Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5898 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

יש לי סובארו גראנד לאונה 96 גיר ידני, עם מנוע במצב מצויין ושקט במיוחד, רק ששמתי לב שלפעמים כאשר אני בניוטרל אני רואה שהמד סל"ד מצביע על 2 ויש קול למנוע כמו לחיצה קטנה על הגז, (וזה קורה לדקות בודדות אחרי שאני מתניע את האוטו וגם לא קבוע, לפעמים קורה לפעמים לא).

חבר שלי אמר לי שבאוטו של אחיו יש את זה, ואת זה עושים מכונאים כדי שהמנוע יחמם את עצמו לבד, כלומר בלי שהנהג יצטרך ללחוץ על הגז, ושאני יכול ללכת לאיזה מכונאי והוא יבטל לי את זה .

 

השאלה היא : מה שחבר שלי סיפר זה נכון או שיש לי בעיה באוטו ?

פורסם

אם אתה מיתכוון לעבודת הצ'וק כאשר אתה מניע את הרכב והוא קר לחלוטין אז נכון. אם זה קורה במצב עמידה אחרי שהרכב בטמפרטורת עבודה זה ממש לא אמור להיות. וזה לא קשור לעניין שמכונאים עושים זאת במיוחד. הכל שאלה של מתי זה קורה?

:)
פורסם

זה לא תמיד בעמידה.

אתמול למשל בזמן שחכיתי לחבר שלי מול הבית שלו זה קרה, אחרכך זה ירד ל1 סל"ד, וכאשר שילבתי הילוך (בלי גז) זה עלה עוד פעם ל2 .

פורסם

אתה מוזמן להתחיל בצעד הראשון שהוא ניקוי מצערת, ניקוי יסודי ע"י פירוק המצערת מהרכב וניקוי בחוץ. לא פעם ראשונה אני ניתקל בבעייה זו בגראנד לאונה וניקוי מצערת ברוב הפעמים עזר. כמו כן על הדרך נקה מנוע צעדים.

:)
פורסם

אניס שלום רב !

ברכבך לא קיים כלל צוק אוטומטי.

ברכבך מערכת הדלק היא מוזרקת, והסלד בעת ההתנעה, אמור להיות גבוה, מהרגיל במנוע חום, בגלל העשרת דלק, ופקוודה מהמחשב, להעלות סלד,עד שהמנוע מגיע לטמפרטורת עבודה, והסלד יורד בהתאם.

סלד בגובה של 2000 סבובים לדקה, בעת התנעת מנוע קר, הוא גבוה בכל קנה מידה, ואינו תקין.

ברכבך קיים חיישן טמפרטורה המשדר למחשב על טמפרטורת המנוע בעת ההתנעה, ויתכן והוא לא תקין, ורכבך חייב להתחבר לסורק ומחשב דיאגנוסטיקה, על מנת לפתור את הבעייה.

גש בדחיפות למכון הזרקה ודיאגנוסטיקה, אמין ומומלץ, כדי למנוע בלאי מואץ למנוע, וצריכת דלק מופרזת.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
אניס שלום רב !

ברכבך לא קיים כלל צוק אוטומטי.

ברכבך מערכת הדלק היא מוזרקת, והסלד בעת ההתנעה, אמור להיות גבוה, מהרגיל במנוע חום, בגלל העשרת דלק, ופקוודה מהמחשב, להעלות סלד,עד שהמנוע מגיע לטמפרטורת עבודה, והסלד יורד בהתאם.

סלד בגובה של 2000 סבובים לדקה, בעת התנעת מנוע קר, הוא גבוה בכל קנה מידה, ואינו תקין.

ברכבך קיים חיישן טמפרטורה המשדר למחשב על טמפרטורת המנוע בעת ההתנעה, ויתכן והוא לא תקין, ורכבך חייב להתחבר לסורק ומחשב דיאגנוסטיקה, על מנת לפתור את הבעייה.

גש בדחיפות למכון הזרקה ודיאגנוסטיקה, אמין ומומלץ, כדי למנוע בלאי מואץ למנוע, וצריכת דלק מופרזת.

בברכה

צביקה

 

תראה זה לא בדיוק קורה ממש בשניה שאני מתניע.

אתמול נסעתי משהו כמו 10 דקות עד שהגעתי לבית של חבר שלי ואז זה קרה.

*אתה יכול להמליץ לי על מכון כזה באיזור השרון ?

פורסם
אניס שלום רב !

ברכבך לא קיים כלל צוק אוטומטי.

ברכבך מערכת הדלק היא מוזרקת, והסלד בעת ההתנעה, אמור להיות גבוה, מהרגיל במנוע חום, בגלל העשרת דלק, ופקוודה מהמחשב, להעלות סלד,עד שהמנוע מגיע לטמפרטורת עבודה, והסלד יורד בהתאם.

סלד בגובה של 2000 סבובים לדקה, בעת התנעת מנוע קר, הוא גבוה בכל קנה מידה, ואינו תקין.

ברכבך קיים חיישן טמפרטורה המשדר למחשב על טמפרטורת המנוע בעת ההתנעה, ויתכן והוא לא תקין, ורכבך חייב להתחבר לסורק ומחשב דיאגנוסטיקה, על מנת לפתור את הבעייה.

גש בדחיפות למכון הזרקה ודיאגנוסטיקה, אמין ומומלץ, כדי למנוע בלאי מואץ למנוע, וצריכת דלק מופרזת.

בברכה

צביקה

האם זהו אינו צ'וק מיים כמו בדגמי ה-94?

:)
פורסם

אכן הוא מוזן מים!

סתימה במעברים, מונעת מהסלד לרדת, אך אין לה קשר ישיר לסלד גבוה כל כך בעת התנעת מנוע קר.

יתכן והבעייה במנוע הצעדים.

חובה להתחבר לסורק, ולא לעסוק בנחושים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אני למען האמת הייתי מתחיל בדברים הפשוטים והניתנים לביצוע בייתי שזה ניקוי מצערת וחיישן מנוע צעדים היושב ממש עליה (אם אני לא טועה בצידו האחורי של פרפר המצערת). לא לשכוח שהיום רק על היתחברות לסורק יש מקומות שלוקחים בסביבות ה-300 ש"ח שזה פשוט ביזיון וגניבה לאור יום! אבל זה כבר לשיקולו של בעל הרכב.

:)
פורסם
תראה זה לא בדיוק קורה ממש בשניה שאני מתניע.

אתמול נסעתי משהו כמו 10 דקות עד שהגעתי לבית של חבר שלי ואז זה קרה.

*אתה יכול להמליץ לי על מכון כזה באיזור השרון ?[/quote]

 

בשרון לא ,בפתח תקווה כן!

גש למכון הזרקה ידוע משה זר בפתח תקווה, אזור תעשייה סגולה, רחוב הרכב 5.

בקש את מנהל העבודה והדיאגנוזיסט, חייים יוד שהוא גם חבר הפורום.

טלפון 03-9341329.

חזור לפורום לעדכון.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בסוף זה יצא בעיה במצארת בראש האנג'קשן (ככה אמר לי האיש שם), ואחרי שהוא פירק וניקה הכל, חיבר סורק והכל יצא בסדר .

×
×
  • תוכן חדש...