Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ה403 שלי


אסף הופמן
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5640 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מכנית 403 זהה ל404?

 

לא, אך המנוע של ה-404 הוא למעשה גירסה מוגדלת של המנוע של ה-403.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
בגירה ידידי

הרכב של קולומבו היה גירסת הקביריולט, גירסה הנדירה והיקרה של דגם זה!

מעטים ממנה יוצרו ובודדות שרדו-רן

 

 

כמו שאתה בטח רואה בתמונה שצירפתי, אני ער לשוני בדגמים אבל כמאמר הפתגם "באין ביער ציפור שיר..." :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

שלום לכולם,

בשעה טובה (ובחום כבד) ה403 שלי עברה טסט בהצלחה.

השלב הבא שיפוץ כיסא נהג וניקוי קרבורטור.

אגב נראה לי שאחד הבולמים האחוריים גמור. כשהרכב מסיים מעבר מעל פס האטה, הירידה של החלק האחורי גורמת לרכב להטלטל באופן אלכסוני. הבולמים ברכב מיוחדים ולא נראה לי שיש חלפים. מישהו מכיר מקום שבו משפצים בולמים?

תודה.

פורסם
שלום לכולם,

בשעה טובה (ובחום כבד) ה403 שלי עברה טסט בהצלחה.

השלב הבא שיפוץ כיסא נהג וניקוי קרבורטור.

אגב נראה לי שאחד הבולמים האחוריים גמור. כשהרכב מסיים מעבר מעל פס האטה, הירידה של החלק האחורי גורמת לרכב להטלטל באופן אלכסוני. הבולמים ברכב מיוחדים ולא נראה לי שיש חלפים. מישהו מכיר מקום שבו משפצים בולמים?

תודה.

 

אל תתעסק עם שיפוץ בולמים, לך עשה סיבוב באיזור המסגר בת"א עם דוגמא, אני בטוח שתמצא,

תתחיל עם "שאשא חלפים".

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום,

כיסא הנהג עדיין שבור והקרבורטור כתמול שלשום. והנה צצה לה בעייה חדשה, אפשר לומר תעלומה. אולי תוכלו לעזור לי לפתור לי את החידה: איך נעלו את ה403 כך שאי אפשר היה להכנס פנימה?

בדלתות הקדמיות ישנו מנעול על הידית עצמה המונעת לחיצה ובכך את פתיחת הדלת. כמו כן ישנו מנעול נוסף השולט בכפתור הרמה וגם הוא מונע פתיחת הדלת. שלא כמו המיגון המתקדם בדלתות הקדמיות, הדלתות האחוריות חפות כל אמצעי הגנה מפני פתיחה לא רצויה.

לפניכם התמונות של הדלתות.

למשהוא יש רעיון?

P1040063.jpg

P1040062.jpg

פורסם
שלום,

כיסא הנהג עדיין שבור והקרבורטור כתמול שלשום. והנה צצה לה בעייה חדשה, אפשר לומר תעלומה. אולי תוכלו לעזור לי לפתור לי את החידה: איך נעלו את ה403 כך שאי אפשר היה להכנס פנימה?

בדלתות הקדמיות ישנו מנעול על הידית עצמה המונעת לחיצה ובכך את פתיחת הדלת. כמו כן ישנו מנעול נוסף השולט בכפתור הרמה וגם הוא מונע פתיחת הדלת. שלא כמו המיגון המתקדם בדלתות הקדמיות, הדלתות האחוריות חפות כל אמצעי הגנה מפני פתיחה לא רצויה.

לפניכם התמונות של הדלתות.

למשהוא יש רעיון?

עד כמה שידיעתי משגת - המנעול המקורי היה בידית, המנעול הנוסף - זה פיתוח של אחד הבעלים הקודמים, אני משוכנע שהמפתחות לא היה זהים ל- 2 המנעולים, כי המנעול התחתון לא מקורי.

מצא משה

פורסם

איך נועלים את הדלתות הצדדיות האחוריות של כל הרכבים המודרניים?

גם שם אין מנעולים בדלתות האחוריות.

 

היום עושה את זה נעילה מרכזית, ברכבים יותר מיושנים אתה עושה את זה ידנית ע"י לחיצה על כפתור הנעילה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ובכן, נפתרה התעלומה.

נעילת הדלתות האחוריות מתבצע ע"י מנגנון מתוחכם, ולא ע"י כפתור.

על מנת לנעול את הדלת האחורית יש להזיז את ידית פתיחת הדלת מבפנים לצד שכנגד פתיחת הדלת.

בתמונה הראשונה הדלת במצב פתוח (לחצן ידית חיצוני מפעיל מנגנון פתיחת דלת)

ובתמונה השנייה הדלת במצב נעול (לחצן ידית חיצונית תקוע).

הצרפתים חסכו כפתור...

תודה לכל המשיבים בעניין.

P1040064.jpg

P1040065.jpg

פורסם
זה גם בפיג'ו 104 אותו רעיון רק שהידית למעלה קצת מתחת לחלון וגם בעוד פיג'ואים ישנים.

 

פטנט צרפתי מוכר... גם ברנו. החל מדופין (דגם יבוא) וכלה ברנו 12.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לבאי הפורום.



זה זמן רב לא כתבתי אך זה לא אומר שהפזו' שבתה. לא מעט קרה מאז.

1) קניתי קרבורטור Solex32 חדש אך לא התקנתי אותו מכיוון שהוא לא זהה למקורי שברכב (אפרסם שרשור נפרד בנושא).

2) המנוע לא עובד חלק. יודעי דבר אמרו לי שבוכנה אחד מזייפת. צריך לבצע אבחון מנוע. יש ממליצים באזור פרדס-חנה, זיכרון?

3) היה לי סיפור שמאז אני משתדל לא להתרחק מהבית יותר מידי. מעשה שהיה כך היה:

עד לפני חודשיים הייתי נוסע פעם בשבוע לעבודה (כחצי שעה בכביש פתוח) עד שיום אחד בעודי גולש לחניון בעבודה נשמע פיצוץ עמום מתא המנוע שלאחריו דוושת הקלץ' חדלה מלתפקד. כמובן שנתקעתי במקום הכי לא מתאים ושניות אח"כ כבר נוצר לו פקק בכניסה לחניון. מייד הוזעקו חברי למחלקה בעבודה שדחפו את הרכב החוצה מהחניון. המאמץ היה לא קל שכן זהו חניון תת קרקעי והיציאה במעלה תלול. אחרי שגמרו לצחוק עלי ועל הגרוטאה שלי חיפשתי את הגורם לכל המהומה. ובכן, בפזו' אין כבל קלץ' וזה לא קלץ' הידראולי. הכוח המדוושת הקלץ' מועבר למצמד בעזרת מערכת מוטות מנופים וקפיצים. המוט המחבר בין דוושת הקלץ' לבין מנוף המצמד נכנע לזמן ולעייפות החומר ופשוט נבקע לשניים. אחד מעובדי התחזוקה סייע לי וריתך את המוט השבור וכעת המוט חזר לתפקד (עד הפעם הבאה). שאלה למומחים: אני מפחד שהמוט שנבקע זוהי סנונית ראשונה בשרשרת תקלות שמקורן בעייפות החומר. עד כמה הפרנויה שלי מוצדקת?

מכל מקום, אני מחפש מוט חדש (ראה תמונה חלק מספר 2150.19/21/22).

4) מצאתי לי קצת זמן (מזל שיש מילואים) והכנתי את רכבי לחורף. פתחתי את דיפוני הדלתות, ניקיתי את תחתית הדלתות מחול ואבק של שנים, פתחתי את חורי הניקוז על מנת למנוע היקוות מים וכתוצאה מכך ריקבון בדלתות. כצעד מונע מרחתי גריז שחור בתחתית הדלתות למניעת התחמצנות המתכת במקומות הרגישים.

5) ניסיתי את משחת הפוליש והווקס החדשים שקניתי על איזור קטן באוטו. העבודה מאמצת (ידני ללא מכשור) אך התוצאה שווה את המאמץ.

תהינו מהתמונות

403-21G.jpg

P1050760.jpg

P1050752.jpg

P1050754.jpg

P1050756.jpg

P1050762.jpg


×
×
  • תוכן חדש...