Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5865 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום..יש לי אודי s3 שנת 2008

רציתי לדעת אם במידה ואני מתקין לייזר פרוטקטור הוא יכנס לתוך הגריל ללא חיתוך או ניסור ואם בכלל אפשר לחתוך אותו.

 

תודה מראש.

HU-pioneer p99rs|comp-hertz hi energy xl |amp 1-FA 2150x|amp 2-FA 1.6|sub-hx300d

פורסם

למה לחתוך?

מפרקים את הגריל, מוצאים דרך לעגן את העיניות בכל צד (לפרוטקטור עינית אחת) וסוגרים את העסק.

 

אפשר לשאול למה החלטת ללכת דווקא על לייזר פרוטקטור ולא על בליינדר (M25/M27) ?

פורסם

אני הבנתי שהפרוטקטור יותר יעיל מהבליינדר. תקן אותי אם אני טועה..

HU-pioneer p99rs|comp-hertz hi energy xl |amp 1-FA 2150x|amp 2-FA 1.6|sub-hx300d

פורסם

הפרוטקטור חוקי - וזה מאוד משמעותי לעומת הבליינדר.

 

אם שוטר יתפוס אותך עם הבליינדר הוא יכול להחרים ולעשות בעיות, עם הפרוטקטור הוא לא יכול לעשות כלום.

פורסם

יש לי משבש escort shfter zr3 שלא מותקן ברכב בגלל כל העניין שהוא גדול ןצריך לחתןך את הגריל (כך אמר לי המתקין שלי)

לכן רציתי לדעת אם יש אפשרות להתקין ללא החיתוך ואם יש לכם איזה מתקין ממולץ במרכז הארץ

HU-pioneer p99rs|comp-hertz hi energy xl |amp 1-FA 2150x|amp 2-FA 1.6|sub-hx300d

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

נכנס בקלות בלי חיתוכים.

אמרו שלא מפרסמים כאן בלי רשות של רגע ודודלי :shock:, בסדר.

שמו אותי במעקב של שני גורילות, גם זה בסדר.

פורסם

זה לא לילדים ! כשתגדל יספרו לך....

אמרו שלא מפרסמים כאן בלי רשות של רגע ודודלי :shock:, בסדר.

שמו אותי במעקב של שני גורילות, גם זה בסדר.

פורסם
הפרוטקטור חוקי - וזה מאוד משמעותי לעומת הבליינדר.

 

אם שוטר יתפוס אותך עם הבליינדר הוא יכול להחרים ולעשות בעיות, עם הפרוטקטור הוא לא יכול לעשות כלום.

 

 

מה עוזר חוקי אם אקדחי החניה החדשים מזהים אותו כמשבש ?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...