Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קד"צ נהיגה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שכולם יודעים (או שלא) נשארו לי עוד כמה חודשים טובים לפני הגיוס.

קיבלתי צו שאני אמור להתייצב בלשכת גיוס הקרובה לביתי.אחרי שיחה קצרה עם הרבט"ית הבנתי שמדובר בקד"צ נהיגה. היא הסבירה לי על התפקיד (אפשר להתברג ביחידה מובחרת, נוהג במבצעים, בין גדודים, מעביר ציוד), על הרישיון (03 יד 15 טון, סופה, נ"נ, האמר וכו) ועל הכבוד ( אותה כומתה כמו שאר הלוחמים שאני ישרת איתם, אותם מדים, נשק וכו).

אני רוצה להיות לוחם, אבל אני חייב להגיד לכם שכשהיא התחילה לפרט על התפקיד, מתחלתי להתפחלץ. "מה אתה צריך את כל ה'חרא' הזה של להיות לוחם" חשבתי. תנהג על כלים כלים, משהו אחר סוף סוף יהיה נחמד (מין חלום כזה).

:shock:

מצד שני חשבתי על להיות לוחם, מה שתמיד רציתי. :wink:

 

בקיצור חתמתי סירוב, וזה רק בתקווה שאני באמת יגיע לאן שאני רוצה להגיע, ולא ייתקע בסוף בלי כלום, ועוד לחשוב שפיספתי קד"צ נהיגה.

עשיתי טוב :?: מישהו היה פה נהג בשירותו :?:

פורסם

עכשיו תרים יפה ת'ראש , תפלל לאלוהים , תגיד לו 3 פעמים תודה ואחת תגיד לעצמך שלא הסכמת ללכת לזה :)

נהג זה ק ר י ע ה !!!! , בין גדודים ??? אח שלי , זה להעביר משאיות עם טנקים עליהם במהירות של 40 קמ"ש מהמרכז לאילת וכדומה!!!

זה זין אחושרמוטה

 

גם אני עשיתי את זה, אבל אני הייתי חכם , קיבלתי ת'רישיון + רישיון צבאי (שטות מפגרת שדורשת שבנאדם שנוהג שנתיים ינסע איתך 5 שעות לא חייב רצוף), וברחתי ישר הורדתי פרופיל ויצאתי משם

 

תהיה מאושר חביבי

פורסם
היא אמרה שתפקיד הזה ורישיון הזה הוא עד 15 טון אז לא נראה לי שזה מה שהיא התכוונה, שאני יגרור טנקים. משהו יותר "קל". היא אמרה שזה לנהוג על סופה, האמר, ג'יפים, נ"נ, וכו.

 

עם רישיון ג' אתה יכול להיות מוצב למעשה בכל יחידה (יחידות עורפיות במרכז הארץ, גדודים בצפון/דרום וכיוצ"ב).

עם קצת מזל, ידע בנהיגה וקב"א גבוה אתה יכול להגיע ליחידות מובחרות / מודיעין.

 

הסיכון הוא גדול, השאלה היא אם זה מה שאתה רוצה (העבודה לא פשוטה ובכל מקרה נמאסת, כמו בכל תפקיד, אחרי תקופה מסויימת של זמן).

 

נקודה נוספת למחשבה: מילואים. אם הוצבת ביחידה שנמצאת בד"כ בחזית, יהיה קשה. אם תוצב ביחידה עורפית, יהיה כיף.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תתרחק מזה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

אני כבר שנתיים בתפקיד הארור הזה , והייתי בגדודים וזה רחוק מרחק האור ממה שהבת זו@$$@ הזאת מספרת :mad::mad::mad::mad: .

 

אתה מוזמן לפנות אלי בשאלות לICQ .

 

אל תעשה את הטעות הזאת כי אתה הולך לבלות את השירות שלך אם החברה הכי מפגרים בצבא בנוסף לזה שהתפקיד הוא קריעה...

 

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם

חבר'ה! מי שעושה קד"צ נהיגה יהיה נהג משאית במרכז הובלה,בוודאות.

אין פה חארטות! נהג משאית בוודאות. אני אומר כי אני יודע.

מי שרוצה שישלח לי ה"פ ואני אסביר לו איך זה עובד.

:puzzled:
פורסם
חבר'ה! מי שעושה קד"צ נהיגה יהיה נהג משאית במרכז הובלה,בוודאות.

אין פה חארטות! נהג משאית בוודאות. אני אומר כי אני יודע.

מי שרוצה שישלח לי ה"פ ואני אסביר לו איך זה עובד.

 

 

לא מדוייק בכלל מה שאתה אומר כי אני עשיתי קד"צ נהיגה ולא הגעתי לבסיס תובלה....

זה תלוי איפה צריכים נהגים,בסיס תובלה הוא פשוט צרכן גדול של נהגים ,נחש למה :wink:

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם

ובטח מרכב בצבא בכלל.

 

תפסו אותך על מהירות באזרחי - קנס.

 

בצבא שלילת חופש, עיכוב בשחרור.......

 

בכלל הכביש זה הזנות של הבנים.

 

ובמילואים תמיד חסרים מהגים - ותוריד לעצמך מהחיים עוד (45-21) Xחודש .

 

אתה יכול להיות נהג בוס אם תרצה, אבל אל תעשה רשיון ג' צבאי בקד"צ........

 

קד"צ זה כמו כניסה לעבדות מרצון.

 

ואגב, יש נהגים ויש נהגים, וכמו שהמח"ט שלי היה אומר "הפקידות והנהגים מנהלים את הצבא".

מילואים.jpg

פורסם

אני גם כמעט עשיתי את אותה טעות!! אל תתתקשר לזה

היה אצלי בכיתה מדריך נוער והוא אמר לי להתקשר אבל למזלי דיברתי עם אלי172 תודה אלי

 

והוא הסביר לי שזה ישר שליחות לנהיגה במשאיות

Vw Polo GTI

פורסם
ואגב, יש נהגים ויש נהגים, וכמו שהמח"ט שלי היה אומר "הפקידות והנהגים מנהלים את הצבא".

בתור נהג בוס במיל' אני מאשר את הדברים הנ"ל.

כן. זה נכון. אני ניהלתי את הבסיס.

אבל אני טחנתי כמו מניאק כל יום חיפה-תל השומר ולהפך.

אבל לפחות אני יודע כמה עמודי תאורה יש בכל מחלף בכביש הזה. :lol:

אההההה......כן. אני גם מכיר את כל התופעות שמדברים עליהן לאחרונה

הרבה כאן, מתנחלי הנתיב השמאלי, מאוד מקרוב.

בני ז%@*&!!!!!!

לא מדוייק בכלל מה שאתה אומר כי אני עשיתי קד"צ נהיגה ולא הגעתי לבסיס תובלה....

זה תלוי איפה צריכים נהגים,בסיס תובלה הוא פשוט צרכן גדול של נהגים ,נחש למה

 

צודק ולא צודק.

מי שעושה קד"צ נהיגה אוטומטית נהיה נהג משאית. או במרכז הובלה

או ביחידות אחרות שזה לא ממש משנה כי אתה עדיין נהג משאית

בשיוך חיילי חיל תחזוקה, מה שאומר שגם במילואים תהיה נהג משאית.

:puzzled:
פורסם
צודק ולא צודק.

מי שעושה קד"צ נהיגה אוטומטית נהיה נהג משאית. או במרכז הובלה

או ביחידות אחרות שזה לא ממש משנה כי אתה עדיין נהג משאית

בשיוך חיילי חיל תחזוקה, מה שאומר שגם במילואים תהיה נהג משאית.

 

כן, ברור שמי שעושה קד"צ יהיה נהג משאית אבל לא כולם הולכים לבסיסי תובלה.

 

בכל מקרה אני לא הייתי ממליץ לבחור בדרך הזאת הצבא , אני עשיתי את הטעות הזאת... :twisted::evil::mad:

 

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

×
×
  • תוכן חדש...