Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז יש כנראה בעיה בטבעות בוכנה/צילינדרים/בוכנות. הבדיקה עם השמן הייתה מאוששת את התקלה.

מה שכן, דפיקות ורעש פיצוצים מהאגזוז דווקא מעידים על בעיית שסתומים, לכן, או שתעשה את הבדיקה עם השמן או שתבדוק כוון שסתומים, הרי שסתומים בעלי מרווח גדול מידי יגרמו לבעיות בעבודת מנוע ובדיקת לחץ הפוך תהיה תקינה.

פורסם

המנוע עדיין רועד בסרק, לא עובד עגול ויש בנוסף לדפיקות קלות, כולל בקפאיירים קטנים מהאגזוז.

 

אין לי מושג מה הבעיה.

 

נראה לי שכיוון טיימינג לקויי ז"א הבדיקה צריכה להיות לפי הסימנים על ראש המנוע וגלגל תנופה.

נקודה שנייה כשאתה מאפס את הכיוונים ואתה סוגר את בורג המותחן תמיד בורחת שן או שתיים ואז הכיוון שלך לא נכון.

וזה הסימן לבקפאיירים

פורסם

הטיימינג במקום הנכון על פי כל הסימונים כולל אימות עם הסימון בצידו הימיני של המנוע ,בתוך החור המלבני הזה.

זה לא הטיימינג, וולא סליליי ההצתה

 

השאלה אם זה כיוןן שסתומים איך אפשר לדעת.

 

ואם בכלל עושים כיוון באוטו הזה, כי כמו שאמרתי המקום שעשה לי את הראש אמר שלא עושים כיוון.

 

חשוב לציין שהרעידות האלו התחילו לי גם קצת לפני הראש מנוע

פורסם

הרגתה אותנו כמה פעמים נגיד לך שאפשר לעשות כיוון שסתומים

בשלב הראשוני המלצתי לך לעשות ניקויי בית מצערת האם בוצע כולל ניקויי מנוע צעדים.

היכן אתה גר

פורסם
הרגתה אותנו כמה פעמים נגיד לך שאפשר לעשות כיוון שסתומים

בשלב הראשוני המלצתי לך לעשות ניקויי בית מצערת האם בוצע כולל ניקויי מנוע צעדים.

היכן אתה גר

 

אני מעכו

 

הבנתי הבנתי אני לא הורג אף אחד.

סה"כ מנסה לפתור בעיה שאף אחד לא יודע לפתור

פורסם

אם אתה עובד לבד על הרכב, אז מי אתה מצפה שיפתור את התקלה אם לא אתה בעצמך?

יש בשרשור הזה יש מספיק מידע כדי שתקבל כוון ,מדוייק אפילו, מה הבעיה, אז...צא לדרך!

פורסם
אם אתה עובד לבד על הרכב, אז מי אתה מצפה שיפתור את התקלה אם לא אתה בעצמך?

יש בשרשור הזה יש מספיק מידע כדי שתקבל כוון ,מדוייק אפילו, מה הבעיה, אז...צא לדרך!

 

קצת רחמנות על הבחור, נראה שהוא עושה זאת בפעם הראשונה, הוא לקח סיכון גדול וכל הכבוד לו,

האמת שהוא דיי הצליח ונראה שהוא בדרך הנכונה, ממה שנראה חצי שרשור בכלל לא האמינו שיצליח להרכיב בחזרה את המנוע.

 

נכון שיש כאן מספיק מיידע ועדיין נראה שהוא צריך גלגל הצלה

:idea: העיקר שיהיה יום נפלא :roll:

 

*** מחפש סאאב 95/96 או רכב קבריולט להגשמת החלום ***

פורסם

בשלב זה, אם הוא לא ישמע להמלצות של הכותבים כאן אז שיגש לבעל מקצוע, זה אולי גלגל ההצלה האחרון. מנוע שמזייף בצורה כזו לא אמור להיות בעיה לאבחן.

פורסם
בשלב זה, אם הוא לא ישמע להמלצות של הכותבים כאן אז שיגש לבעל מקצוע, זה אולי גלגל ההצלה האחרון. מנוע שמזייף בצורה כזו לא אמור להיות בעיה לאבחן.

 

מסכים איתך בכל מילה

:idea: העיקר שיהיה יום נפלא :roll:

 

*** מחפש סאאב 95/96 או רכב קבריולט להגשמת החלום ***

פורסם
יאיר שלום רב !

תפסיק להשתחצן, ולהשתמש ביומרנות שלך, על מנת לנגח מוסך מסויים שעשה לך עוול בעבר, ובשביל זה לפסול את כל המוסכים בארץ המתפרנסים בכבוד ובמקצועיות, שחלקם מקבלים המלצות חמות , בפורום אוף טופיק, ורובם גם חברי פורום זה.

אינני מכיר אותך אישית, ואת הרקע המקצועי ממנו אתה מגיע, שבו אתה החלטת לפסול מוסכים ולתקן הכל בעצמך, ולהצהיר בריש גלי , שהכל קל, ובעזרת ספר ,והדרכה בראשי פרקים בפורום, והדרכה טלפונית, תוכל להנחות בעל רכב, שאינך מכיר אותו, ואינך יודע ומסוגל לדעת מה הרקע המקצועי שלו, ולשיטתך כל בעל רכב מסוגל לשפץ ראש מנוע בתנאי בית, ללא לווי מקצועי צמוד של מכונאי מקצועי בעל ותק בענף, ובעל ניסיון רצוי גם בפיאט, למרות שאתה טוען שפיאט זה כמו צעצוע לילד, וכל אחד יכול לעשות זאת.

אני חייב להתוודות בפנייך, אני מכונאי רכב מעל 40 שנה, ולא הייתי מתיימר לעשות זאת לבד בתנאי בית ,ללא לווי מקצועי ,של מכונאי מוסמך בעל וותק וניסיון ברכב.

הנזק הכספי עלול לעלות על החיסכון, ואני אישית לא מוכן לקחת את הסיכון.

בברכה

צביקה

 

שלום רב !

האזהרה, בפניי קשיים, שעלול להתקל ,פותח השרשור עדיין בתוקף, וההמלצה לגשת למוסך מתאים, נכונה גם כעת.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה עם כל הכבוד שאני רוחש לך פורום זה נועד לתת מענה לתקלות ופיתרונם בלעדי זה אין ערך לפורום זה.

הבחור וכמו כולם מבקש עזרה הוא יודע לאן הוא הולך מה הוא רוצה ואם הוא יכול.

מי שלא מנסה לא יצליח לעולם מי שטועה לא לומד ומי שמנסה מצליח.

לך יש בעייה עם זה שאתה מקצועי וחס וחלילה מישהו יעשה לבד וייהנה .


×
×
  • תוכן חדש...