Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים, שמח לכתוב כאן, נראה פורום מקצועי למדי.

בכל מקרה השאלה שלי היא כזאת, אני מתחיל רישיון אוטוטו, יום שני עושה כבר תיאוריה (כן אני מדבר מוקדם, אבל צריך לחשוב על זה כבר עכשיו לפי דעתי) והייתי רוצה לקנות מכונית בסוף החופש. בכל מקרה השאלה היא כזאת, זה נראה לכם פרקטי\טוב\כדאי לקנות אוטו דוגמאת סובארו ג'סטי מודל 95-96 בסביבות ה-5 וב-5 הנוספים (סה"כ 10) לעשות יישור קו עד הפרט האחרון.

פורסם

כן זה פרקטי, ג'סטי אונו סוויפט רייסר או מה שתמצא במחיר הזה. קודם כל אתה לא יכול לדעת כמה יעלו לך שיעורי הנהיגה ככה שאל תסתמך על זה שיהיה לך 10 אלף, ביישור קו אתה כולל גם כסף לביטוח? כי יעלה לך בערך 3 אלף. להחזיק אוטו משלך בגיל 17 זה לא קל ואני מדבר מניסיון, לפני 3 שנים גם אני הייתי במצב הזה והחזקתי פונטו 95 שסחטה לי את הכיס עד הצבא (כחייל קרבי פשוט לא היה לי כוח להתעסק איתה ופשוט זרקתי אותה לגריטה, עכשיו אחרי הפציעה והיציאה מהצבא אני יכול להרשות לעצמי להחזיק רכב) אם לא אתה תמיד יכול ליסוע באוטו של ההורים... אני חושב שאם אתה מתכנן לשירות קרבי, עדיף לקנות את סוג הרכבים במחירים האלו ולא מעל 10K כי זה פשוט בזבוז כסף, אם תיהיה ג'ובניק זה משהו אחר.

פורסם

דבר ראשון מזל טוב

 

דבר שני , שיהיה לך רשיון , עדיפות שאת החודשים הראשונים לנסות לנסוע על הרכב של ההורים (במידה וניתן)

אחרי שצברת קצת יותר ניסיון , אז תחשוב על קניית רכב .

 

מניסיון אישי - גם אני רכשתי רכב לפני שהוצאתי רשיון ובדיעבד זו הייתה טעות (בגלל שלא יכולתי לחוש את הרכב לפני הקנייה ושמחתי על אנשים אחרים) יצא שבסוף רכשתי רכב שאני לא אוהב ובגלל שלא היה לי ניסיון , התאונה שהשביתה את הרכב היא יחסית מהר ,

חשוב מאוד לומר שרכבים ישנים יותר , במקרה של תאונה הסיכוי לצאת במצב שהרכב במצב נסיעה הוא מאוד קטן וגם מבחינה בטיחותית , לעיתים אין להם אפילו ABS .

פורסם

אהה הבנתי, קיבלתי המלצה בכלל לא לנסות את זה אלא לקנות את האוטו הכי טוב במודל הכי גבוהה שאני יכול, בתקציב הזה, מה עדיף? וכן אני מתוכנן לקרבי, ואני לא נוסע הרבה מי יודע מה, מהבית לבצפר וחזרה, מידי פעם עם חברים וכאלה, לא יותר מידי.

ליסוע ברכב של אבא אין מצב זה רכב עבודה ומסחרי, לא בשבילי ולא מרשים לי...

פורסם

אומרים פה על הפורד אקסקורט שהיא די אמינה, אבל בתקציב הזה תוכל להשיג רק בשנתונים מוקדמים. יש כמה אפשרויות שעלו לי:

 

אופל אסטרה - אתה יכול להשיג בין 92 ל 95, אמינות לך תדע: אם הרכב לא טופל האמינות תיהיה זוועתית (זה נוגע לכל רכב בשנתון הזה), אבל בדר"כ הרכב מראה אמינות ואיכות נסיעה סבירה.

 

דייהטסו שרייד - מדברים הרבה על האוטו, מאוד מבוקש במחירים האלה, אם תשאל אותי אז לא בדיוק בצדק. הרכב מקרטע, לא אמין, יותר לכיוון פח ממונע. יכול להיות שלאחרים יש יותר ניסיון איתו, אני רק נסעתי איתו במקרה איזה 10 דקות בגלל שלחבר היה אחת.

 

פונטו- אמרו הכל, אני החזקתי אחת גם. אם תמצא אחת שמורה שיחקת אותה, יש הרבה פונטו והרבה מהם במצב לא טוב בכלל. אבל אם מצאת אחת כמו שצריך, אז זאת באמת האופציה הכי טובה.

 

סיטרואן ZX - אני אישית מת על הרכב הזה, אם הייתי צריך לקנות רכב בתקציב הזה בטוח הייתי הולך על ZX. יש גם שמורות, רכב עם נגיעות ספורטיביות, עיצוב לא רע בכלל לשנתון שהוא נמצא בו. אמינות כמו אסטרה, לך תדע...

 

אל תתפתה לכיוון רובר כי הרבה נהגים חדשים נופלים בפח הזה, קונים בזול, ומשלמים ביוקר אחרי זה על הטיפולים, אף אחד לא רוצה להיתקע עם רכב שהוא משאבת כסף בגיל 17. לדעתי תנסה כמה שיותר להעלות את התקציב עד נגיד 15K (שיכלול בזה גם טסט אם צריך, ביטוח ויישור קו), אם צריך לבקש מההורים קצת אז גם: זה ישתלם לך גם באמינות וגם בהנאה מהרכב

פורסם

galkris - רובר הוא אחלה רכב, כמובן שאם לא טופל אז יהיו איתו בעיות, הבעיה שבמדינה הקטנה שלנו - אנשים מחפשים קומבינות ולכן מצבם של 95% מהרכבים נראה כמו שהוא נראה, רכב שטופל טוב יחייה הרבה שנים ולא יעשה צרות לבעליו ואם אתה לא מאמין יש פה יותר מבעל רובר אחד שהרכב שלו נראה טוב, נוסע טוב וכמובן שיש לטפל בו פשוט אין הוצאות כמו שאתה מציין.

 

נכון זה לא סובארו שאפשר לשים מים שמן ולנסוע אבל לא צריך להגרר לביטוי פח.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם

תגידו מה עם רנו מגאן? אני הבטחתי לעצמי שזה יהיה הרכב הראשון שלי, אני מת עליו ועל העיצוב של!8)

פורסם

בתקציב כזה צריך לשבת שעות על יד 2 , למצוא אחת שמורה ומטופלת עם קבלות והרווח שלך יהיה נקי

מומלץ להתמקד על גאסטי / סוויפט / שרייד / אונו וכ"ד

התכוונת לרנו קליאו ? גם היא תשרוד אצלך כל עוד יש קבלות על טיפולים והרכב במצב טוב ושמור

פורסם

ואיך הרכב? טיפולים יקרים? ביטוח יקר? שלדה חזקה? מנוע חזק? יעלה את העליות של הקסטל בירושלים? חסכונית בדלק? כמה לקילומטר?

פורסם
galkris - רובר הוא אחלה רכב, כמובן שאם לא טופל אז יהיו איתו בעיות, הבעיה שבמדינה הקטנה שלנו - אנשים מחפשים קומבינות ולכן מצבם של 95% מהרכבים נראה כמו שהוא נראה, רכב שטופל טוב יחייה הרבה שנים ולא יעשה צרות לבעליו ואם אתה לא מאמין יש פה יותר מבעל רובר אחד שהרכב שלו נראה טוב, נוסע טוב וכמובן שיש לטפל בו פשוט אין הוצאות כמו שאתה מציין.

 

נכון זה לא סובארו שאפשר לשים מים שמן ולנסוע אבל לא צריך להגרר לביטוי פח.

הרובר לא פח, להפך, הכוונה היא לשרייד. והרובר שיש כיום בשוק, במחיר הוא מחפש (עד 10K) הם ב95% לא אמינים לעומת רכבים אחרים שאפשר להשיג במחיר הזה (לא שגם הם מציגים רמת אמינות טובה, בכל זאת, רכבים של 17-14 שנה). מה הטעם גם לילד בן 17 לבטח רובר? הרי סביר להניח שהוא משלם פה ביטוח ואם אין לו סוכן ביטוח ממש טוב -תיהיה בטוח שהחברת ביטוח תתקע אותו אתה יודע איפה במחיר. חברי הפורום שמחזיקים כאן רובר אני בטוח שהם לא הוציאו רישיון אתמול, ויש להם גב כלכלי יותר חזק משל ילד בן 17 (בהנחה שההורים לא משתתפים בהוצאות)

 

אני למשל מאוד הייתי רוצה לקנות קליברה, יש לי את הכסף לקנות אותה, אבל בטח שאין לי את הכסף השוטף לאחזקה שלה.

פורסם

אבל לא עניתן לי איך הרנו מגאן

"ואיך הרכב? טיפולים יקרים? ביטוח יקר? שלדה חזקה? מנוע חזק? יעלה את העליות של הקסטל בירושלים? חסכונית בדלק? כמה לקילומטר?"

פורסם
אבל לא עניתן לי איך הרנו מגאן

"ואיך הרכב? טיפולים יקרים? ביטוח יקר? שלדה חזקה? מנוע חזק? יעלה את העליות של הקסטל בירושלים? חסכונית בדלק? כמה לקילומטר?"

אם כבר רנו בתקציב הזה אז תקנה קליאו. למגאן לא סתם יצא שם רע בשנתונים האלה מבחינת אמינות למרות שידני זה עוד איכשהו בסדר, הגיר האוטומטי של המגאן בעייתי מאוד. במקומך בתקציב הזה הייתי הולך על ZX\סקסו\אסטרה.

פורסם

אם הביטוח נכלל ב10K הייתי חושב גם על עליו,

הוא יעלה הרבה יותר מ3K ומן הסתם אני מדבר על צד ג'.

 

להשוואה - אני בן 24 ונהג חדש בעל ותק שנה - הביטוח הכי זול שמצאתי זה 3050 ש"ח (חובה+ג').

 

קח בחשבון..

404

פורסם

דיברת על הביטוח לרנו?

ד"א לכולם רק שתדעו, אני קונה רק גיר רגיל.

galkris למה דווקא לקחת קליאו?

 

ד"א עברתי תיאוריה עם 2 טעויות היום בבוקר! ראשונה!

פורסם
אהלן חברים, שמח לכתוב כאן, נראה פורום מקצועי למדי.

בכל מקרה השאלה שלי היא כזאת, אני מתחיל רישיון אוטוטו, יום שני עושה כבר תיאוריה (כן אני מדבר מוקדם, אבל צריך לחשוב על זה כבר עכשיו לפי דעתי) והייתי רוצה לקנות מכונית בסוף החופש. בכל מקרה השאלה היא כזאת, זה נראה לכם פרקטי\טוב\כדאי לקנות אוטו דוגמאת סובארו ג'סטי מודל 95-96 בסביבות ה-5 וב-5 הנוספים (סה"כ 10) לעשות יישור קו עד הפרט האחרון.

 

אני במקומך בוחר באסטרה מסודרת עם 1400 סמק.

ועומד על זה שזה יהיה קרבורטור וגיר ידני.

אם הרכב מסודר זו מכונית פנטסטית,שפע חלפים וזול.

 

חפש בגוגל C14NZ קרבורטור,המנוע הזה עושה 13 קמ לליטר.

חפש גם בגוגל OPEL MIG ,ותתיעץ שם.

×
×
  • תוכן חדש...