Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5513 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה קטנה נוספת

כיצד מעלים את החלונות עם נעילת הרכב?

כעקרון אני לוחץ לחיצה ארוכה על הנעילה ורק אז החלונות עולים, אם אני מוריד את האצבע מהכפתור החלונות נעצרים.

 

מה עושים?

Golf 2008 MK5

פורסם

אין מה לעשות ,

זה מה שהותקן בפולקסווגן.

ככה גם מגיעים דגמי סקודה החדשים והפולקסווגן החדשים.

 

 

פשוט להקפיד ללחוץ ארוך ולוודא שהכל סגור.

פורסם

יש לי את אותה התופעה.

בגולף הקודמת שלי כאשר לחצתי על נעילה היתה סגירת חלונות אוטומטית.

שאלתי ואמרו לי שזה אפשרי לשנות בתוכנה - כדי שחלונות יסגרו לבד ולא ע"י השלט שצריך ללחוץ עד סוף הסגירה.

קובי

:-)

פורסם
אני ממש אבל ממש לא מעוניין לבקר במוסך המרכזי

אין משהו אחר?

 

אין לך ברירה או גש למוסך רון.

 

בעיקרון לחיצה קצרה נועלת את הרכב ומעלה את כול החלונות. אופציה זו הייתה קיימת בכול דגמי גולף דור 5 החל מהימים הראשונים שהרכב נמכר בארץ ועד סוף דגמי 2006 בערך, לאחר מכן הייצרן ביטל אפשרות זו מסיבה כולשהי.

 

ייתכן שניתן לאפשר אופציה זו על-ידי שינוי בפרמטרים במחשב הנוחות.

__________________

איזה כייף לי :)

פורסם

כמו שאמרתי מקודם - נאמר לי בצמפיון שזה בתוכנה, ויש אפשרות לשנות את זה.

 

נחכה לרון ואם הוא מכיר נבצע עלייה לרכב אליו :)

 

יום טוב

קובי

קובי

:-)

פורסם
האם אני יכול לשנות באמצעות כבל VAG ומחשב נייד?

היכן נמצא הפרמטר?

 

במידה ורכשת תוכנה מקורית ועדכנית+כבל מקורי לרכב שברשותך אזי ניתן לבצע את השינוי בתפריט שנקרא:

Central Convenience Module

 

במידה ויש ברשותך כבל סיני+גירסה ישנה של VAG-COM בדוק האם ניתן להכנס למודול Central Convenience Module.

 

מודול (מחשב) נוחות מתקשרים בפרוטוקול CAN-BUS וחלק מהרכיבים מתקשרים בתקשורת LIN ככה שהסיכוי שכבל סיני ותוכנה ישנה יעשו את העבודה קלוש.

איזה כייף לי :)

פורסם

מעולה מרק

תודה רבה

אבדוק אחר הצהריים

 

וכמו שאני מכיר את מוסכי צ'מפיון, הביקור יעלה לפחות 300 ש"ח

Golf 2008 MK5

פורסם
לא מצאתי את הפרמטר כלל

הייתי אצל רון היום, אמר שיבדוק ויחזור אלי

 

תודיע לי בבקשה מה רון אומר לך, ואשמח לבצע גם את השינוי.

קובי

:-)

×
×
  • תוכן חדש...