Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ציון של בקושי 3 כוכבי בטיחות כשלאלטרנטיבות יש 4 או 5 זה לא ציון טוב.

 

3 זה המון בשביל הזבל הזה. הרכב קיבל 1.5, כאשר הורידו עוד חצי כוכב בגלל סכנה ממשית למוות/פגיעה רצינית בתאונה.

 

היה לי אוואו בצבא, בנוסף לזה שהבטיחות הפאסיבית גרועה, הבטיחות האקטיבית גם גרועה, הרכב נוטה להיגוי יתר טרמינלי ולא פרוגרסיבי במגבלות.

 

בקיצור: קנה אבאו, רק אם האוטו בשביל חמותך. :lol:

פורסם
3 זה המון בשביל הזבל הזה. הרכב קיבל 1.5, כאשר הורידו עוד חצי כוכב בגלל סכנה ממשית למוות/פגיעה רצינית בתאונה.

 

תקרא שוב את מה שהוא כתב באחת ההודעות בשרשור - הוא התייחס לגרסת ההאצ'בק שקיבלה שלושה כוכבים, וכך גם אני.

פורסם

פותח השרשור:

ברגע שאתה רואה שמוכרים לך רכב כה זול לא חשבת למה? לא חשבת איפה העוקץ

ולא רק בעניין הק''מ הגבוה?

אני נהגתי בשני רכבים כאלה (אחד משנת 2005 ואחד משנת 2008 ) ואני רוצה להגיד

שלטעמי הנוחות היא סבירה לחלוטין ובהחלט לא מסוג הנוחות שמוכרת מרכבים מהשנים הזהות לשנת 2006.

כל מתחרה של הרכב הזה לאותה השנה יהיה ראוי יותר וזה מתבטא בנוחות, בבטיחות,

ובחלקם גם באמינות וזו גם הסיבה שכולן (פרט לגטס GLF) יהיו גם יקרות משמעותית.

 

אז אם תקציבך גבוה יותר מהעלות של הרכב הזה אשמח אם תגיד מהו

כך שנוכל למצוא עבורך את האופציות הטובות ביותר.

במידה ולא אז נסה למצוא משפחתיות כדוגמת הפוקוס, הקורולה והלאנטיס בשנים 2002-2004

שיהיו בחירה טובה הרבה יותר מהאוואו. בהצלחה.

שלומי.

פורסם

הנוחות היא דווקא מאוד בעייתית. יצא לי לבלות לא מעט ברכב הזה והוא מקפץ ומווברץ המון והמבנה של הכסא פשוט לא נוח, הוא בנוי עם בליטה גדולה בדיוק במרכז הגב ככה שהכתפיים והגה בתחתון וגם המותניים לא נאחזים על ידי הכיסא והישיבה מאוד לא נוחה.

יש לציין שאני נתקל בניידות שירות מדגם אוויאו "ביג" שמשרתות אצל חברות אבטחה וגופים דומים והם מפגינים אמינות טובה, דומה מאוד לשל יונדאי אקסנט שמשרתת באותם תנאים.

×
×
  • תוכן חדש...