Jump to content

DEKRA

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של DEKRA

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם רציתי לשאול אם ידוע למישהו על רעשים מתכתיים מגיר DSG בפולסוואגן ג'טה דיזל הרעשים החלו לי לאחר שנתיים של נסיעה ברכב הנ"ל אודה למי שיגיב,תודה ושבת שלום.
  2. תתחדש בן אדם,לבן הולם אותה מאוד!
  3. UP הרכב עומד מתחת לבית 16.000
  4. כאמור בכותרת,סיוויק האצ'בק 1993 מנוע 1500 16V בריא 163,000 ק"מ ידנית מקורית יד 4 (ברשיונות 03) טסט עד אוגוסט צמיגים קד' חדשים (KUMHO) מצבר בן חצי שנה לאחרונה עברה טיפול שוטף בחלפים מקוריים של הונדה (פלאגים שמנים פילטרים) על הדרך הוחלפו גומית צירייה+גומיית הגה AKA "גרמושקה". הרכב מקורי לחלוטין ללא שיפורים וקישקושים,פנים הרכב שמור כחדש למעט קרע במושב הנהג,חיצונית נראה טוב. על הרכב מורכבים ג'אנטים מקוריים של סיוויק קופה+ימסרו במעמד הקניה הג'אנטים המקוריים. אני משאיר קומפ' של מורל ויש אופציה בתשלום סמלי להשאיר מערכת נחמדה. אני לא בדקתי את הרכב בעת הקניה (העליתי אותו על ליפט אצל חבר) ולכן אני לא יכול להתחייב על שלדה. הרכב נוסע נהדר ,וחסכוני ביותר. אני מוכר אותו מחוסר שימוש,אני לא יודע מה המחירון והוא לא כ"כ מעניין אותי תמכר ב16,500 א"שח זמין כל יום עד חצות. אסי 0503014565
×
×
  • תוכן חדש...