Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יום שישי בבוקר תפס אותי שוטר נוהג בתוך המושב (מהירות של 20 קמ"ש אולי) ונתן לי קנס של 1000 ש"ח.

זו לא קטנוניות מצד השוטרים?

נסעתי 100 מטרים מהבית בתוך המושב להוציא דואר...

אולי גם שיתן לי קנס על ה 2 מטרים הראשונים שאני נוסע בלי חגורה בבוקר?

 

אם כבר קטנוניות, אז הוא לא רשם בדו"ח בחלק של ה "עדים" את השוטר הנוסף שישב איתו וגם לא שאל אותי אם יש לי מה להגיד.

האם זו עילה לביטול הדוח?

ארהב יש 250 מיליון מכוניות לעומת 2 וחצי מיליון פה

ושם לא עושים כל שנה טסט לרכב

לבטל את הטסט לרכב!

http://www.atzuma.co.il/notest

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

החוק לא מכיר קטנוניות, הוא מכיר מה אסור ומה מותר, במקרה שלך זה באמת מבאס אבל אין לך מה לעשות.

שלא תחשוב אפילו בטעות לערער על הדו''ח

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

אסור לדבר בסלולרי תוך כדי נהיגה.

החוק לא מפלה בין עירוני שקפץ לפיצוציה 100 מ' מהבית לקנות מסטיק, לבין מושבניק שקפץ 100 מ' להוציא כסף.

 

בקיבוץ, בכפר, בקרת, זהו זה, ולא אחרת.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

גם דברים מסוג: נסעתי רק 100 מ'/רק בתוך המושב/רק 10 קמ"ש/רק 2 מטר ללא חגורה - זו נסיעה, ועל כן, אתה יכול להתפס (בנוסף לדיבור בסלולרי) גם על נסיעה ללא חגורה (או כל עברה אחרת, כן ?)

הכל רק, אבל העברה נעשתה.

ממליץ לך להתקין דיבורית ברכב.

alfa 156 2.5.

פורסם

עזוב לרגע את החוק, ותסלח לי לרגע על הדמגוגיה הזולה:

האם אפשר להרוג ילד ב-20 קמ"ש?

האם יכול להיכנס בך רכב ב-80 קמ"ש כשאתה לא חגור?

אני מניח שהתשובה היא "כן" ל-2 השאלות.

 

רזמל - הרגת אותי עם הציטוט...:-)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

האם מותר לדבר בסלולרי דרך רמקול פנימי של המכשר, כאשר המכשיר מוחזר ע"י מחזיק כשזה שמחובר לשמשה?

 

ושאלה שניה: כשהמכשיר נמצא בתוך המחזיק האם אני יכול לחייג או להוציא שיחה?

פורסם

מה באמת אומר החוק?

איך אני יכול לנהוג ולדבר בטלפון בו זמנית?

 

ספיקר? אוזניית Bluetooth? דיבורית?

פורסם

מתוך תקנה 28ב':

 

(1) בעת שהרכב בתנועה, הנוהג ברכב –

(א) לא יאחז בטלפון קבוע או נייד, ולא ישתמש בהם ברכב אלא באמצעות דיבורית.

(ב) לא ישלח או יקרא מסרון (s.m.s);

 

(2) בתקנת משנה זו –

דיבורית" - התקן המאפשר שימוש בטלפון בלא אחיזה בו ובלבד שאם ההתקן מצוי בטלפון, הטלפון יונח ברכב באופן יציב המונע את נפילתו;

"טלפון" - מכשיר המיועד לתקשורת אשר קיימים בו לחצנים לחיוג.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
האם מותר לדבר בסלולרי דרך רמקול פנימי של המכשר, כאשר המכשיר מוחזר ע"י מחזיק כשזה שמחובר לשמשה?

 

ושאלה שניה: כשהמכשיר נמצא בתוך המחזיק האם אני יכול לחייג או להוציא שיחה?

זה מותר,כל עוד שני הידיים שלך על ההגה

פורסם
מתוך תקנה 28ב':

"טלפון" - מכשיר המיועד לתקשורת אשר קיימים בו לחצנים לחיוג.

 

.

 

מה עם טלפון ללא לחצנים, בעל מסך מגע? החוק צריך להתקיים גם בפרטים הקטנים.

abcde

פורסם

אין דבר כזה יצאתי רק לשניה.

אמא שלי קיבלה קנס על חגורה, ושוטר תפס אותה ביציאה מהחנייה של הבניין שלנו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אוקי הבנתי, אני מקבל את עמדתכם חוק הוא חוק

 

 

כמו כן הוא רשם בדו"ח שהוא היה בסיור שגרתי, אבל בעצם הוא היה בסיור "תפיסה שיטתית" הוא נכנס למושב מספר פעמים

הסתובב עשרות פעמים בישוב על מנת לתפוס נהגים ללא חגורה

 

אבל לא עניתם לי , אז הוא לא רשם בדו"ח בחלק של ה "עדים" את השוטר הנוסף שישב איתו

וגם לא שאל אותי אם יש לי מה להגיד,

האם זו עילה לביטול הדוח?

ארהב יש 250 מיליון מכוניות לעומת 2 וחצי מיליון פה

ושם לא עושים כל שנה טסט לרכב

לבטל את הטסט לרכב!

http://www.atzuma.co.il/notest

פורסם

את האמת זה מעצבן וקטנוני אבל אם היה קופץ ילד לפניך ?

תחשוב כמה זמן היה לוקח לך לעצור כשאתה שקוע בשיחה לעומת כשהטלפון בתוך דיבורית ?

[רק הידיים ואיך הם ממוקמות מול ההגה.]

 

אני מקווה שתלמד מזה.

כשאני נוהג ברכב בלי דיבורית אני בד"כ שם אותו על דיבורית ומניח בקרבת מקום שישמעו אותי [אם זה דחוף].

אם לא אני לא עונה.

אם אני צריך לדבר לפני שאני נכנס לרכב אני מחבר אוזניה.

 

מקווה שעזרתי ולו בקצת.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
מה עם טלפון ללא לחצנים, בעל מסך מגע? החוק צריך להתקיים גם בפרטים הקטנים.

מסך המגע הוא לחצנים, אם לא תלחץ עליו הוא לא יתקשר.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.


×
×
  • תוכן חדש...