Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה מושב ?

 

גם אצלי במושב היו שוטרים לפני חודש ועמדו ליד הגן ילדים וחילקו דוחות (בעיקר על חגורות)

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אוקי הבנתי, אני מקבל את עמדתכם חוק הוא חוק

 

 

כמו כן הוא רשם בדו"ח שהוא היה בסיור שגרתי, אבל בעצם הוא היה בסיור "תפיסה שיטתית" הוא נכנס למושב מספר פעמים

הסתובב עשרות פעמים בישוב על מנת לתפוס נהגים ללא חגורה

 

אבל לא עניתם לי , אז הוא לא רשם בדו"ח בחלק של ה "עדים" את השוטר הנוסף שישב איתו

וגם לא שאל אותי אם יש לי מה להגיד,

האם זו עילה לביטול הדוח?

 

 

אני לא מבין מה זו הבכיינות הזו, זה שאתה גר במושב לא מקנה לך זכויות יתר. אני שמח לקרוא שהמשטרה מבצעת יותר פעולות אכיפה במושבים, כי מסתבר שהמושבניקים חושבים שהם נמצאים מעל לחוק.

ולשאלתך השניה, כן, בבקשה תערער בבית משפט, כדי שהשופט יצחק לך בפנים, יתן לך כפל קנס ואולי גם שלילה כדי שתלמד להבא שהחוק תקף בכל כביש, לא משנה אם הוא בעיר או בכפר. במקום לנסות לחשוב איך לחמוק מהדו"ח כדאי שתחשוב על איך שאתה נוהג כי כרגע אתה מהווה סכנה לסובבים אותך (ואתה אפילו לא מבין את זה).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
איזה מושב ?

 

גם אצלי במושב היו שוטרים לפני חודש ועמדו ליד הגן ילדים וחילקו דוחות (בעיקר על חגורות)

 

ככה זה כשיש לחזירים האלה מכסות שהם צריכים למלא, אז הם נטפלים לאזרחים ומתעמרים בהם

בושה ופשיטת רגל למשטרה.

נראה את אדון שוטר הזה נכנס לרהט, או לתל שבע

 

לכל המתחסדים כאן בפורום כנראה שיותר מדי טוב במדינה, אין פשע אין שיכורים על הכביש וטרור

אני נוסע על 30 קמ"ש ומקבל קנס של 1000 ש"ח איפה אתם חיים?!?!??

ארהב יש 250 מיליון מכוניות לעומת 2 וחצי מיליון פה

ושם לא עושים כל שנה טסט לרכב

לבטל את הטסט לרכב!

http://www.atzuma.co.il/notest

פורסם

יש רק משפט אחד שמתאים למצב שלך

 

אל תבכה כמו ילד - על דברים שעשית כמו גבר !!

 

שמת ** על החוק, דיברת בפלא' קיבלת קנס, שלם וזהו

פורסם
ככה זה כשיש לחזירים האלה מכסות שהם צריכים למלא, אז הם נטפלים לאזרחים ומתעמרים בהם

בושה ופשיטת רגל למשטרה.

נראה את אדון שוטר הזה נכנס לרהט, או לתל שבע

 

לכל המתחסדים כאן בפורום כנראה שיותר מדי טוב במדינה, אין פשע אין שיכורים על הכביש וטרור

אני נוסע על 30 קמ"ש ומקבל קנס של 1000 ש"ח איפה אתם חיים?!?!??

 

לא קיבלת קנס על כמה מהר נסעת ואיפה.

 

קיבלת קנס על הדיבור בסוללרי הזמן נהיגה ללא דיבורית.

זה הכל.

 

אתה יכול להתעצבן רק על עצמך, אף אחד לא הכריח אותך לדבר בטלפון.

אם זה היה קורה בכביש מהיר אז היית מרגיש יותר טוב?

 

תבין שהחוק לא מבדיל בין כביש במושב ולבין כביש ראשי.

 

כן יש פשע ויש בעיות אבל היום תפסו אותך.

 

ועוד משהו, למה אתה קורא להם חזירים? חזיר מי שחושב שהוא יכול לעשות מה שבא לו, ואז לבכות שתפסו אותו ולחשוב שמגיע לו הכל.

 

מוגש כחומר למחשבה

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם
כשהמכשיר נמצא בתוך המחזיק האם אני יכול לחייג או להוציא שיחה?

התשובה היא לא. אסור להוריד את הידיים מההגה אלא לפעולות של תפעול הרכב. נוצר מצב די משעשע שמותר לדבר בטלפון דרך דיבורית, אבל אסור להוציא ולקבל שיחות :-P

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

ועוד משהו, למה אתה קורא להם חזירים? חזיר מי שחושב שהוא יכול לעשות מה שבא לו, ואז לבכות שתפסו אותו ולחשוב שמגיע לו הכל.

אם זה היה קורה בכביש מהיר אז היית מרגיש יותר טוב?

 

אני קורא להם חזירים כי הם צריכים למלא מכסה חזירית שהוקצתה להם על ידי המשטרה

ברגע שהוא צריך למלא מכסה והוא לא מתחשב בנהג ובנסיבות ונותן לך 1000 ש"ח קנס זה הופך אותו לחזיר.

 

כן, אם זה היה קורה בכביש מהיר הייתי מקבל את זה כמו גבר.

אבל לא בתוך מושב במהירות 30 קמ"ש, זה התעמרות, ואני מבטיח לך שאם לא היה לו מכסה של דוחות לסגור הוא היה מוותר

 

אם לדעתך 1000 ש"ח זה קנס מידתי על שיחה בטלפון ברכב שנע במהירות 30 קמ"ש אז הדיון הסתיים

תודה

ארהב יש 250 מיליון מכוניות לעומת 2 וחצי מיליון פה

ושם לא עושים כל שנה טסט לרכב

לבטל את הטסט לרכב!

http://www.atzuma.co.il/notest

פורסם

זה בדיוק מה שאתה מתעקש לא לקבל.

 

שהחוק לגבי סוללרי לא מבדיל בין מי שנע לאט או מהר.

 

ולכן זה לא משנה באיזה מהירות נסעת.

 

יכול להיות שזה יותר מעצבן כי היתה במושב ונסעת לאט, אבל בשורה התחתונה, עברת על החוק.

 

בכלל בנושא חקיקה זה לרוב ככה.

 

רצח הוא רצח, וגניבה היא גניבה ודיבור בטלפון ללא דיבורית הוא דיבור ללא דיבורית.

 

אני לא מבין למה אתה מצפה שהשוטר יוותר לך.

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

אם כבר קטנוניות, אז הוא לא רשם בדו"ח בחלק של ה "עדים" את השוטר הנוסף שישב איתו

וגם לא שאל אותי אם יש לי מה להגיד,

האם זו עילה לביטול הדוח?

 

תשובתי לשאלתך היא לא, (ניתן לערער אך במקרה הזה אין סיכוי).

שני שוטרים ראו אותך משתמש בטלפון הנייד תוך כדי נסיעה, אם תיגש להשפט שני השוטרים יוזמנו להעיד, השופט יגדיל לך את הקנס ותשלם הוצאות משפט כך שדוח התנועה הזה יעלה לך 2000 ש"ח.

 

יש חוק והוא מאוד ברור כל שימוש בטלפון סלולרי בזמן נסיעה הוא שימוש, זה לא משנה אם אתה גר בקיבוץ מושב עיר.

נהגת ברכב ותוך כדי שהרכב היה בתנועה השתמשת בנייד ללא דיבורית שמותקנת ברכב.

 

עצתי לשלם את דוח ולפעם הבאה להקפיד לעצור בצד ולשוחח או לחליפין לרכוש דיבורית קבועה או ניידת.

עריכה:

*לשוטרים אין מכסת דוחות, הם לא מתבקשים להגיע לכמות מסויימת בדוחות, או לחליפין לכמות כספית.

מה שכן הם מקבלים תדריך לפני יציאה למשמרת בו הם מתבקשים לאכוף ולהתמקד בעברות שראש אגף התנועה הציב.

לדוגמא:שימוש בסלולר, רמזור אדום, שוליים.

לקרא להם חזירים זה לא בוגר, מכיוון שהכסף מתשלום הדוחות מגיע לקופת המדינה לא למשטרה, ואף שוטר "לא גוזר קופון" על כל דוח שהוא כותב לנהג.

אתה אדם בוגר שמכיר את החוק (וגם אם לא ואני בספק), החלטת לעבור עברה במודע תשלם את המחיר, במקרה שלך זה 1000 ש"ח.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

הוא לא אמור להתחשב בזה שאתה חושב שבתוך היישוב שלך אין דין ואין דיין. הוא לא אמור להתחשב בכך שברגע שאנשים מגיעים ליישובים כגון אלה הדבר הראשון שהם עושים זה לשחרר את החגורה ולצפצף על כל חוק אפשרי אחר. הוא אמור לאכוף את החוק.

 

גם אני חושב שלאכוף מהירות בדרך בה היא נאכפת בארץ זה מטומטם, מרושע וכו'. אבל זה החוק וכשמזלי בוגד בי ואני נתפס - אני הולך לדואר ומשלם. שזה בדיוק מה שאני מציע לך לעשות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אני קורא להם חזירים כי הם צריכים למלא מכסה חזירית שהוקצתה להם על ידי המשטרה

ברגע שהוא צריך למלא מכסה והוא לא מתחשב בנהג ובנסיבות ונותן לך 1000 ש"ח קנס זה הופך אותו לחזיר.

 

כן, אם זה היה קורה בכביש מהיר הייתי מקבל את זה כמו גבר.

אבל לא בתוך מושב במהירות 30 קמ"ש, זה התעמרות, ואני מבטיח לך שאם לא היה לו מכסה של דוחות לסגור הוא היה מוותר

 

אם לדעתך 1000 ש"ח זה קנס מידתי על שיחה בטלפון ברכב שנע במהירות 30 קמ"ש אז הדיון הסתיים

תודה

אם מותר לי להתייחס למרות שאני לא הנמען, קנס של 1000 ש"ח על דיבור בטלפון תוך כדי נהיגה בהחלט אינו מידתי. הוא צריך להיות גבוה בהרבה ואז אולי אנשים שאינם מבינים עד כמה הדיבור הזה מסוכן, היו קולטים את הענין דרך כיסם. בנקודה אחת אתה צודק והיא ענין הבחירה במקום שבו קל לתפוס עבריינים כמו רחובות ריקים של מושב, בעוד כל הכבישים המהירים או רחובות הערים הסואנים, מלאים בדברני סלולר מאחורי ההגה ואין פוצה פה ומצפצף.

פורסם

רועי5 עד לפני מספר שנים הקנס על דיבור בסלולרי היה 500 ש"ח.

הוחלט כי הקנס יעלה ל 750 ש"ח, כיום הוא עומד על 1000 ש"ח ועדיין אנשים משתמשים וימשיכו להשתמש.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אם הפלאפון נמצא על הכתף ועל רמקול,זה אפשרי? כי אני עושה את זה הרבה.

 

יש לי חבר שעושה את זה ועל הדרך מחביא מתחת לחגורה כשהפלא כלפי הגוף אז גם לא רואים את התאורה.

אישית לפי דעתי רק התשומת לב שאתה צריך להשקיע בזה ואם במקרה תעשה תנועה והפלא יפול לך אז תנסה למנוע את הנפילה שלו, ואז בכלל דעתך מוסחת מהכביש ומכאן הדרך לתאונה קטן מאוד.

 

תפסיקו עם השטויות האלה, החוק לא קיים סתם, אנשים נהרגו בשביל שיצא החוק הזה.

כל מצב שמוציא אותך מהכביש לכמה מאיות שנייה יכול לגרום לתאונה וחלילה למוות.

 

פעם אחת נסעתי בכביש מהיר, הפלא היה מונח במתקן על הדש בורד איפה שרוב האנשים מתקינים אתו.

חבר שלי שלח לי סמס, בכלל לא התכוונתי לקרוא את ההודעה, רק לראות על המסך החיצוני של הפלא מי שלח אותה כי זה מציג את השם שלו.

באותה שנייה אין לי מושג למה הרכב שלפני דפק פול ברקס. אני לא הספקתי לבלום עצירה מלאה כי בדיוק באותה שנייה רק הורדתי מבטי אל הפלאפון. ונכנסתי בו בקטנה.

 

מאז למדתי שבנהיגה אתה לא מסתכל על הפלא ומוריד את העיניים מהכביש. גם לא להודעה ולא להסתכל מה השעה.

מקסימום ברמזור תסתכל על ההודעה ששלחו לך, או תוציא שיחה אם אתה צריך.

 

ברכב יש לי דיבורית, וזה מוגדר לקבל את השיחות אוטומטית ברגע שאני במצב דיבורית.

אם זה מישהו שלא בא לי לדבר איתו אני אומר לו שאני בנהיגה ושיחזור אלי עוד X זמן.

 

דיבורית שתעלה לך 250 שקל תעשה לך עבודה מספקת, אם אתה רוצה משהו איכותי ואין לך בעיה של מזומנים אז תקנה משהו איכותי שמכבה את המערכת ומחובר לרמקולים של האוטו, באמת שזה נוח והיה חוסך לכל "החסכנים שלא קונים דיבורית" הרבה דוחות ונקודות.

 

סעו בזהירות ותחשבו על ההשלכות של המעשים שלכם, גם אם זה רק נסיעה בלי חגורה לקיוסק לשנייה או שיחה של 2 דקות בפלא.

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.


×
×
  • תוכן חדש...