Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דרוש חולץ גלגל תנופה (מיני)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!!

 

סוף סוף אחרי תקופה ארוכה התפנה לי קצת זמן, אז החלטתי לשנס את מותני ולהחליף למיני את הקלאץ' המחליק והמעצבן!

בסופ"ש האחרון התחלתי לפרק ושלפתי את המנוע החוצה.

כרגע אני תקוע ללא חולץ (והכל היה ידוע מראש) בשלב חליצת גלגל התנופה.

אשמח לעזרה גם מבחינת הכלי וגם מבחינת עצות מעשיות.

 

תודה מראש!

אור.

פורסם

שלום.

 

אתה חייב להבין שיש חולצים מאוד מאוד יקרים.

בזמן השימוש הם עלולים להינזק.

לאור נסיון מר בנושא ומהתשובות שקיבלתי אחרי גרימת נזק היו כאלה.

ככה זה היה!

אההה זה כלום שום דבר

מה אתה עושה מזה ענין וכן הלאה.

יש כלים מיוחדים ויקרים שבעלי מקצוע לא אוהבים להלוות מהסיבות שכתבתי.

בנוסף לדעתי גם מתוך נסיון קשה מאוד לחלוץ את המצמד הזה גם אם חולץ,

כרגע אצלי בשיפוץ מנוע מיני שמישהוא ניסה לחלוץ את הגלגל תנופה ושבר את כול ההוזינג.

 

 

בברכה בני .

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

 

אתה חייב להבין שיש חולצים מאוד מאוד יקרים.

בזמן השימוש הם עלולים להינזק.

לאור נסיון מר בנושא ומהתשובות שקיבלתי אחרי גרימת נזק היו כאלה.

ככה זה היה!

אההה זה כלום שום דבר

מה אתה עושה מזה ענין וכן הלאה.

יש כלים מיוחדים ויקרים שבעלי מקצוע לא אוהבים להלוות מהסיבות שכתבתי.

בנוסף לדעתי גם מתוך נסיון קשה מאוד לחלוץ את המצמד הזה גם אם חולץ,

כרגע אצלי בשיפוץ מנוע מיני שמישהוא ניסה לחלוץ את הגלגל תנופה ושבר את כול ההוזינג.

 

 

בברכה בני ל.

 

בני ל. היקר,

 

שכחתי את הל.

בלי ה- ל זה לא זה...:twisted:

פורסם
בני ל. היקר,

 

שכחתי את הל.

בלי ה- ל זה לא זה...:twisted:

 

 

שלום

עופר אתה צודק קבל את התנצלותי הכנה

בני לללללללללללל!

ואולי סוף סוף תעלה כמה תמונות מהעגלה שלך ?

 

 

בברכה בני ל. :shock:

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

שלום לך

יש לי את הכלי המקורי שמוכרים במיני ספייר המשמש לחליצת גלגל התנופה

 

הכלי נמצא באיזור עפולה אם זה יעזור לך .

 

צור עימי קשר בנייד

052-2828563

 

ואני יעזור לך

 

מינימן

חתימתי עברה על כללי הפורום ולכן נערכה.

פורסם

תודה רבה.. החלטתי לקנות את החולץ בסופו של דבר.

דבריו של בני הגיוניים לגמרי.

 

תודה בכל מקרה!

שבת שלום!

×
×
  • תוכן חדש...