Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

PHILIPS X-TREME POWER H7

 

או

 

OSRAM NIGHT BREAKER H7

 

כעיקרון אני נוטה לפיליפס.

הבנתי ששתיהן חוקיות בארץ ולא אמורה להיות בעיה עם שתיהן (גם בנוגע לבעיות עם שוטרים וגם שתיהן עוברות טסט)

 

 

אשמח למי שמכיר/שמע/יודע.

 

תודה רבה

פורסם

מדובר סה"כ בנורות רגילות, המאירות בצבע צהוב, היתרון שלהן לעומת כל נורה "רגילה" אחרת, הוא 10% יותר עוצמה, ו10% יותר בהיר, אבל עדיין מדובר בנורה רגילה שמאירה בצהוב.

להבדיל מה DIAMOND VISION המעולות, לפי דעתי.

ערן.

Audi A3 2.0T FSI DSG 2006

פורסם

ערן ידידי

Diamond vision בארץ אינן חוקיות. נקודה

ואני לא רוצה להסתבך עם רשויות החוק ולכן מתלבט בין 2 הנורות שציינתי

 

עוד אנשים?

פורסם

שתי סוגי הנורות נחשבות מצויינות. תוספת התאורה אינה 10% כמו שאמרו , אם כי הערכים (80-90) של היצרנים הם ערכי

 

מקסימום. בפועל תוספת התאורה תהייה בין 40 ל70 אחוז שיפור (וזה ממש מורגש ותורם לבטיחות !)

 

לי אישית , ברכב סאאב , היה נסיון מצויין עם הפיליפס אקסטרים 80%. אולם, יש להביא בחשבון שסוג מסויים נותן תוצאה מסויימת

 

גם כתלות מבנה הפנס הספציפי בו הוא מותקן (מבנה הרפלקטור, העדשה וכו').

 

שים לב - היות ואצלך מדובר באיביזה SC החדשה מן הסתם אין עדיין לאף אחד נסיון בהתאמת אי אילו ממנורות אלו

 

לפנסים הספציפיים שלך ויכולת להשוות בין שתי האפשרויות.

 

לכן המלצתי - אתה צריך שני זוגות H7 (פנס כפול - אור נמוך ואור גבוה). תזמין זוג (יחידה אחת) מכל סוג.

 

נסה את כל האפשרויות . את הטובות יותר תשים באור הנמוך - שעובד באיביזה SC כל הזמן . את הפחות טובות יחסית ,

 

שים באורות הגבוהים , בהם בלאו הכי לא תשתמש כ"כ הרבה.

 

להערכתי , תגלה שממש קשה להחליט מי טוב יותר....

×
×
  • תוכן חדש...