Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5197 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לי יש פולו בת 7 חודשים, עם פחות מ- 10,000 ק"מ. ואני חייב לציין את הרכב לטובה, יושב טוב על הכביש, מזנק ברמזור, יחסית אוכל פחות דלק (לי יוצא ליטר דלק אחד ל-14 ק"מ) אבל:

משהו בארודינמיקה שלה לוקה בחסר, שאתה נוסע עם חלון פתוח, הרוח שוברת חזק פנימה (משהו שאין למשל בסיאט החדשה) ויוצא שאי אפשר כל כך לנסוע עם חלון פתוח במהירות של יותר מ-10 קמ"ש.

כחודש לאחר שקניתי אותה, במהלך נסיעה, ההגה כוח הפסיק לעבוד ונדלקה נורה, במוסך בוצע עידכון לתוכנת המחשב שפתרה את הבעיה, מדאיג אם זה היה קורה בכביש החוף במהירות של 100 קמ"ש!

היו לה ועדין יש לה רעשים של "רעידות מטרידות" מריצפת הרכב מהמושב שלי הנהג, הרכב ביקר במוסך, והתברר שישנה איזה שהיא צנרת שהיא לא מחוזקת/מחוברת לשילדת הרכב וגורמת לרעש, חיזקו/הבריגו, נסעתי ואז התברר שהרעש ממשיך, בבדיקה במוסך התברר שהמשך הצנרת גם לא היה מחובר טוב והנושא תוקן. עד שלפני שבוע שוב הרעשים חזרו והפעם יותר חזק מלפני זה! מצריך ביקור חוזר במוסך, שוב!

בנוסף, לאחרונה בהילוך ראשון/שני האוטו לפעמים רועד.. כאילו אין לו כוח והוא "נחנק".. משהו שצריך לבדוק את המקור שלו.

ואתמול היה לי משהו מעניין, אני מתדלק, הרכב כבוי, ואחרי שסיימתי תידלוק, ואני מניע את הרכב, והוא עומד ככה דקה.. פתאום, ללא סיבה, הוא כבה! שוב, מדאיג אם כזה דבר היה קורה לי בנסיעה..

אז נכון, הרכב קטן וחסכוני אבל סובל ממגוון בעיות שלא הייתי מצפה להיתקל בהם ברכב חדש שעלה 115,000 ש"ח! עם כל כך מעט ק"מ ובגילו הצעיר. תתארו לעצמכם את מחלות הרכב שהוא יהיה בוגר יותר?

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש לי פולו 1.4 שקיבלתי לפני כ3 שבועות. ידנית.

התלבטתי מאוד בין הצבע הלבן והמחמיא (אבל טיפה נדוש)

לבין השחור המאוד מחמיא (אבל גם קצת ערסי ומתלכלך בקלות. שריטות שרואים . וכו' וכו')

 

לדעתי, רכב שחור זה קצת כמו הקרחת שרוצים לעשות בגיל 16 (בערך). מתנסים פעם אחת ומסיקים מסקנות :)

 

 

הלכתי על השחור כמובן. נראה פשוט מדהים.

 

העלתי תמונה כאן - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2927314&postcount=51

 

בקרוב אעלה עוד.

פורסם
לי יש פולו בת 7 חודשים, עם פחות מ- 10,000 ק"מ. ואני חייב לציין את הרכב לטובה, יושב טוב על הכביש, מזנק ברמזור, יחסית אוכל פחות דלק (לי יוצא ליטר דלק אחד ל-14 ק"מ) אבל:

משהו בארודינמיקה שלה לוקה בחסר, שאתה נוסע עם חלון פתוח, הרוח שוברת חזק פנימה (משהו שאין למשל בסיאט החדשה) ויוצא שאי אפשר כל כך לנסוע עם חלון פתוח במהירות של יותר מ-10 קמ"ש.

כחודש לאחר שקניתי אותה, במהלך נסיעה, ההגה כוח הפסיק לעבוד ונדלקה נורה, במוסך בוצע עידכון לתוכנת המחשב שפתרה את הבעיה, מדאיג אם זה היה קורה בכביש החוף במהירות של 100 קמ"ש!

היו לה ועדין יש לה רעשים של "רעידות מטרידות" מריצפת הרכב מהמושב שלי הנהג, הרכב ביקר במוסך, והתברר שישנה איזה שהיא צנרת שהיא לא מחוזקת/מחוברת לשילדת הרכב וגורמת לרעש, חיזקו/הבריגו, נסעתי ואז התברר שהרעש ממשיך, בבדיקה במוסך התברר שהמשך הצנרת גם לא היה מחובר טוב והנושא תוקן. עד שלפני שבוע שוב הרעשים חזרו והפעם יותר חזק מלפני זה! מצריך ביקור חוזר במוסך, שוב!

בנוסף, לאחרונה בהילוך ראשון/שני האוטו לפעמים רועד.. כאילו אין לו כוח והוא "נחנק".. משהו שצריך לבדוק את המקור שלו.

ואתמול היה לי משהו מעניין, אני מתדלק, הרכב כבוי, ואחרי שסיימתי תידלוק, ואני מניע את הרכב, והוא עומד ככה דקה.. פתאום, ללא סיבה, הוא כבה! שוב, מדאיג אם כזה דבר היה קורה לי בנסיעה..

אז נכון, הרכב קטן וחסכוני אבל סובל ממגוון בעיות שלא הייתי מצפה להיתקל בהם ברכב חדש שעלה 115,000 ש"ח! עם כל כך מעט ק"מ ובגילו הצעיר. תתארו לעצמכם את מחלות הרכב שהוא יהיה בוגר יותר?

 

האם אתה יכול לפרסם צריכת דלק מעודכנת בנסיעה עירונית? ובנסיעה חוץ עירונית?

פורסם
האם אתה יכול לפרסם צריכת דלק מעודכנת בנסיעה עירונית? ובנסיעה חוץ עירונית?

אני לא נוסע עירוני כמעט.. אני גר מחוץ לעיר ועובד מחוץ לעיר, הרכב שלי נוסע רוב הזמן מעל 80 קמ"ש

והצריכה שאני בודק קבוע נעה בין 13.5 קמ לליטר לבין 14.5 קמ לליטר שהיה שנסעתי לת"א וחזרתי..

פורסם

1.2TSI

 

בעיר סביבות 1:10 (אפשרי גם 8-9 עם פקקים רציניים)

בין עירוני סביבות 1:14 (אפשרי להגיע גם ל 16 עם כביש ריק)

 

אל תצפה 1:20 וגם לא ל 1:18

פורסם

מעניין.

מה אופי הנהיגה שלך ובאיזו עיר זו שאתה מייחס לה את הצריכה? מישורית כמו ת"א או הררית כמו י-ם?

כי...הצריכה לא משהו. זכור לי של-1.2 היו נתונים גבוהים יותר מאלו בדפי הפורום

פורסם
1.2TSI

 

בעיר סביבות 1:10 (אפשרי גם 8-9 עם פקקים רציניים)

בין עירוני סביבות 1:14 (אפשרי להגיע גם ל 16 עם כביש ריק)

 

אל תצפה 1:20 וגם לא ל 1:18

 

אייל, הצריכת דלק שלך די איומה - איך לעזאזל אתה מגיע לזה?!

 

בעיר הצריכה לא יורדת מ-1:10 (בפקקים הרציניים) ובכיף נושקת ל-1:13+.

בביניערוני לא יורד מ-1:14, ובקלות רבה (ובנהיגה מאוד רגועה ושלווה) גם הגעתי ל-1:21 מדוד :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

פשוט, הוא נוסע בעיר אחרת.

 

תתפלאו אילו הבדלים יכולים להיות בין נהיגה עירונית בעיר אחת בהשוואה לעיר אחרת.

 

בבין עירוני, תשוו מהירות שיוט ואופי נסיעה. אולי הוא מקבל 1:14 בשיוט על 140 ועקיפות לרוב ואתה מקבל 1:18 בשיוט על 90 בימני.

 

במהירות שיוט קבועה של 100 קמ"ש מתל אביב לירושלים, הצלחתי לפני כמה שנים טובות לעשות 1:16 עם פיז'ו 306 1.8 אוטומטי, שידוע כבזבזן גדול.

פורסם
1.2TSI

 

בעיר סביבות 1:10 (אפשרי גם 8-9 עם פקקים רציניים)

בין עירוני סביבות 1:14 (אפשרי להגיע גם ל 16 עם כביש ריק)

 

אל תצפה 1:20 וגם לא ל 1:18

 

 

לאבא שלי ג'טה DSG + 1.4TSI והצריכה שלו הרבהההההההה יותר טובה ממה שרשמת

עירוני 1:12.5-13 בין עירוני 1.15.5-16.5

 

איך הצלחת לרדת ל פחות מ 10 בעיר ? (בורה ישנה של 2001 (1.6) הייתה עושה 1:9.5-10)

פורסם
לי יש פולו בת 7 חודשים, עם פחות מ- 10,000 ק"מ. ואני חייב לציין את הרכב לטובה, יושב טוב על הכביש, מזנק ברמזור, יחסית אוכל פחות דלק (לי יוצא ליטר דלק אחד ל-14 ק"מ) אבל:

משהו בארודינמיקה שלה לוקה בחסר, שאתה נוסע עם חלון פתוח, הרוח שוברת חזק פנימה (משהו שאין למשל בסיאט החדשה) ויוצא שאי אפשר כל כך לנסוע עם חלון פתוח במהירות של יותר מ-10 קמ"ש.

כחודש לאחר שקניתי אותה, במהלך נסיעה, ההגה כוח הפסיק לעבוד ונדלקה נורה, במוסך בוצע עידכון לתוכנת המחשב שפתרה את הבעיה, מדאיג אם זה היה קורה בכביש החוף במהירות של 100 קמ"ש!

היו לה ועדין יש לה רעשים של "רעידות מטרידות" מריצפת הרכב מהמושב שלי הנהג, הרכב ביקר במוסך, והתברר שישנה איזה שהיא צנרת שהיא לא מחוזקת/מחוברת לשילדת הרכב וגורמת לרעש, חיזקו/הבריגו, נסעתי ואז התברר שהרעש ממשיך, בבדיקה במוסך התברר שהמשך הצנרת גם לא היה מחובר טוב והנושא תוקן. עד שלפני שבוע שוב הרעשים חזרו והפעם יותר חזק מלפני זה! מצריך ביקור חוזר במוסך, שוב!

בנוסף, לאחרונה בהילוך ראשון/שני האוטו לפעמים רועד.. כאילו אין לו כוח והוא "נחנק".. משהו שצריך לבדוק את המקור שלו.

ואתמול היה לי משהו מעניין, אני מתדלק, הרכב כבוי, ואחרי שסיימתי תידלוק, ואני מניע את הרכב, והוא עומד ככה דקה.. פתאום, ללא סיבה, הוא כבה! שוב, מדאיג אם כזה דבר היה קורה לי בנסיעה..

אז נכון, הרכב קטן וחסכוני אבל סובל ממגוון בעיות שלא הייתי מצפה להיתקל בהם ברכב חדש שעלה 115,000 ש"ח! עם כל כך מעט ק"מ ובגילו הצעיר. תתארו לעצמכם את מחלות הרכב שהוא יהיה בוגר יותר?

 

לקרוא ולא להאמין: קנה רכב חדש, אחרי 7 חודשים היו לו: הגה כוח שהפסיק לעבוד, רעשים שדורשים ביקור חוזר במוסך ועדיין לא נפתרו, רעידות בהילוך ראשון/שני, הרכב נכבה ללא סיבה. אבל מה, הוא חייב לציין את הרכב לטובה! נכון שיש אחוז מסויים של רכבי לימון, אבל ברכב סופר מיני חדש ועוד מהיקרים בשוק הייתי מצפה לבקרת איכות קצת יותר טובה.

פורסם

אני אחדד את סביבת הנהיגה שלי: (אולי הגזמתי ל 1:8, אבל יצא לי לרדת מתחת ל 10 המון פעמים)

 

ת"א - ר"ג:

בוקר: כביש גהה (אי אפשר לנסוע)

אחרי צהריים: דרך השלום: ( אי אפשר לנסוע)

 

סביבה בין עירונית:

ת"א - חיפה בכביש ריק האוטו עשה 1:15

פורסם
לי יש פולו בת 7 חודשים, עם פחות מ- 10,000 ק"מ. ואני חייב לציין את הרכב לטובה, יושב טוב על הכביש, מזנק ברמזור, יחסית אוכל פחות דלק (לי יוצא ליטר דלק אחד ל-14 ק"מ) אבל:

משהו בארודינמיקה שלה לוקה בחסר, שאתה נוסע עם חלון פתוח, הרוח שוברת חזק פנימה (משהו שאין למשל בסיאט החדשה) ויוצא שאי אפשר כל כך לנסוע עם חלון פתוח במהירות של יותר מ-10 קמ"ש.

כחודש לאחר שקניתי אותה, במהלך נסיעה, ההגה כוח הפסיק לעבוד ונדלקה נורה, במוסך בוצע עידכון לתוכנת המחשב שפתרה את הבעיה, מדאיג אם זה היה קורה בכביש החוף במהירות של 100 קמ"ש!

היו לה ועדין יש לה רעשים של "רעידות מטרידות" מריצפת הרכב מהמושב שלי הנהג, הרכב ביקר במוסך, והתברר שישנה איזה שהיא צנרת שהיא לא מחוזקת/מחוברת לשילדת הרכב וגורמת לרעש, חיזקו/הבריגו, נסעתי ואז התברר שהרעש ממשיך, בבדיקה במוסך התברר שהמשך הצנרת גם לא היה מחובר טוב והנושא תוקן. עד שלפני שבוע שוב הרעשים חזרו והפעם יותר חזק מלפני זה! מצריך ביקור חוזר במוסך, שוב!

בנוסף, לאחרונה בהילוך ראשון/שני האוטו לפעמים רועד.. כאילו אין לו כוח והוא "נחנק".. משהו שצריך לבדוק את המקור שלו.

ואתמול היה לי משהו מעניין, אני מתדלק, הרכב כבוי, ואחרי שסיימתי תידלוק, ואני מניע את הרכב, והוא עומד ככה דקה.. פתאום, ללא סיבה, הוא כבה! שוב, מדאיג אם כזה דבר היה קורה לי בנסיעה..

אז נכון, הרכב קטן וחסכוני אבל סובל ממגוון בעיות שלא הייתי מצפה להיתקל בהם ברכב חדש שעלה 115,000 ש"ח! עם כל כך מעט ק"מ ובגילו הצעיר. תתארו לעצמכם את מחלות הרכב שהוא יהיה בוגר יותר?

אותה תגובה בדיוק ואותם מילים בדיוק בשני שירשורים שונים שצפיתי בהם!

מה נסגר איתך בן אדם? יש לך אחוזים בחברה אחרת שאתה מדבר ככה על הפולו? שני תגובות זהות, עשית העתק הדבק ? :lol:

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום! לי יש פולו 1.2 TSI בת 5 חודשים עם 6000 ק''מ בצבע שחור.

1. לגבי הצבע של הרכב, נכון שעל הצבע השחור רואים את כל השריטות ואבק אבל לדעתי הרכב נראה טוב(פעם בחצי שנה תעשה פוליש עדין ואתה מסודר) אך לטעמי צבע שחור מחייב אותך בחישוקי מגנזיום מה שמקנה לאוטו מראה אחר לגמרי.

2. לגבי המנוע והגיר , אישית לא נתקלתי עדיין בבעיות עם הרכב,ביקרתי מס' פעמים במוסך לצורך עדכוני תוכנה אשר יוצאים כל מס' חושדים לטובת שיפורים של ניהול המנוע והגיר, הוספת דיסקית מרווח למערכת טורבו ובידוד לצינור דלק על מנת למנוע רעשים בהילוך סרק. הבעיות הלא רציניות האלה נפוצים מאוד בקרב מנועי 1.2 TSI בכל הרכבים ונפתרים ללא בעייה במסגרת האחריות.

השילוב של המנוע TSI וגיר DSG הוא עושה את העבודה כמו שצריך, ולמרות שהנפח הוא רק 1.2 אבל יש לו כח זמין וממש מרגישים

אותו.והשילוב של ההילוכים הוא מאוד עדין וכמעט לא מורגש.

3.לגבי הנסיעה , האוטו נוסע מעולה , ההרגשה בזמן הנהיגה כאילו שאתה נוהג ברכב משפחתי ולא סופרמיני, התנהגות מאוד טובה של הרכב גם במהירויות הגבוהות ובכבישים עם הרבה עיקולים, האוטו פשוט יציב וגם הבידוד של הרעשים הוא די טוב , נכון שבמהירויות "הגבוהות" שומעים את הרעש של הכביש , אך עדיין זה בכלל לא נורא.

4. לגבי צריכת דלק, זה מאוד תלוי בצורת הנהיגה , מניסיון עם נהיגה רגועה עירוני 1/14-16 ובינעירוני 1/18-20 .

5. בגדול אני מאוד מרוצה מהרכב, ולא מתחרט על המחיר הגבוה ששילמתי על הרכב סופרמיני, אבל במקומך הייתי גם שוקל את האפשרות של סקודה פאביה במחיר של 100K שווה בדיקה, תעשה נסיעת מבחן ואז תוכל להחליט.

פורסם

הפולו 1.2 TSI הוא בקלות רכב הסופרמיני הכי טוב שפשר לקנות וההפרש בכסף שווה את זה.

ד"א, אפילו ה1.4 עולה על המתחרות בכל פרמטר. מי שנהג עליהן- יודע.

 

איכות החומרים גבוהה, צריכת הדלק מצויינת, זמינות הכח פשוט מדהימה לרכב בסגמנט הזה, אין לה אח ורע. ואפילו המראה נאה מאוד לשם שינוי.

 

הבעיה היא שאתה מתלבט לגבי צבעים בעוד שעד כמה שאני יודע, נגמרו להם כל המלאים כבר לפני שבועיים בערך... השאלה אם אתה מוכן לחכות איזה 3-4 חודשים לרכב?

 

בנוגע להשוואות לאיביזה, כבר אמרתי את זה בעבר. ההבדל משמעותי מאוד. האיביזה מאוד רועשת (אין לה את הבידוד של הפולו ואין לה בידוד בכלל לתא המנוע) היא לא בטיחותית כמו הפולו, היא זולה מאוד מבפנים והיא כנראה רכב הסופרמיני הכי פחות סחיר בשוק.

 

היא קניה מצוינת ב70 אלף, אבל לא בשום ורסיה אחרת שלה.

 

כנ"ל הפאביה למרות שהיא מעט איכותית מהאיביזה (אבל הרבה פחות יפה)

 

הפיאסטה ששקלת היא בהחלט האופציה השנייה באיכות לפולו, אבל האוטו עייף מאוד. הפולו 1.4 משאירה לה עשן, בוודאי שאין מה לדבר על ה1.2.

 

בנוגע לצריכת הדלק, הרכב אכן מאוד חסכוני אבל מכיוון שהוא גם מאוד זריז ומאוד מפתה לנהוג על אופציית הS רוב הזמן, מין הסתם- זה עולה בדלק.

 

סה"כ בעיני, מכל ההיצע שיש לפולקסווגן, הפולו היא בקלות המוצר הכי טוב שלהם היום.

 

נ.ב. אם שאלת לגבי צבעים, אני בעד השחור מהטעם הפשוט שהוא מגיע עם ריפוד פנים בהיר. ואני אוהב את זה הרבה יותר מהאפור הכהה והמשעמם שיש ברובן.


×
×
  • תוכן חדש...