את עצמך תקוע עם רכב לא מניע ואימובליזר נעול כי מישהו חתך את החוט הלא נכון? אני לא.

 

דני.

פורסם

אני לא מכיר יותר מדי את האזעקה הזו (אני בכלל לא חזק בעולם האזעקות ומתקיניהן), אבל אני מאמין שהיא לא פשוטה להתקנה.

לגבי מתקין שבקיא באזעקות ואני בטוח שהוא לא "יתקתק" לי את הרכב, עולה לי רק שם אחד לראש. יוסי.

כשחשבתי לשים אזעקה (בסוף זה נדחה בכמה חודשים) ברכב, לא היה לי ספק למי לפנות. אני מכיר וראיתי מתקינים זולים יותר ש"עושים את העבודה", אבל כשהנושא המדובר הוא נושא שאין לי בו ניסיון או ידע, ואין לי שום יכולת לבצע בקרה על טיב, איכות ורמת ההתקנה, אני מעדיף לדעת שאני בידיים טובות ולתת למי שיודע לעשות את זה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
BEEKER,

 

א) טעות, יש רק FAQ באתר הרשמי, כל השאר התמיכה היא בתשלום.

טעות, המדריך לשימוש נמצא בדף התמיכה החינמי.

 

ב) המדריך שהעלת הוא מדריך שימוש לשלט בלבד, אין שום מדריך התקנה באתר.

מדריך ההתקנה הוא הדף המצורף (שמגיע כמובן עם האזעקה).

 

 

ג) הדף המצורף הוא אכן הדף שמגיע עם האזעקה, כפי שציינתי הוא מסביר אך ורק את החיווט, לא שום דבר מעבר ותאמין לי יש הרבה מאוד מעבר.

אזעקה מגיעה עם סכימת חוטים, וסימנים מוסכמים.

 

 

דוגמא פשוטה, מזה Neutral Safety Input? מזה Flex Relay? מה עושה Virtual Tach ? מזה MTS? מה ההבדל בין אימובליזר ברכב יפני מול רכב גרמני? האם צריך להתחבר בצורה שונה? האם נדרשים מודולים נוספים? וכו'.

זו לא אזעקה שמיועדת להתקנה ע"י חסרי-הבנה, לכן כדאי לגשת למתקין.

דני.

 

הוייפר 5902 לא מיועדת להתקנה ע"י חובבנים, אך אין צורך להגזים לכיוון ההפוך כמו שציין אלכס:

זה שלך יש כבר את ההכירות ואת ההתחברות עם מתקין ושניכם מבינים אחד את השני ועובדים בשיתוף פעולה ובהבנה אז אשריך וכל הכבוד לך והרבה יותר כבוד למתקין שלך

אבל שוב מה זה אומר לגבי התקנת אזעקות ?

ומה זה אומר לגבי מתקינים אחרים שאתה כלאחר יד פסלת את כווווולם מלהתעסק עם איזו אזעקה מסויימת ??

שוב אני אומר (ובשיא הידידות האפשרי) אתה לא הוגן בהפחדה הזו ולא יוצא טוב גם כלפי המתקין (שאני מעריך את עבודותיו) שלך.

בכבוד רב ובידידות

אלכס

-

פורסם

כמו שכולם יודעים אני לא חשמלאי ואפילו לא מתקרב להיות חשמלאי אבל..

 

ברכב הקודם שלי הותקנה מערכת אזעקה של רב בריח, אזעקה פשוטה יחסית לא? אז זהו שלא כל כך.

ניגשתי למתקין סביר פלוס שבאמת עבד על הרכב לפי הסכימה המצורפת לאזעקה (ברב בריח היא באמת מפורטת) ולאחר כ3 שעות יצאתי רק כדי להיתקע כשעה לאחר מכן עם אימוביליזר תקול והזמנה של גרר בעקבות כך (מזל שיש ביטוח:-D).

 

ניגשתי למתקין אחר שכדי להתקין את האזעקה הוציא מהאינטרנט מידע היכן כל החוטים של האזעקה מתחברים למחשב הרכב (ולא חיבורים פרוביזוריים על כל מיני חוטים, גם זה עם איזולירבנד) וחיבר אותה כמו שצריך. להזכירכם, מדובר באזעקה "פשוטה" להתקנה.

 

הוייפר הרבה יותר מסובכת עם הרבה יותר יציאות ואופציות מאשר הרב בריח (לא ראיתי את ההתקנה אבל ראיתי את הרכיבים ואת "הסכימה" המצורפת, אי אפשר להשוותה לרב בריח). לא חושב שמרבית המתקינים בארץ, מבלי להזכיר שום שם, יתמודדו איתה בצורה טובה. לא מדובר רק על לחבר אותה כך שתפעל אלא אינטגראציה טובה עם הרכב מבלי לפגוע במערכת זו או אחרת ברכב.

 

יוסי איננו לבטח המתקין היחידי שיכול להתקין את המערכת אבל זהו המתקין היחידי שאני מכיר שבוודאות אדע שהוא יודע מה הוא עושה ואדע שהוא לא "יתגלח" על הרכב שלי ובסוף ההתקנה אקבל רכב תקין ואזעקה שעובדת.

 

לומר שכל אחד עם קצת ידע, רצון טוב ו"סכימה" יוכל להתקין את האזעקה זאת בדיחה עצובה.

 

 

אלי

 

 

נ.ב, לפי סכימה, שאוכל לצרף בשמחה, עקירה כירורגית היא באמת פשוטה :wink:. מישהו מעונין לבצע?

 


×
×
  • תוכן חדש...