Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום שני עם השכול- מתייחדים,



ביום שלישי את המדינה כולנו - מחבקים,

ואת גלעד - לרגע לא שוכחים,

 

חג שמח,



מועדון ה-5 חיפה והצפון

מעדי ואמוץ

עצמאות שמח מסניף חיפה והצפון.jpg

תרבות האספנות ושימור הרכבים היא העיקר, ואין לאיש מונופול על התרבות הזו".

חפשו אותנו גם בפייסבוק - "המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

פורסם
חג שמח לכולם . בעזרת השם או יותר נכון בעזרתכם ניפגש כולם ב30 לחודש במיפגש הצפוני

 

הייתי שמח להגיע למפגש , איפה זה .... :wink:

 

 

יום עצבנות אהה יום עצמאות שמח לכולם , אמוץ אם תבקש יפה אני אביא איתי דגלים לשחרור גלעד שליט !

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

פורסם
הייתי שמח להגיע למפגש , איפה זה .... :wink:

 

 

דני שלום,

רח' בר יהודה 147, נשר, במתחם הקניון צמוד לארומה. מצק' פוסט לכיוון נשר/תל-חנן, 2 ק"מ משמאל, ליד תחנת דלק "טן".

ראה קישור : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=315935

למועדון בצפון הגעת, צרפתיות נוספות פגשת, ואת עליזה שלך הצגת,

בירה מהחבית בארומה לגמת, ובצרפתיות שבחבורה התאהבת.

להתראות,

אמוץ

תרבות האספנות ושימור הרכבים היא העיקר, ואין לאיש מונופול על התרבות הזו".

חפשו אותנו גם בפייסבוק - "המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

פורסם
הייתי שמח להגיע למפגש , איפה זה .... :wink:

 

 

דני שלום,

רח' בר יהודה 147, נשר, במתחם הקניון צמוד לארומה. מצק' פוסט לכיוון נשר/תל-חנן, 2 ק"מ משמאל, ליד תחנת דלק "טן".

ראה קישור : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=315935

למועדון בצפון הגעת, צרפתיות נוספות פגשת, ואת עליזה שלך הצגת,

בירה מהחבית בארומה לגמת, ובצרפתיות שבחבורה התאהבת.

 

להתראות,

אמוץ

 

 

אני יודע איפה המקום פשוט יש לי פחד לגלות עוד איזה מאכלים אני חייב ללירוי .... :oops:

 

 

 

אבל טוב שרשמת איפה המיקום לטובת מי שלא מכיר !

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

×
×
  • תוכן חדש...