Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אולי משהוא שמבין באמת יכול לעזור לי

יש לי מזדה לנטיס 323 שנת 98 ברצוני להחליף לה רצועת טימיג השאלה היא אם אני מרכיב אותה וטועה בסימנים האם יש חשש שאני יניע את הרכב לאחר ההרכבה אני יגרום נזק רציני למנוע או שתהיה לי רק בעיה של חוסר הנעה או שיניע ולא יסחוב מישהו יכול לתת לי תרשים של התזמון למזדה בשנה הזו תודה

פורסם

אם אתה תטעה בסימון של 2 הגלגלים, סביר להניח שתשמע קול של שבירה והמנוע לא יניע .

הסימון נועד לשמור על ההתאמה בפנים של הצילינדרים ואם תשים אחרת כמו במשחק ילדים- אתה מנסה להכניס משולש לתוך עיגול ..

 

עדיף בשביל השקט שלך לעשות את זה אצל מישהו שמבין איך עושים זאת-במקרה הגרוע אם הוא יטעה (סיכויי קלוש-אם אתה עושה את זה אצל מישהו מקצועי) אז התיקון יהיה על חשבונו

פורסם

מישהו מקצועי בודק עם היד לפני שהוא מניע את האוטו,

דרך אגב כמה זמן בערך לוקח להחליף את הרצועה?

פורסם

ברכב הנ"ל למי שיש ניסיון וידע לוקח כשעה וחצי לבצע את העבודה. (כמובן על ליפט ועם כלים מתאימים)

אין כל חשש גם אם תנסה ותטעה לא יקרה כל נזק למנוע במקרה הכי גרוע הוא לא יניע.

ברכב הנ"ל לא קיים מפגש שסתום בוכנה.

פורסם

הבעיה היא שאם תפספס שן אחד המנוע יניע, ואם לאחר ההנעה לא תזהה שהרצועה לא מורכבת טוב השסתומים ישרפו בהמשך!

הרכבת הרצועה אינה מסובכת אבל צריך לדעת לעשות זאת נכון, במיוחד המתיחה של הרצועה.

×
×
  • תוכן חדש...