Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכוונה כמובן למודל 1997 - מיאטה דור ראשון שהיבוא שלה הופסק בשנת 1998 - שקניתי במחיר מחירון, אבל לאחר מכן נסחרה הרבה מעל המחירון.

פורסם
איך זה אפשרי? מעניין :wink:

 

 

כמו כל שאר הטענות.:-D

 

נראה כאילו אתה בכלל לא יודע מה אתה מחפש. לפני שאתה בוחר רכב תסגור עם עצמך מה אתה רוצה מהרכב שלך...

 

אבזור?

נוחות?

יופי?

מרחב?

כוח?

התנהגות?

 

ברגע שתחליט מה הפרמטרים שאתה לא מוכן להתפשר עליהם ומה פחות חשוב תוכל לייצר לעצמך רשימה שכולל 2-3 דגמים מתאימים, ללכת לראות ואז להחליט מה אתה הכי אוהב...

אחלה פורום רכב, איפה מפרסמים פה מפגשים? אני מת כבר לעשות רייסים. סוף סוף נגמר המלווה והאוטו אחרי טיפול מוסך מוכן ומזומן
פורסם
ולסיום, בנוגע לשמאות - זה נכון שרכב מאבד יותר בשנותיו הראשונות, אבל לשווי הרכב ברגע נתון יש גם חשיבות גבוהה. מכונית בת 4 שעולה 110000 תאבד בשנה סכומים לא מאוד שונים ממכונית בת 10 שעולה 110000 שקלים...

בוא ניקח דוגמה של 3 מכוניות ששקלתי:

הפרש מחירון CLK בין 2002 ל 2001: כ 16,000 ש"ח (116-100)

הפרש מחירון GTI בין 2007 ל 2006: 18 אלף ש"ח (130-112)

הפרש מחירון בין שירוקו חדשה (נניח 172 אלף על הכביש) לשירוקו שעלתה לכביש ביוני 2009 (הייתה אחת למכירה, הוא דרש 155 אלף ואמר שזה סופי): 17 אלף ש"ח

 

מסקנה: הקונספציה (שגם אני הייתי שבוי בה עד לפני חצי שעה, כניראה שהזיקוקים הפילו את האסימון) שמרצדס בת 8-9 כמעט סיימה לאבד מערכה - שגוייה. באחוזים היא מאבדת מערכה אפילו יותר מרכב חדש.

המסקנה המפתיעה הנוספת שלי היא שבין GTI משומשת לשירוקו חדשה (התלבטות שלא קשורה לפותח השרשור אך אני מניח שרבים מחברי הפורום מתחבטים בה) דווקא השירוקו מאבדת פחות (אם כי היא חדשה בשוק ולא יודעים מה יהיה בעתיד).

×
×
  • תוכן חדש...