Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

 

ברצוני לדעת כיצד ישנן מיצובישי סופר לנסר עם מנוע בנפח 1800 סמ"ק ומנוע 2000 סמ"ק. האם שואלים את המנועים הללו

ממיצובישי גאלאנט ומשתילים אותם? או שקודחים בבלוק ה1600 כמה CC נוספים או משהו דומה?

שמעתי שהן נוסעות גיהנום :twisted: (יחסית...לא למה שהולך פה בפורום עם כל השבלולים :-))

 

במידה ומדובר בהשתלה כמה עולה מנוע של גאלאנט בערך? מאיפה משיגים? ואיפה אפשר לבצע את ההשתלה?

 

תודה מראש!

There is no replacement for displacement, אבל עדיין מעדיף לגדוש :-D

פורסם

אתה צודק, מנועים מגאלנט בשנים מסויימים (בחיצוניות הם נראים אותו הדבר).

שמע אמור לעלות לך גג ב2000 שקל במהמחיר הרגיל תלוי עד כמה אתה מקומבן.

הייתה לי אחת 1600 וחשבתי גם להביא 1800 וויתרתי על הרעיון שהבנתי שזה בלאגן עם אישורים.

פורסם

אהלן

אכן יש סופר לנסר שנוסעים עם מנוע 2.0 ליטר, זה מנוע מושתל של גאלנט

מה שתצתרך בישביל ההסבה זה בעצם מנוע, גיר, ציריות , צמת חשמל וניהול של הגאלנט,

הכל מתאים על התושבות ובעיקרון אתה לא צריך שינויים רציניים בתושבות וחלקי בניה עצמית, ככה שזה יחסית " קל "

אבל זול זה לא יהיה,

תבקר באחד הפירוקיות הקרובות לראות כמה עולים החלקים שציינתי, תוסיף לזה עוד עבודה שלערכתי תיהיה סביבות ה10000 שקל מקסימום (יכול להיות גם פחות) . ואכן כמו שציינו פה, תיהיה לך בעיה רצינית לאשר את זה.

A.R.T Performance

פורסם

אפשר לאשר את ה1800,להביא מנוע כזה ולהרכיב יעלה לך בסביבות ה8-10K,אמינות המנועים זהה ל1800 יש טיפה יותר שוק שיפורים

המערכת שלי :

 

HU: PIONEER 3950 MID:MOREL PULS AMP:JBL GTS180 AMP 2:JENSEN MARCURI SUB:PIONEER SPICEL EDISEN

פורסם

יש בארץ כמה סופר לנסרים 1.8 מקורית מהחברה,ולפפי מה שאני זוכר מותר להוסיף 200CC לנפח מנוע כאשר מחליפים מננוע

המערכת שלי :

 

HU: PIONEER 3950 MID:MOREL PULS AMP:JBL GTS180 AMP 2:JENSEN MARCURI SUB:PIONEER SPICEL EDISEN

פורסם

אסור להוסיף 200CC, ובנוסף החוק היבש אומר שאסור להעלות את כח המנוע מעל 10% בכל מקרה ככה שזה לא רלוונטי.

כמו כן למנועים יש קוד דגם שונה ככה שגם זה בעיה לאשר.

 

אגב, לא שמעתי על לאנסר 1.8 בארץ, אשמח לשמוע פרטים עליה.

פורסם

לפי מה שידוע לי לא הגיעה לארץ סופר לנסר עם מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטרים. מה שכן, יש דגם עם מנוע 2 ליטר

דיזל שהוא דגם די נדיר.

 

ראיתי סופר לנסר שהיא מונית עם המנוע הזה...

There is no replacement for displacement, אבל עדיין מעדיף לגדוש :-D

×
×
  • תוכן חדש...