Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי אתמול והיא בדיוק כל מה שייחלתי לה במשך כל השנים שנהגתי על מכוניות 1.6 סטייל ליסינג.

 

התמונות מגיעות רק עכשיו כי לא יכולתי לרדת מהרכב ופשוט נהגתי עד עכשיו, בלב ידעתי שתבינו אותי. :)

 

לא אכביר במילים, קבלו את הכלה (אני מזהיר מראש, אני צלם גרוע גרוע גרוע ואני מרגיש שאני קצת מבזה את הרכב עם התמונות האלו, אולי בהמשך יהיו תמונות טובות יותר):

 

Side.jpg

 

 

עדכונים בהמשך...

gti2.jpg

gti1.jpg

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הלבן ממש הולם אותה , רכב מדהים ויפה מאוד, שיהיה מזל טוב ותהנה כמה שיותר, הכל במגבלות החוק כמובן :wink: .

 

דרך אגב , אתה בחרת את לוחית הרישוי?

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

לטעמי שמים וארץ יותר יפה מהMK5.

תתחדש, אני בטוח שתהנה ממנה.

 

ידנית או DSG?

ולפחות בתמונה הג'נט נראה קצת קטן... אבל זה בטח 17, נכון?

Auto Emoción

פורסם

תתחדש!

נראית מעולה.:shock:

אלי כתב: הנהלת האתר מגנה בכל תוקף תחרויות בכבישים צבוריים,או כל סוג אחר של התפרעות ועבירה על חוקי התנועה!

*אבל אם אתם לוחצים, בחיית צלמו שנראה.

פורסם

המון תודות, הרכב הוא DSG, ביחס ל1.6 DSG7 שהייתה לי זמנית הגיר באוטו הזה עובד הרבה יותר טוב.

לוחית רישוי לא אני בחרתי והג'אנט אכן 17, תודות לכישורי הצילום שלי הצלחתי לגרום לו להראות קטן. :)

החבר'ה בצ'מפיון עשו התקנה יפה לקודן מאחוריי ההגה, לא כמו ב1.6 שהייתה אצלי בצורה בולטת לעין.

לגביי הניקיון של הרכב, קיבלתי אותו דיי נקי, ואצטרך לקחת למומחים לניקיון + ווקס + בחינת הצבע כי העיניים שלי לא מספיק מיומנות למציאת הפאקים.

 

היה לי הרבה זמן לפתח פחדים ולחצים מהרכישה הזאת ונכון לעכשיו הרכב פשוט עולה על כל ציפיותיי וכל חששותיי נעלמו כאילו לא היו.

 

אני למד אותו לאט לאט, כבר 300 ק"מ ביום וחצי, אני מת כבר שההרצה הזאת תסתיים כבר ואוכל לשחק איתו קצת יותר.

 

עם הרכב הזה אני מרגיש שבכל גיחה אני יוצא ליצירה חדשה, תענוג רצוף.

 

מומלץ מאוד לשרוטים, אגב היום ראיתי שהמחיר שלה ירד.

פורסם
המון תודות, הרכב הוא DSG, ביחס ל1.6 DSG7 שהייתה לי זמנית הגיר באוטו הזה עובד הרבה יותר טוב.

לוחית רישוי לא אני בחרתי והג'אנט אכן 17, תודות לכישורי הצילום שלי הצלחתי לגרום לו להראות קטן. :)

החבר'ה בצ'מפיון עשו התקנה יפה לקודן מאחוריי ההגה, לא כמו ב1.6 שהייתה אצלי בצורה בולטת לעין.

לגביי הניקיון של הרכב, קיבלתי אותו דיי נקי, ואצטרך לקחת למומחים לניקיון + ווקס + בחינת הצבע כי העיניים שלי לא מספיק מיומנות למציאת הפאקים.

 

היה לי הרבה זמן לפתח פחדים ולחצים מהרכישה הזאת ונכון לעכשיו הרכב פשוט עולה על כל ציפיותיי וכל חששותיי נעלמו כאילו לא היו.

 

אני למד אותו לאט לאט, כבר 300 ק"מ ביום וחצי, אני מת כבר שההרצה הזאת תסתיים כבר ואוכל לשחק איתו קצת יותר.

 

עם הרכב הזה אני מרגיש שבכל גיחה אני יוצא ליצירה חדשה, תענוג רצוף.

 

מומלץ מאוד לשרוטים, אגב היום ראיתי שהמחיר שלה ירד.

המחיר ירד !? איפה ? מי ? מה ? בקיצור, אם תוכל מעט לפרט אהיה אסיר תודה. אני לא ראיתי כלום בענין.


×
×
  • תוכן חדש...