Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה לכולם על העזרה עד כאן.

 

אז טוב, לאחר ראש המנוע לפי סדר הפעולות הנכון.

ישנן עדיין רעידות במנוע, מנוע לא עובד עגול ובאקפיירים מהאגזוז (רצועת טיימינג מהוחזרה למקום הנכון)

כל זה כמובן מורגש יותר בעמידה בסרק.

 

עישיתי בדיקת קופרסיה לבוכנות והתוצאות לא טובות:

בוכנה שמאלית ביותר עומדת על 80 psi, ובוכנה ימנית ביותר גם היא על 80.

שתי הבוכנות האמצעיות עומדות 145 כל אחת.

הבדיקה נעשתה בפעמיים לאימות.

חשוב לציין שהמנוע לא מתחמם, אין שמן במים, אין מים בשמן, הכל תקין. אז לאן בורחת הקומפרסיה בשתי הבוכנות?

והאם יש קשר בין שתיהם? וזה משהו שמעיד על שסתומים פתוחים בבוכנות אלו. וצריך לבדוק כיוון טיימינג אחר?

או הגרוע מכל שטבעות לחץ הלכו בבוכנות אלו?

לשיקולכם.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפני הרכבת הראש בדקתה אם יש בריחת קומפרסיה ע"י הכנסת סולר לצילנדרים ואז הייתה רואה אם יש דליפה מה שמצריך החלפת רינגים.

כעיקרון לך עכשיו מהקל לכבד ע"י כיוון שסתומים 0.35 יניקה 0.4 פליטה

פורסם
לפני הרכבת הראש בדקתה אם יש בריחת קומפרסיה ע"י הכנסת סולר לצילנדרים ואז הייתה רואה אם יש דליפה מה שמצריך החלפת רינגים.

כעיקרון לך עכשיו מהקל לכבד ע"י כיוון שסתומים 0.35 יניקה 0.4 פליטה

 

אני שמח על העזרה, אבל אני לא מבין איך אני עושה כיוון שסתומים

והמקום שעשה לי את הראש אמר לי שאין כיוון שסתטמים באוטו הזה, נכון או לא נכון?

פורסם

לפי מה שכתבת אני מבין שהטיימינג לא היה מכוון בהתחלה. אולי היתה נגיעה בין שסתום לבוכנה? יש לשפוך מעט שמן לצילינדר ולבדוק עם עלתה הקומפרסיה. אם לא עלתה סימן שיש בעיה בשסתומים.

לגבי ההתנגחות בתחילת השירשור- מטרת הפורום היא לא לקדם בעלי מוסך ולהוות ערוץ פירסומי אלא לתת עזרה לכל אחד שיש לו שאלה. אם בקשו עזרה בפרוק ראש מנוע לא יתכן שתתקבל תשובה שלא כדאי לך לגעת - לך למוסך.  

פורסם

יפה ספיידר אהבתי.

בודאי שיש כיוון שסתומים ישנם (שימסים (טבעות לפי מידה.

צריך גם כלי שנקראה פילרגייץ שנותן את המידה

פורסם
אני שמח על העזרה, אבל אני לא מבין איך אני עושה כיוון שסתומים

והמקום שעשה לי את הראש אמר לי שאין כיוון שסתטמים באוטו הזה, נכון או לא נכון?

יש כיוון שסתומים ברכב הז רק שאתה ורוב המוסכים אין להם את היכולת לבצע זאת מכיוון שצריך פלטות מרווח לשסתומים.

ביצוע כיוון שסתומים אמור להתבצע אצל מי שמבצע את השחזת הראשים.

רוב המכוניות של פעם הכיוון מתבצע ע"י כיוון בורג על הפסנתר.

בפיאט פונטו אונו ואף פונטו ספייס הכיוון הוא ע"י פלטות עגולות קטנות שיושבות בין הקמשפט לשסתום.

בדיקת כיוון שסתומים אתה יכול לבצע לבד, ואם צריך לכוון את השסתומים תעלה פה בפורום ונכוון אותך למישהו שיכול לעזור לך.

פורסם
לפי מה שכתבת אני מבין שהטיימינג לא היה מכוון בהתחלה. אולי היתה נגיעה בין שסתום לבוכנה? יש לשפוך מעט שמן לצילינדר ולבדוק עם עלתה הקומפרסיה. אם לא עלתה סימן שיש בעיה בשסתומים.

לגבי ההתנגחות בתחילת השירשור- מטרת הפורום היא לא לקדם בעלי מוסך ולהוות ערוץ פירסומי אלא לתת עזרה לכל אחד שיש לו שאלה. אם בקשו עזרה בפרוק ראש מנוע לא יתכן שתתקבל תשובה שלא כדאי לך לגעת - לך למוסך.

בפיאט פונטו 55 ו75 במקרה של כשל בטיימינג לא יקרה מפגש בוכנה שסתום.

פורסם

לפני שתתקדם עם כוון שסתומים. בצע בדיקת דחיסה נוספת, הפעם עם מעט שמן בצילנדרים, במידה והתוצאות משתפרות מהותית - פרק מנוע לגורמים לבדיקת טבעות בוכנה וצילינדרים.

אם יש באפשרותך לבצע בדיקת לחץ הפוך, זה גם יועיל כדי לאבחן בעיית דחיסה לקוייה, מהשסתומים או טבעות הבוכנה.

פורסם
יש כיוון שסתומים ברכב הז רק שאתה ורוב המוסכים אין להם את היכולת לבצע זאת מכיוון שצריך פלטות מרווח לשסתומים.

ביצוע כיוון שסתומים אמור להתבצע אצל מי שמבצע את השחזת הראשים.

רוב המכוניות של פעם הכיוון מתבצע ע"י כיוון בורג על הפסנתר.

בפיאט פונטו אונו ואף פונטו ספייס הכיוון הוא ע"י פלטות עגולות קטנות שיושבות בין הקמשפט לשסתום.

בדיקת כיוון שסתומים אתה יכול לבצע לבד, ואם צריך לכוון את השסתומים תעלה פה בפורום ונכוון אותך למישהו שיכול לעזור לך.

 

אז למה המקום שעשה לי את הראש אמר לי שאין כיוון שסתומים באוטו הזה קיבינמט איתו.

מה אתה חושב על קופרסיה של שתי בוכנות אלו יש מצב שזה השסתומים?

פורסם

אז איך עושים את הבדיקה אם אני צריך כיווןן או לא?

יש צורך לפרק את גלגל הזיזים, או להוציא את הכוסיות ההפוכות ממתחת לגלגל הזיזים?

פורסם
הצעתי לך לזנוח את הכוון עד שתדע אם המנוע זקוק לשיפוץ.

 

מה נותן לי אם אני מזריק שמן לצילנדרים חוץ בדיקת הבוכנה, ואת מערכת ההצתה שלה והרבה עשן באגזוז

 

פרט:

פורסם

השמן בצילינדרים יוצר אטימה זמנית לטבעות בוכנה, אם אין שיפור בבדיקת דחיסה, הבעיה אינה בטבעות או בצלינדרים ויש לגשת לכוון שסתומים ובדיקת אטימות שלהן.

פורסם

באתי להגיב ולעצור אותך מלהתחיל את העבודה, אבל אחרי שקראתי את התגובה שלך כבר מאוחר מידי.

 

רציתי להגיד לך שקודם תבדוק קומפרסיה ותבדוק פלאגים.

 

העשן הלבן יכול להיות נובע מדלק שלא נשרף בצילינדר ומגיע טרי למערכת הפליטה, או נוזל קירור שחודר לצילינדרים.

 

קומפרסיה נמוכה יכולה להיגרם מטבעות בוכנה שחוקות שזו הבעיה שלך אני כמעט בטוח, או שסתומים שלא אוטמים טוב או אטם ראש פרוץ.

 

שפוך מעט שמן מנוע דרך החור של הפלאג בכל הצילינדרים, ובדוק שוב קומפרסיה, אם היא תעלה משמעותית הבעיה בטבעות בוכנה שחוקות.

אחרי הבידקה תיתן סטרטר קצר ללא פלאגים כדי שהשמן יצא החוצה אחרת היה לך מיסוך עשן :-P

פורסם

אהלן אלהן:

 

היום עשיתי פירוק בדיקת לחץ הפוך לאחר שכוונתי את רצועת טיימנג במדוייק.

הבדיקה תקינה לחלוטין, בוכנה בוכנה בנקודה העליונה כל הבוכנות עומדות בפרשי לחץ של, 4-5 אחוז לא יותר מזה

 

לאחר מכן פרקתי והחלפתי מאוטו של חבר את שני סליליי ההצתה ושוב אין שינוי.

 

המנוע עדיין רועד בסרק, לא עובד עגול ויש בנוסף לדפיקות קלות, כולל בקפאיירים קטנים מהאגזוז.

 

אין לי מושג מה הבעיה


×
×
  • תוכן חדש...