Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דיברת על הביטוח לרנו?

ד"א לכולם רק שתדעו, אני קונה רק גיר רגיל.

galkris למה דווקא לקחת קליאו?

 

ד"א עברתי תיאוריה עם 2 טעויות היום בבוקר! ראשונה!

ביטוח, אמינות, הנאה לעומת המגאן (המגאן האוטומטית בשנתונים האלו היא אסון, ואם הגיר עדיין לא עבר שיפוץ סביר מאוד להניח שהוא יתן את אותותיו מוקדם מאוד). אבל הכל במסוייג, אין אף רכב מושלם בתקציב הזה ובטח לא קליאו. כמו שאמרו לך אסטרה אפשרות מעולה, אבל אני עדיין חושב שסקסו הכי טובה בתקציב שלך. אבל אם אתה מתעקש על מגאן ידנית, תדאג שהוא לא יהיה דיזל משום שמגאן דיזל בתקציב שתמצא בדר"כ היו בשירות הצבא ותיהיה בטוח שהם לא טופלו בזמן.

 

רק אל תפתח ציפיות, כי רוב הרכבים שתמצא בתקציב הזה לא במצב מזהיר ויכול מאוד להיות שהם גמורים מכנית. אולי עדיף שפשוט שלא תלך על עיוור בדגם, תבחן את כל הדגמים שהציעו לך, הרכב הכי שמור שאתה מוצא תקח אותו.

פורסם
איך לדוגמא אופל קורסה?

 

קורסה ידנית וקרבורטור זה רכב חלומי.

רצוי מנוע 1400 ,גם האחרים הקטנים יותר סוף הדרך.

הכל בתנאי שהרכב שמור ומסודר.

פורסם

אין לי מושג מה זה מה שאמרת עכשיו, קורסה עם קרבורטור, שו-הדה קרבורטור? מה זה אמור\משנה?

 

ד"א אני רואה שכל הזמן חוזרים על זה שהרכב צריך להיות שמור ומטופל, מטופל זה אומר ש...? שמור הכוונה שהוא לא היה של מישהו שהשימוש שלו ברכב זה נסיעות בין-ערוניות כל הזמן?

פורסם
אין לי מושג מה זה מה שאמרת עכשיו, קורסה עם קרבורטור, שו-הדה קרבורטור? מה זה אמור\משנה?

 

ד"א אני רואה שכל הזמן חוזרים על זה שהרכב צריך להיות שמור ומטופל, מטופל זה אומר ש...? שמור הכוונה שהוא לא היה של מישהו שהשימוש שלו ברכב זה נסיעות בין-ערוניות כל הזמן?

 

שו הדה קרבורטור ?

الكربوراتور الموثوقية ، وهدا شو ، ويوفر الوقود لمنع.

פורסם
אין לי מושג מה זה מה שאמרת עכשיו, קורסה עם קרבורטור, שו-הדה קרבורטור? מה זה אמור\משנה?

 

ד"א אני רואה שכל הזמן חוזרים על זה שהרכב צריך להיות שמור ומטופל, מטופל זה אומר ש...? שמור הכוונה שהוא לא היה של מישהו שהשימוש שלו ברכב זה נסיעות בין-ערוניות כל הזמן?

רכב שמור זה אחד שהוא מכנית תקין, מטופל בזמן, רצוי מאוד לבדוק את מצב השלדה ברכבים מהשנים האלו (ובכלל), ספר טיפולים מלא, שמן מים וכ'ו. בקיצור, רכב שלא נטחן עד שצצה בעיה והבעלים פשוט מת להיפטר ממנה. בקשר לנסיעות בין עירונית - לכלי רכב עדיף ליסוע בדרכים בין עירוניות, אין עצירות והשחיקה מתעכבת, להיות בשיוט זה הרבה יותר בריא לרכב.

פורסם
שו הדה קרבורטור ?

الكربوراتور الموثوقية ، وهدا شو ، ويوفر الوقود لمنع.

אתה מבין שאני לא באמת ערבי וזו רק צורת דיבור כה? מה זה קרבורטור ואיך זה קשור לרכב ששאלתי עליו?

פורסם

לא הבנת אותי, שאלתי איך זה מתקשר לאוטו, אמרת שיהיה עם קרבורטור, זה במקום משהו, זה בא בנוסף, מה זה נותן, דברים כאלה...

פורסם
לא הבנת אותי, שאלתי איך זה מתקשר לאוטו, אמרת שיהיה עם קרבורטור, זה במקום משהו, זה בא בנוסף, מה זה נותן, דברים כאלה...

 

קרבורטור הוא החלק שמזין את המנוע בדלק. הזרקת הדלק החליפה אותו. בארץ רוב הרכבים שנמכרו עד שנת 94 היו עם קרבורטור, מ94 והלאה עם הזרקת דלק.

 

בתקציב שלך אין ברירה אלא לחפש מציאות. חפש מכונית קטנה וידנית במצב מכני טוב ושמורה ככל האפשר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
חברי הפורום המומחים , מה דעתכם על רנו קליאו 93 בשבילו ? אני מכיר מישהו שמוכר .(יד 3 ).

:-D?? איך?

×
×
  • תוכן חדש...