Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5197 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חברים ,קצת צרכנות חכמה .

לא לתת יד לחזירות היבואנים .

כל אחד רוצה רכב חדש ,מהיר ,יפה אבל חשוב גם לתת רף מסויים לכמה שאנחנו מוכנים לשלם.

מדובר ביבואן שנותן רק שנתיים אחריות על רכב מיני ומתמחר אותה בצורה שערורייתית בעיניי.

אין ברשותי רכב כזה אבל נהגתי בו כי יש לחבר שלי והרכב זריז ונוח מאוד לנהיגה אבל ישנם רכבים רבים שנותנים את אותם נתונים ומחירם נמוך יותר.

תנו קצת יד נגד החזירות של היבואנים כדי שכולם נרוויח בעתיד

 

השאלה מה זה חזירות? כמו שנתתי דוגמא, הרכב הנ"ל באותה הרמת אבזור נמכר בגרמניה באזור ה100 אלף שקל, בארץ היא נמכרת ב112, בעיניי זה לא כזה הפרש עצום, בתבחשב במדינה בה אנחנו חיים.

אשמח לשמוע איזה רכבים נותנים את אותם הנתונים ומחירם נמוך יותר? כי בזמן שאני חיפשתי וקניתי את הרכב לא מצאתי אלטרנטיבה יותר טובה בתקציב הזה.

 

לגבי האחריות - מסכים ששנתיים אחריות זה צחוק, אבל המקרה הזה לא רק בארץ, אתם מוזמנים להכנס לאתרי פולקסווגן ברחבי העולם ולראות שברובם זה גם שנתיים, ושנה שלישית זה אחריות של רצון טוב/מוגבל קילומטרז'.


×
×
  • תוכן חדש...