Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5195 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למי יש את האוטו ויכול להגיד אם הוא טוב או לא?

 

נהגתי עליו ומאוד אהבתי. יותר מהפיאסטה של פורד. המחיר אמנם יקר אבל אולי שווה להשקיע.

 

ומה לגבי הצבע? יש למישהו צבע שחור ויכול להניא אותי מזה ? :)

מעולם לא היה לי רכב בצבע שחור.. אני מתלבט בין שחור לאפור או אולי בכלל לבן (איכס אבל בשביל הפרקטיות)

 

תודה חברה

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לגבי צבע,

שחור הולם את הפולו מאוד, לדעתי. הבעיה עם שחור ...קשה לשמור על האוטו שיראה נקי. טיפה אבק וכבר רואים הכל. לא צבע פרקטי. גם בקלות רואים עליו את כל השריטות שצצות אפילו מהשטיפה.

אפור - לא ראיתי.

לבן - מאוד הולם אותה, נראית יוקרתית משהו. אני לאחרונה שקלתי את הפולו הידנית (1.4) וללא ספק הייתי לוקח אותה בלבן אם הייתי מחליט שהיא האחת בשבילי.

פורסם

ולמה היא לא הייתה האחת בשבילך ??

 

לבן - לא משהו בעיני. נדלקתי על השחור.

 

אבל אני ממש אשמח אם מישהו שרכש את ה-TSI יתן חוות דעת

פורסם

היא כמעט הייתה האחת.

עד ש..הבנתי שהמבצע על הסיאט איביזה עדיין תקף.

היה הרבה יותר אקטואלי עבורי - 10K פחות ואיבזור ברמה יותר גבוהה

אבל אם לא המבצע זו ללא ספק מועמדת #2.

שחור גם תפור עליה היטב

פורסם

איך אפשר להשוות בכלל?

 

האיביזה למרות האבזור עם מנוע 1.4 חלש לעומת ה-TSI שבאמת יש לו כוח.

 

לא?

פורסם

אפשר להשוות כי שתי המכוניות הן סופר מיני.

אבל הגיר, מנוע והמחיר שונים.

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

פורסם
איך אפשר להשוות בכלל?

 

האיביזה למרות האבזור עם מנוע 1.4 חלש לעומת ה-TSI שבאמת יש לו כוח.

 

לא?

 

אפשר להשוות כי הפולו יקרה ב-25000 שקלים וכל מה שהיא מציעה בתמורה זה המנוע. בכל מקרה, המחיר הוא גורם ההרתעה היחידי למכונית שבבסיסה היא בהחלט טובה. אם הוא היה זול יותר - היא הייתה משתלמת בהחלט.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

פולו עולה 111K במבצע.

 

כשאין מבצע - המחיר שלה עובר את ה-115K בשמחה רבה (ואיפה התוספת על חישוקי סגסוגת, למשל?).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
פולו עולה 111K במבצע.

 

כשאין מבצע - המחיר שלה עובר את ה-115K בשמחה רבה (ואיפה התוספת על חישוקי סגסוגת, למשל?).

 

ואם מה מגיע ה fabia 1.2tsi 105bhp eleg? ויש צפי מחירים לסביבות אוג'10 ?

פורסם

אותו המחיר שהיה ב-1.6, שזה אומר 110K - אם איני טועה. הפביות המתוחות יגיעו עם ר"ד מקורי - לא יודע מה לגבי שליטה מההגה, יתכן שכן.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

ובכל זאת אני חוזר לעניין:

 

מישהו בפורום המכובד הזה הוא בעליו של פולו חדשה ויכול לתת חוות דעת על הרכב? (TSI)

 

איזה צבע מתאים לרכב לדעתכם? (אני יודע שזאת שאלה אישית אז אני עושה סקר חח)

פורסם
פולו עולה 111K במבצע.

 

כשאין מבצע - המחיר שלה עובר את ה-115K בשמחה רבה (ואיפה התוספת על חישוקי סגסוגת, למשל?).

 

האם המבצע הזה רץ בימים אלו?

אתה יודע אם הם מציעים גם מבצעי מימון?

אתם חושבים שהמחיר צפוי לרדת בשבועות הקרובים בגלל היורו?


×
×
  • תוכן חדש...