Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפוץ תא נוסעים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי פורד מונדאו MK1 שנת 96 לימיטד אדישן ואני מעוניין לשפץ את התא נוסעים שלה, הבעיות שיש לה הן:

בגלל החום כל חלק אפשרי בדשבורד התנפח, וגם פתחי המיזוג התגלו כמאוד עדינים והם שבורים לגמרי, אפילו הפלסטיק המרכזי מלא בסדקים(הבסיס איפה שהבלם יד וההילוך), וגם הבד של הגג כנראה יתייבש ויוצר אוהל מחנאות בתוך האוטו.

עכשיו, ממה שאני רואה אין כל כך תאי נוסעים במצב טוב מהשנים האלה, יש איזו שהיא אפשרות לשפץ אותו? אם כן אז תתנו בבקשה איזה מקום טוב שיודע לעשות את זה(או איזה מדריך עצמי אפילו באנגלית).

נ.ב: אם יש איזה שהוא מקום אמין שאתם מכירים שמוכר חלקים של פורד מונדאו אז תתנו בבקשה(במיוחד באזור הצפון).

 

תודה רבה לעוזרים

 

 

הנה התמונות:

צד שמאל של הדשבורד

20100612_154955_12062010049.jpg

כרית אוויר נוסע

20100612_155721_12062010050.jpg

כרית אויר נוסע(שימו לב להתנפחות גם מעל הפתח מיזוג)

20100612_160114_12062010051.jpg

המשטח של הדשבורד שנמצא בין הלוח שעונים לחלון הקידמי:

20100612_160456_12062010052.jpg

אותו המשטח רק הצילום מבחוץ:

20100612_160734_12062010053.jpg

פורסם

עוד תמונות:

 

אוהל מחנאות בתוך האוטו(הגג שנופל):

20100612_162500_12062010056.jpg

פתח מיזוג אמצע-שבורים:

20100612_162636_12062010057.jpg

כרית אויר נוסע-צד עליון:

20100612_162858_12062010559.jpg

פתח מיזוג נוסע שבור:

20100612_162305_12062010055.jpg

והנה האוטו עצמו(אני יודע שהוא מלוכלך אבל בזמן האחרון לעצמי לא היה לי זמן אז גם האוטו היה צריך לחכות...): 20100612_163301_12062010058.jpg

פורסם

בנוסף יש עוד כמה בעיות טכניות אם תוכלו לעזור בבקשה:

1) בישביל ליסוע ישר אני צריך להטות מעט את ההגה ימינה אחרת הוא מושך אותי שמאלה.

2)יש רעש נוראי מהמיטלים, חריקות נוראות פשוט.

3)בחצי שנה האחרונה המנוע משמיע רעש כזה של יללה של חתול מיסכן(אני מודה מאוד עדינה ולא כמו איזה סיטרואן ישנה)אבל עדיין רעש שלא היה עד היום.

4)הסל"ד באוטו בכלל לא יציב, בעמידה הוא כל הזמן עולה ויורד(בין 500 סל"ד ל-1700 סל"ד), ויש מקרים שהאוטו כאילו נכנס לבד לניוטרל והסל"ד מטפס עד לאיזה 2500 ופתאום במכה ההילוך משתלב(אבל זה קורה רק ברוורס).

5)טוחן שמן, בחודש האחרון הוא גמר גלון שלם.

6)כשמניעים את האוטו האורות בלוח שעונים דלוקים בעוצמה טובה אבל אחרי שמדליקים אורות ראשיים אז האורות בלוח שעונים יורדים ב70% עוצמה, ואני מאמין שעוד קשור לזה שכשאני רוצה להוריד/להרים את שני החלונות חשמל באותו זמן אז הם ממש מתקשים ועובדים לאט.

7)בעיה אחרונה שאני מצליח לזכור היא שהמזגן לא מתפקד, יש גז מלא וממה שבדקתי באינטרנט זה הנגד מהירויות(המזגן עובד רק בעוצמה הגבוהה ביותר וגם אז צולע), יש לכם רעיון אחר ואם זה עדיין הנגד מהירויות אז איפה אפשר להשיג בזול(הבנתי שזה עניין של 400 ש"ח)?

×
×
  • תוכן חדש...